Flames Bitz Boxeista - give some get some

Alue Battlefront Miniaturesin toiseen maailmansotaan sijoittuvalle miniatyyripelille.
A. Meaney

Flames Bitz Boxeista - give some get some

Viesti Kirjoittaja A. Meaney »

Olen monesti pohtinut mitä tehdä kaikilla bit boksiini kertyneillä ylimääräisillä Flames pikku-ukoilla. Niitä on nimittäin tullut jokseenkin valtavasti, ja en kyllä keksi käyttöä valtaosalle niistä.

Flames kulttuuri on suomessa (ja erityisesti Helsingissä) osoittautunut aika kiinteäksi peliyhteisöksi joissa kaikki suurinpiirtein tuntee toinen toisensa. Jotenkin tuntuisi itseltä kivemmalta tehdä "vaihtareita" bits boksista muiden kanssa, kun aina vaihtaa rahaa. Tietenkin jos ei toisella ole mitään kiinnostavaa, niin jokin hyvin pieni summa voisi vaihtaa käsiään. Ja kaupan päällisiksi on ollut tapanani lahjoittaa pois kaikkea.

Välistä nimittäin ilmestyy yllättävääkin tarvetta kaikennäköiselle pikkusälälle objektiivien, dioraamojen, siistimpien basetusten ja maaston rakentamisen tarvittavaa. Joskus joidenkin osien näkeminen jopa inspiroi raksausprojekteihin.

Tällaista ylimääräistä esim. minulla pyörii laatikossa (kaikki kokoamattomia ja maalaamattomia)

Saksalaista tykistömiehistöä, brittiläisiä jeeppejä ja M5 miehistönkuljetusvaunuja, erinäisiä brittimatkustajia, brittiparatroopereita irtonaisina valtava läjä, 105mm yrtoputkia, resiiniobjektiiveja mitä en käytä, romanialaisia transfereja (luvattu kyllä Jussille) jne. jne. jne.

Itse tarvitsisin puolestani saksalaista panssarimiehistöä (mutta vain niitä joilla on suikkalakit päässä), saksalaista tankkigubbinsia (jerrykannuja, telanpalasia ja naamioverkkoja, jne).

Laittakaa näihin liittyen sitten YV:nä kiinnostuksenne, mutta vastattaa tähän threadiin allaolevaan keskustelunaloitukseen:

Olisiko kiinnostusta järjestää Helsingissä esim. 5.1.2012 turnauksen yhteydessä bits box penkomissessiot? Esim. lounastauolla? Tarkoittaen että ihmiset tuovat kaikkea itselleen turhaa boksiin kertyneitä flames figuja joita voidaan vaihtaa/kaupata?
gutrot

Re: Flames Bitz Boxeista - give some get some

Viesti Kirjoittaja gutrot »

Mun mielestä hieno idea toi penkomissessio turnauksen yhteyteen! Hyvin keksitty.

Saanen sen verran ehdottaa, että ne lajittelee alustavasti jollain omalla logiikalla, niin menee penkomisessa vähemmän aikaa. (Nimim. kaikki aika ruokailusta pois on pahasta).
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”

Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
popo

Viesti Kirjoittaja popo »

Todella hieno idea. Fallschrim pioneereja olisi täysi platoona ylimääräisenä ja x määrä erilaisia saksalaisia bitsejä.

Tällainen tapahtuma pitäisi järjestää muillekkin peleille.
Earnest

Viesti Kirjoittaja Earnest »

Hyvä idea, otetaan turnaukseen sivushowna mukaan. Iteltä löytyy venäläisiä/jenkkejä.
Halkomahooli

Viesti Kirjoittaja Halkomahooli »

Pitääpä tarkistaa mitä saksalaista ylijäämää multa löytyy, tankkimiehistöjä pitäis ainakin löytyä, myös suikallisia!
An Eternity Of War And Carnage
A. Meaney

Halkomahooli kirjoitti:Pitääpä tarkistaa mitä saksalaista ylijäämää multa löytyy, tankkimiehistöjä pitäis ainakin löytyä, myös suikallisia!
Suikkapäät tulisivat tarpeeseen. Käyvät näet unkarilaisesta tankkimiehistöstä.
Vonrichthofen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vonrichthofen »

Mulla vahingossa tullut us artillery group ainakin ja voi olla noita suikkaveijoja myös. Fj pioneerit kiinnostaisivat.
Nopat & Taktiikka Ry

"Stuff breaks, people die"
-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
Sotahullu

Viesti Kirjoittaja Sotahullu »

Kiinnostaisiko ketään Skorzeny kommando joukkueet? Koottu on ja maaleissa ikävä kyllä mutta voin katsoa jos voin poistaa maalit tai vastaavaa.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Halkomahooli

Itteä kiinnostais ihan tavan kiväärimiehet, mg-miehet ja faustimiehet, tai jos jollakulla on käyttämättömiä ajoneuvoja lojumassa (kubel/swimmwagen tai rekkoja) niin niihin vaihtaa, jos rakentelis vaikka toisen objektiivin ittelleni
A. Meaney

Halkomahooli kirjoitti:Itteä kiinnostais ihan tavan kiväärimiehet, mg-miehet ja faustimiehet, tai jos jollakulla on käyttämättömiä ajoneuvoja lojumassa (kubel/swimmwagen tai rekkoja) niin niihin vaihtaa, jos rakentelis vaikka toisen objektiivin ittelleni
Multa ainaskin löytyy.

Mulla taitaa olla jotain sakemanneja tuohon suuntaan. Ainakin yksi upseeri, pari aliupseeria smglla, pari kiväärimiestä. ynms. periaatteessa kahden 105mm tykkiblisterin saksalaiset ukot löytyy koska käytin unkarilaisia figuja niiden sijasta. Neblaripatteritapauksessakin taitaa olla samoin.

Ajoneuvoja on vain brittiläisiä.
Halkomahooli

A. Meaney kirjoitti:
Halkomahooli kirjoitti:Itteä kiinnostais ihan tavan kiväärimiehet, mg-miehet ja faustimiehet, tai jos jollakulla on käyttämättömiä ajoneuvoja lojumassa (kubel/swimmwagen tai rekkoja) niin niihin vaihtaa, jos rakentelis vaikka toisen objektiivin ittelleni
Multa ainaskin löytyy.

Mulla taitaa olla jotain sakemanneja tuohon suuntaan. Ainakin yksi upseeri, pari aliupseeria smglla, pari kiväärimiestä. ynms. periaatteessa kahden 105mm tykkiblisterin saksalaiset ukot löytyy koska käytin unkarilaisia figuja niiden sijasta. Neblaripatteritapauksessakin taitaa olla samoin.

Brittiläiset ajoneuvot menee varmaan kanssa, jos vaikka tekis jonkun tuhotun sellasen tai sitten vallatun ajokin
popo

Viesti Kirjoittaja popo »

VonRichthofen kirjoitti:Mulla vahingossa tullut us artillery group ainakin ja voi olla noita suikkaveijoja myös. Fj pioneerit kiinnostaisivat.
Kun en kerran niillä pioneereilla oikein mitään tee, niin vaikka vaihdossa tulisikin jotain semi turhaa, ei se oikeastaan ole minulle ongelma. Toisin sanoen, eiköhän me jotain saada sovittua.
Vonrichthofen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vonrichthofen »

popo kirjoitti:
VonRichthofen kirjoitti:Mulla vahingossa tullut us artillery group ainakin ja voi olla noita suikkaveijoja myös. Fj pioneerit kiinnostaisivat.
Kun en kerran niillä pioneereilla oikein mitään tee, niin vaikka vaihdossa tulisikin jotain semi turhaa, ei se oikeastaan ole minulle ongelma. Toisin sanoen, eiköhän me jotain saada sovittua.
Joo, tuttu tunne, ja saksalaista pikkumiestä mulla varmaan on lisäksi läjäpäin 'turhaa' voin koittaa kaivella kourallisen bitzeiksi.. Ja sit toki ne 3 2nd edikan Open Fire setin Shermania hyvin kevyessä maalissa, 1 kerros od:ta.
Nopat & Taktiikka Ry

"Stuff breaks, people die"
-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
A. Meaney

Halkomahooli kirjoitti:
A. Meaney kirjoitti:
Multa ainaskin löytyy.

Brittiläiset ajoneuvot menee varmaan kanssa, jos vaikka tekis jonkun tuhotun sellasen tai sitten vallatun ajokin
Löytyi muuten yks kubelwageni.
Halkomahooli

A. Meaney kirjoitti:
Halkomahooli kirjoitti:
A. Meaney kirjoitti:
Multa ainaskin löytyy.

Löytyi muuten yks kubelwageni.
Muna-auto olisi pop, pitää vaan sit kattoa löytyykö multa mitään vastinetta :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Flames of War”