Lasitusmassa? Täh?
Lasitusmassa? Täh?
Eli mitä mömmöä se ihmeaine jolla GW-pojut tekevät pirun hienon veden jokeen, kaataen kertakäyttömukista jotain ihme-lakka-ainetta?
Kukaan käyttänyt? Mistä saa? Ja muitakin ohjeita haluaisin...!
Kukaan käyttänyt? Mistä saa? Ja muitakin ohjeita haluaisin...!
niih.
varmaan siinä paketissa on ohjeet mukana. Kuitenkin mulla on jotenkin sellainen mielikuva että se on jauhomaista ainetta joka sekoitetaan veteen, laitetaan joeksi ja annetaan kovettua. Lisäksi kannattaa käyttää hiustenkuivaajaa jos sen vesimassan sisällä on ilmakuplia, koska käsittääkseni lämmin nostaa ne pintaan.
Ei sillä että mulla olisi tuosta mitään kokemuksia
Ei sillä että mulla olisi tuosta mitään kokemuksia
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
tube
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Niitä vesijäljitelmiä on useampaa eri laijia. On semmoisia sulatettavia rakeita, ja sitten on epoksihartsia (resin på finska), joka on siis kaksikomponenttista epoksiliiman lähisukulaista (ja myrkylistä kuin itse vanha visukinttu). Hobby Pointista saa noita pienoisrautatiemalleja, vissiin molempia laatuja, epoksihartseja puolestaan hyvinvarustetuista rautakaupoista.
/tube
/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
-
Dr.Mengele
Ostin joskus reilu vuosi sitten purkin sitä kaksikomponenttista polyhartsia Hobby Pointista. Tulee kahdessa eri purkissa, toisessa on itse litku ja toisessa kovete. Maksoi jotain 50e. Jonkun verran on tullut kokeiltua sitä muttei dioraaramoissa vielä. Kovetuttuaan massa on aivan kirkasta, jotkin laadut hieman kellastuvat iän myötä. Jos haluaa oikeasti jäljitellä vettä tms. kannattaa hankkia tuota ko. ainetta. Ja työskennellä hyvin tuuletetuissa tiloissa!!