En yleensä tykkää postata turnauslistoja tänne, mutta ajattelin tehdä tällä kertaa poikkeuksen jotta kenellekään ei tule fiilistä, että odottelen oman listani kanssa viimehetkeen asti ja optimoin sen nähtyäni muiden listat. Allekirjoittanuthan on siis Turku Fanaticin 40k-turnauksen pääjärjestäjä. =)
Saa tätä kommentoidakin toki, kehittämisen varaa on aina.
HQ
2x Destroyer Lord (Mindshackle Scarabs, Sempiternal Weave, Warscythe)
Troops
2x 10 Immortals with Tesla
2x 5 Warriors in Night Scythes
Fast Attack
2x 6 Wraiths (1x Whip Coils per unit)
1x 6 Scarabs
Heavy Support
1x 3 Spyders
2x Annihilation Barge
1850 points
Tästä on tullut eri versiota pelattua jo muutamassa turnauksessa ja ihan hyvin on toiminut. Järin omaperäinen lista tää ei toki ole, vaikka väitän kyllä, että päädyin tohon HQ valintaan ite enkä kopioinut mistään =). Noi isot tesla immortal ryhmät on ehkä vähän epätyypillisiä, useammin taitaa nähdä neljää viiden warrun ryhmää scytheissä (mikä on mun makuun liian vähän trooppeja). Spyderit ja scarabit on uusi lisäys, pelasin niitä jonkun verran vitosedikassa mutta en ole tämän wraith + destrolord -listan kanssa kokeillut vielä (myin metallihämpyt pois ja projektina olisi maalata turnaukseen mennessä uudet tilalle). Isoimmat örkkihordet taitaa yhä olla tälle listalle aika mahdoton vastus, mutta kaikki muu pitäisi kaatua jos noppa pyörii hyvin ja pelaa niin hyvin kuin suinkin osaa. Ihan tappiin asti viritettyjä demoneita vastaan en ole tosin kokeillut, enkä tripla heldrake kaaosta myöskään. Ne voi olla aika pahoja myös.
Necronit Fanaticiin
-
m_partanen
Re: Necronit Fanaticiin
Hyvä lista.
Olen kohdannut saman tyyppisen jossa oli Spiderien/Scarabien tilalla Doom Scythe ja se pärjäs erittäin hyvin.
Olen kohdannut saman tyyppisen jossa oli Spiderien/Scarabien tilalla Doom Scythe ja se pärjäs erittäin hyvin.