Porin seudun kaffe paussi(t)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Porin seudun kaffe paussi(t)
Kuten Furinji tuolla Faba ketjussa heitti jo, läpällä tai vakavissaan, niin jauhetaanpas taas tästäkin. Suurin ajatus on varmaankin että tämä "uusi" porukka tulis tutuksi. Ja tämä käy meidän pikkujoulunamme :D
Heitelkää aikoja ja paikkoja sen verran kyllä sanon että 16-18 marraskuuta ei mulle käy.
Heitelkää aikoja ja paikkoja sen verran kyllä sanon että 16-18 marraskuuta ei mulle käy.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Re: Porin seudun kaffe paussi(t)
Niin en tiedä tarkoittiko Timo (oliko se Timo?) että Fabailijat kerääntyisivät saman pöydän ääreen, niin näkisi naamat joita vastaan tulee pelaamaan. Yleisissä kahvipausseissa kun meitä fabailijoita ei kaikkia paikanpäällä samaan aikaan kuitenkaan näe. Tosin en tiedä saapuisiko pelkään Faba miittiin muita kuin minä, Anton, Jarkko, Tomi ja mahdollisesti myös Antti (eli samat naamat jotka käyvät myös yleisissä miiteissä.Tou84 kirjoitti:Hmm... olisikohan mahdollista pitää joku ns gathering jossakin esim kaffetteluiden merkissä kun uusi täällä porukassa
olen niin näkisi ja pääsisi tustustumaan ja sun muuta shidiä ennen kuin turnauksemme alkaa ?
Toki olisi helpompaa sopia pelkkien fabailijoiden kesken miitti kuin koko porin figuttajien kanssa, jokaisella kun on ne omat menot.
Mutta miten vain, kumpikin miitti systeemi kelpaa itselleni.
Päivistä jos nyt jotain sanoo niin tiistait ovat pois suljettuja omalta osaltani.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Tunnetusti sellaista päivää ei ihmiskunnan historiassa olekaan, että kaikille sopisi, joten turha stressata. En tosin usko, että erillisellä faba-miitillä saavutettaisiin mitään minkä kaikkien figuttajien miitti jotenkin sulkisi pois, joten yhtä hyvinhän voidaan koittaa ylläpitää kaffepausseja ja uudet naamat tulee sinne. Tietysti nyt voisi päivätoiveiden suhteen antaa sitten painoarvoa enemmän näille uusille. Mutta siis en mä nyt sana että höhö höhö fabailijoiden oma miitti on tyhmää aina parempi mitä enemmän porukka kokoontuu, mut lähinnä pointtina että 40k-porukka kuokkii sinne kuitenkin...eiku...
Itsellä on keskiviikot vähän hankalia päiviä yleensä, mutta nekin sopii satunnaisesti tai sanotaanko suurinpiirtein joka toinen keskiviikko sopii :D
Itsellä on keskiviikot vähän hankalia päiviä yleensä, mutta nekin sopii satunnaisesti tai sanotaanko suurinpiirtein joka toinen keskiviikko sopii :D
Niin voi olla et tarkoitti nyt ainakin liigafabailijoita. Mutta joka tapauksessa jos tapaamisia tehdään niin kaikki on mielestäni tervetulleita. Täällä kuitenkin sen verran pienet piirit (vielä :)), ettei vielä alajaostoja kauheesti rakennella. Ja vaikka joku nyt jonkun erikoistapaamisen järjestääkin, esim. WM/H liigan aloitus ja sääntökokouksen. Niin uskoisin et sinne muitakin saa osallistua ihmettelemään moista tapahtumaa...Kuitenkaan kaikki ei aina paikalle pääse. Mutta mutta, mä ehdotan et Tomi ketjun aloittajana koppaa vastuun. Ja tylysti ilmoittaa päivän ja paikan. Ei tästä huutoäänestyksestä muuten mitään tuu :) Raumalle ei kyl tulla...
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
päivän parhaat naurut sain kyl tästä :Dsyrja kirjoitti:Raumalle ei kyl tulla...
edit. ei ku hei mennäänpä! mennään sinne grillipuljuun mistä saa sen suomen isoimman hampurilaisen nimeltään "mission impossible". jokainen voi sitten kokeilla kuinka mahdoton se on kunnes peräpöydästä Hapid the Great pyyhkii suu pieliään ja tokaisee "mission accomplished".
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Niin jos nyt oli ajatus että Timo tapaisi samalla fabailijoita niin kannattanee varmistaa päivämäärä ja Aika Timolta ensiksi. Eiköhän meistä fabailijoista edes muutama pääse paikanpäälle, sekin on ihan hyvä lähtökohta.
Tarkoitukseni ei ollut pois sulkea ketään kahvipaussista, lähinnä ajatuksena oli se että jos Timolle tässä tapaamista järkätään niin oltaisiin menty fabailijoiden aikataulujen mukaan hieman. Toisaalta silti se ja sama kun kaikki eivät kuitenkaan pääse paikanpäälle. Määrä luultavasti on yhtäsuuri oli päivä mikä tahansa.
Tarkoitukseni ei ollut pois sulkea ketään kahvipaussista, lähinnä ajatuksena oli se että jos Timolle tässä tapaamista järkätään niin oltaisiin menty fabailijoiden aikataulujen mukaan hieman. Toisaalta silti se ja sama kun kaikki eivät kuitenkaan pääse paikanpäälle. Määrä luultavasti on yhtäsuuri oli päivä mikä tahansa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Joo, päivämäärää vaan tiskiin! Kylmästi. Hirveetä lukea näitä porin sopimisthreadeja, kun kauheeta sössötystä simppeleistä jutuista...
..Muuten, mulle ei käy parilliset viikot kovin hyvin, ja työpaikan pikkujoulut on 23. päivä. Tosiaan oon iltavuorossa oon tän viikon melkein kokonaan ja ensiviikolla yövuoroissa, että mieluusti sitten joskus päivemmällä jos silloin järkätään..
..Muuten, mulle ei käy parilliset viikot kovin hyvin, ja työpaikan pikkujoulut on 23. päivä. Tosiaan oon iltavuorossa oon tän viikon melkein kokonaan ja ensiviikolla yövuoroissa, että mieluusti sitten joskus päivemmällä jos silloin järkätään..
Kalat meni kotio...
Jooh lähinnä juuri tämän kautta ajattelin et olis päässy ennakko tutustumaan "vastustajiin" ;)
ei mulla mitään sitä vastaan että jos sinne tulee näitä liigan ulkopuolisiakin...
päivämäärää vaan tiskiin eli itselle sopii lähes joka päivä että mennään mielummin näiden ehdoilla kenellä on esteitä
ei mulla mitään sitä vastaan että jos sinne tulee näitä liigan ulkopuolisiakin...
päivämäärää vaan tiskiin eli itselle sopii lähes joka päivä että mennään mielummin näiden ehdoilla kenellä on esteitä
Sitten kun päivämäärä ja paikka on lyöty lukkoon. Niin houkutteles myös ne kaverisikin paikalle
uskon et ainakin 2 vois tul paikalle.... kaikkia en uskalla luvata et saapuu :D
käykö 9.11 klo 18 vaikka siellä bar oudossa vai pitääkö valita paikka mihin ala ikäiset pääsee?
No ei teitä "vastuksia" ole kuin se kaks kolme paikalla jossen mä ole :D
Mulle näyttäisi jopa sopivan tuo päivä. Kaikenlaista sitä sattuukin.
Kalat meni kotio...
9. päivä on siitä paha koska 8.11 on jare ja villegalle merikievarissa ja en ole varma oonko ajokunnossa vielä tuohon seuraavaan iltaan mennessä :D
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Voi ol heikkoa kun alkaa muutto tuolloin
No sinähän tarjoat sitten muuttokahvit ja pullat.
No tottahan toki jokaiselle sohvien ja kirjahyllyjen kantajille ja voin poijaat sanoa, että kirjahyllyjä riittää...syrja kirjoitti:No sinähän tarjoat sitten muuttokahvit ja pullat.
Voi perse, ollu täs huikka hulinaa. Ja yhtäkkii tuli tämä mieleen. Oliko joku jossain?
Kai joku oli, mä itse tosin jouduin jäämään raumalle... sori jätkät.
Jaa joku sitten päätti että perjantaille laitetaan tämä ja ketään ei edes muistuttanut. No olipahan kivat salibandy pelit, ei voi muuta sanoa.