"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Elise the Witch

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Jarva

Elise the Witch

Viesti Kirjoittaja Jarva »

Erittäin sulavasti postaan Halloween-figuni näin jouluna. Mutta tulipahan viimein valmiiksi!

Kiiltäviä mustia pintoja en ole oikeastaan ennen maalannut, joten päätin kokeilla (jo vanhahtavaa) 'eavy Metalin tyyliä ja itse ainakin olen kohtuu tyytyväinen lopputulokseen. Ruohikkoon lainasin Matin haltioissaan käyttämään tekniikkaa, joka oli itsellekin uusi tekniikka, mutta pääsin silti hakemaani ilmeeseen.

Näitä sinisiä sankareita onkin ehkä jo tullut maalattua tarpeeksi viime aikoina, kun kolme olen jo tänä vuonna saanut valmiiksi ja miljoona muuta olisi vielä WIP-tilassa. Mutta teeman oikeaoppista maalaamista olenkin tässä pyrkinyt opettelemaan ja siinä olen onnistunut mielestäni aika hyvin.

Nyt voikin sitten aloitella figua Sotun maalauskisaan. Tiedä sitten hifistelisikö taas jotain ylitunnelmallista vai valitsisiko jotain muuten vaan näyttävää ja keskittyisi siihen tekniikan hallitsemiseen. Mahdollisesti voisi yrittää saada jotain valmiiksi myös siihen War Headin kisaankin.

Kuva
Draike

Re: Elise the Witch

Viesti Kirjoittaja Draike »

Erinomaiset sourcet ja sävytykset pakaroissa ja reidessä, smoothit ei vois olla enää paljon tuosta blendimpiä. Nuo mustien osien siniset/turkoosit highlightit jättävät ehkä vähän toivomisen varaa ( tuntuvat alkavan ehkä hieman liian vaaleasta sävystä, mutta toisaalta kuva on otettu niin mielettömän läheltä että ehkä normaalilta tarkasteluetäisyydeltä näyttävätkin hyviltä. ) Tunnelmallinen nappi josta välittyy ympäristöksi semmoinen kuunvalossa ulkona -meininki pelkästään värityksen pohjalta. Ja jos sitä haettiin, niin silloin värit ovat onnistuneet.
Jarva

Viesti Kirjoittaja Jarva »

Tattis! Nurgle-demoneja onkin tullut maalattua sen verran, että sattuneista syistä ihon kaltaisia alueita tuleekin maalaattua nykyään aika leikiten. Kankaat ja sen semmoiset ovat taasen akilleenkantapääni, mikä näkyy juuri noista mustista osista. Tosin saattaa valokuvaustaidoissanikin olla parannettavaa, kun etenkin tuo toinen kuva on jotenkin järkyttävän ylikontrastoitunut.
gutrot

Viesti Kirjoittaja gutrot »

Hieno on, lähikuvissa melkeen kurpitsan liekki tuntuu lepattavan :)
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”

Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”