2iC ja Kampfgruppe platoon.

Alue Battlefront Miniaturesin toiseen maailmansotaan sijoittuvalle miniatyyripelille.
Vonrichthofen
Viesti:

2iC ja Kampfgruppe platoon.

Viesti Kirjoittaja Vonrichthofen »

Seuraava sääntömuutos ei ole kaikille selkeä, joten tuon sen tässä esiin. Mitään 'Phil from BF' todistetta en jaksanut etsiä, mutta The Tony Davis on melkoinen nihilisti, mitä sääntöihin tulee...

Tämä tuli vastaan Bitter Winter turnauksessa, eli 2nd edikassa 2iC lakkasi olemasta 2iC kun lähti johtamaan KG-joukkuetta.

Tästä sääntökeikasta ei syntynyt mitään pahaa mieltä, kunhan muistaessani tarkistin... (Jos ette vielä ole arvannut, asuu allekirjoittaneessa pieni rules lawyer :P Blood bowlin sääntöjä soittavat retkut vieläkin, vaikken mokomaa ole pelannut vuosiin... )

Kolmosessa ei ole näin, vaan jos 2iC jää viimeiseksi KG:sta, hän ei heitä last man standing heittoja, ja 2iC pystyy nimittämään komentajia ja heittämään komppamoraalia kun ykkönen kupsahtaa.

Järkeily on mallia, ei 2iC:tä alenneta johtamaan Kampfgruppea, eikä tiimi lakkaa olemasta warrior vaikka raahaa osastoa mukanaan.

Ja tässä BF foorumeista:
1. Does 2iC in the kampfgruppe still counts as 2iC or has been designated as platoon commander and lost 2iC properties ? (In second edition it was directly written as "... no longer counting as a 2iC command team..)

The 2iC is a Warrior Team. Just because it takes over Command of a Platoon, it does not relinquish this role or being the 2iC.

Paul
Lieutenant-Colonel
06 May 2012 05:55 PM Quote Reply Alert
2iC would still be the 2iC. The rules mention warriors that are permanently attached to a platoon in a few places, they are still warriors with all the rules except being able to join other platoons.

This is what the 2ic becomes
The Tony Davis

Brigadier
05 May 2012 03:30 AM Quote Reply Alert
No where in the KG rules does it state that the 2iC stops being a 2iC. They would be able to take company morale tests.
ja tuolta pitkä ketju: http://www.flamesofwar.com/Default.aspx ... &afv=topic
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho

"Stuff breaks, people die"
-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
Celebdae

Re: 2iC ja Kampfgruppe platoon.

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Näinhän sitä mun käsittääkseni on pelattukin. Tai ainakin mä oon =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vonrichthofen
Viesti:

Celebdae kirjoitti:Näinhän sitä mun käsittääkseni on pelattukin. Tai ainakin mä oon =)
Mua vastaan ei pelattu, ja kysyttiinkin vielä, en toki tarkoita että kaikki pelaavat 'väärin' mutta infotaan niitä, joille ei selvää...
Nopat & Taktiikka Ry

-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Juu en tarkota, että ois todellakaan mitään väärää kirjotella näitä sääntöjuttuja tänne! Oli ehkä vähän väärin tulkittavissa toi mun viesti. 2inC on vaan kova saksalaisilla =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vonrichthofen
Viesti:

Celebdae kirjoitti:Juu en tarkota, että ois todellakaan mitään väärää kirjotella näitä sääntöjuttuja tänne! Oli ehkä vähän väärin tulkittavissa toi mun viesti. 2inC on vaan kova saksalaisilla =)
Internet ja äänen sävyt... En toki myöskään nokkiini ottanut, kunhan vahvistit säännön.
Nopat & Taktiikka Ry

-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Flames of War”