"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

30 000 pinnan Apocalypse

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
smaxx
Valvoja

30 000 pinnan Apocalypse

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Saimme sunnuntaina sodittua kauden pienen suuren taistelun, jossa kokosimme pöydälle perinteisen joukon kaaosta, örkkejä, necroneita ja imperiumin hienoinpia miehiä. Ankarin mättämisen ja väännön jälkeen taistelu päättyi niukkaan Imperiumin voittoon parilla pisteellä.

Taistelun koko oli tällä kertaa vaatimattomasti 30 000 pistettä.

Tehtiin objektit tällä kertaa siten, että no-mans-landille tuli kahden pisteen arvoiset objektit suht tasan keskiviivalle, ja kummankin puolen deployment -alueille pistettiin kaksi yhden pisteen arvoista objektia. Lopussa molemmat pitivät ‘omat’ objektinsa ja keskellä olevista yksi oli kontestoitoitu, yksi oli kokonaan tyhjä, ja yhden saimme haltuun viimeisen kierroksen ankaralla ampumisella.

Kuva

Kuva

Kuva

Kentällä nähtiin ensikertaa uusia kaaoksen lentäviä konehirviöitä ja perinteistä Apocalypse kalustoa. Peli oli niin ikään perinteiseen tapaan hauska ja tiukka!

Tarkempaa raporttia täällä Juhan Blogissa :
http://mentor888.blogspot.fi/2012/10/ap ... -peli.html

Muutama highlight tänne :

Dante pistin Örkkien Stompan silpuksi :
Kuva

CSM Uudet lentävät hirviöt teki rumaa jälkeä, ennen kuin Kaartin Air to Air missilet tiputti ne :
Kuva

Hauskimpia kapineita tällä kertaa Örkkien Pulsa Rokkit (tjsp) :
Kuva
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Ilfierno

Re: 30 000 pinnan Apocalypse

Viesti Kirjoittaja Ilfierno »

Varmasti ollut siisti yhteenotto :) Et tainnut mainita kauanko tuo kesti? Näin mielenkiinnosta kyselen...
smaxx
Valvoja

Ilfierno kirjoitti:Varmasti ollut siisti yhteenotto :) Et tainnut mainita kauanko tuo kesti? Näin mielenkiinnosta kyselen...
Olihan se :) Eihän tommoset pienet apot ole kuin reilun työpäivän mittaisia vääntöjä, kun näitä on ennenkin pelattu. jotain kymmenen tunnin paikkeilla muistelisin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Ilfierno

smaxx kirjoitti:
Ilfierno kirjoitti:Varmasti ollut siisti yhteenotto :) Et tainnut mainita kauanko tuo kesti? Näin mielenkiinnosta kyselen...
Olihan se :) Eihän tommoset pienet apot ole kuin reilun työpäivän mittaisia vääntöjä, kun näitä on ennenkin pelattu. jotain kymmenen tunnin paikkeilla muistelisin.
Kyllä siinä saa noppaa heitellä aivan tarpeeksi. En ole itse tuota apoccia päässy kokeilee ja taitaa mennä monet kuukaudet ennen kuin mahdollistakaan.

Kahtoin noissa kuvissa, että rakennusten alla on jotain kangasta pohjana. Oon itse miettinyt samaa vaihtoehtoa itelle, kun se kenttä pitää kuitenkin siivota käytön jälkeen pois ja kankaan rullaaminen ei ole iso homma, eikä varsinkaa vie tilaa. Osaatko sanoa, että mitä kangasta tuo on?
smaxx
Valvoja

Ilfierno kirjoitti:Kahtoin noissa kuvissa, että rakennusten alla on jotain kangasta pohjana. Oon itse miettinyt samaa vaihtoehtoa itelle, kun se kenttä pitää kuitenkin siivota käytön jälkeen pois ja kankaan rullaaminen ei ole iso homma, eikä varsinkaa vie tilaa. Osaatko sanoa, että mitä kangasta tuo on?
Eurokankaasta olen käynyt ostamassa. Sinne vaan katsomaan sopivia kankaita, hukkapaloja saa vähän halvemmalla. Mulla on eurokankaasta ostettuna pariakin harmaata, tummempaa ja vaaleampaa ja sitten on pari kangasta aavikkoväriin. Ja GW:n ruohomattoja toista kymmentä... Ihme kyllä, GW:n ruohomatto ei ole edes kallista, kun vertaa mitä ihan peruskangas maksaa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Ilfierno

smaxx kirjoitti:
Ilfierno kirjoitti:Kahtoin noissa kuvissa, että rakennusten alla on jotain kangasta pohjana. Oon itse miettinyt samaa vaihtoehtoa itelle, kun se kenttä pitää kuitenkin siivota käytön jälkeen pois ja kankaan rullaaminen ei ole iso homma, eikä varsinkaa vie tilaa. Osaatko sanoa, että mitä kangasta tuo on?
Eurokankaasta olen käynyt ostamassa. Sinne vaan katsomaan sopivia kankaita, hukkapaloja saa vähän halvemmalla. Mulla on eurokankaasta ostettuna pariakin harmaata, tummempaa ja vaaleampaa ja sitten on pari kangasta aavikkoväriin. Ja GW:n ruohomattoja toista kymmentä... Ihme kyllä, GW:n ruohomatto ei ole edes kallista, kun vertaa mitä ihan peruskangas maksaa.
En tiedä sitten löysitkö jonkin asteen ihmeen, ettei GW:n tuotteessa ole lisätty tuon profitin osuutta. Mutta joo kankaat kyllä yllättää hinnoissaan. Meinaten, että itse aikanaan tarvitsi juuttikangasta (aikanaan käytetty vanhoissa perunasäkeissä). Yllättävän kallista tavaraa, eikä juuri ne muutkaan sen halvempia olleet...

Kiitti vinkistä, pitää käydä vilkuilee jos jostain löytäisi itselleen sopivaa. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”