Demoniarmeijan jakaminen kahtia, mitä jos ei mahdollista?
Demoniarmeijan jakaminen kahtia, mitä jos ei mahdollista?
Eli mitä jos pelaan apocalypsea ja minulla on yksi yksikkö demoneilta. Demonien armeijakirja sanoo että armeija on jaettava kahteen aaltoon. Miteäs tässä tapauksessa?
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Re: Demoniarmeijan jakaminen kahtia, mitä jos ei mahdollista
Tuosta on väännetty kättä aika paljon ennenkin, koska säännöt kirjassa tai erratassa eivät sano suuntaan tai toiseen mitä tehdä jos demonit ovat allyja ja on vain yksi yksikkö, eli se pakollinen heraldi ja sen kaverit samassa porukassa. Yleisin mielipide on että jos on vain yksi yksikkö, se tulee automaattisesti, koska saat vain yhden aallon tehtyä. Jotkut tosin myös väittävät että tässä tapauksessa wave 1 koostuu yksiköstä, ja wave 2 on tyhjä, eli ekalla vuorolla ei tule mitään jos arpoo väärän aallon. Tästäkin on riidelty että voiko wave olla wave jos se ei sisällä mitään, mutta kuten sanottu, säännöt eivät sano mitään minkälainen tulkinta asiasta on oikea. Demonit saavat uuden kirjan joskus keväällä jos huhuihin on uskominen, joten GW:n pojat eivät ole vain vaivautuneet paljon huomiota asiaan kiinnittämään. Itse olen ensimmäisen tulkinnan kannalla, mutta jos joku haluaa oikeasti nillittää, voi myös väittää että jälkimmäinen tulkinta on se oikea, ja koska selvää vastausta ei ole, kiistaa ei voi ratkaista.
Lyhyesti, kannattaa sopia vastustajan kanssa kummin päin se tehdään.
Lyhyesti, kannattaa sopia vastustajan kanssa kummin päin se tehdään.
Bep.
tähän on helppo vastaus. jos ei tiedä miten toimia niin toimii 4+ mentaliteetilla.
- Kaapelikala
Niin lähelle kuin mahdollista. Jos sulla on yksi yksikkö, jaat sen 1 ja 0. Samalla tavalla 3 jakautuu 2 ja 1.