Mordian/Valhallan figujen ostaminen
Mordian/Valhallan figujen ostaminen
Tekisi mieli herätellä vanhaa harrastusta ja olen viime aikoina kovasti halunnut ostaa vanhoja Valhallan tai Mordian Iron Guard figuja. Kysymys on saako näitä hommattua mistään muualta kuin tilaamalla Gamesworkshopin kaupasta? Ilmeisesti vanha kunnon Maelstrom games on kaatunut ja yritin googlettaa, mutta en löytänyt mitään muuta sivua kuin GW, joka vielä myisi näitä. Hinta ei ole niinkään ongelma, vaan sen sijaan ärsyttää asioida Gamesworkshopissa kun tyrkytys alkaa heti kun astuu ovesta sisään (ja jos netistä saa halvemmalla niin rahaa mielellään säästää). Mikäli mistään muualta ei enää saa kyseisiä figuja, niin sieltä kyllä käyn tilaamassa.
Harrastus on ollut vuosia tauolla joten olen hiukan jäänyt jälkeen näissä asioissa.
Harrastus on ollut vuosia tauolla joten olen hiukan jäänyt jälkeen näissä asioissa.
-
Snowtrooper
Re: Mordian/Valhallan figujen ostaminen
Jos omistaa luottokortin (tai no, voihan PayPal-tililleen kai jotenkin myös siirtää käteistä rahaa, mutta kun kortin kanssa sen käyttö on paljon kätevämpää), niin eBayn ihmemaassahan noita on kaupan eri asteisesti käytettynä enemmän kuin tarpeeksi. Harvempi kauppa kuitenkaan uutta direct only -kamaa enää varastoi.
Käytettynä ostaminen kävi mielessä ja luottokortti löytyy, mutta tässä tapauksessa haluaisin tehdä figut valuujälkien viilausta myöten itse. Tietty jos tulee vastaan avaamattomia/ei maalattuja niin silloin voisi ostaakkin. Suomen myyntipalstoilla ei ole pahemmin näkynyt kyseisiä figuja. Mutta joo ehkä olen turhan optimisti kun toivon, että direct only kamaa löytyy hyllystä joltain nettiliikkeeltä.
- Air Defence
Kyllähän noita GW:n nettituotteita saa Fantsun ja Stadin pelikaupankin kautta tilattua, jos omatuntoa painaa liikaa, kun ei kaikkea sitä tullut ostettua, mitkä gamesworkshopin ystävällisen myyjäsedän mielestä helpottaisivat harrastustasi ja säästäisit vielä rahaakin, kun nyt ostaisit.Blallah kirjoitti:Hinta ei ole niinkään ongelma, vaan sen sijaan ärsyttää asioida Gamesworkshopissa kun tyrkytys alkaa heti kun astuu ovesta sisään
Fantsusta saa määräalennusta, mitä enempi kerrallaan ostaa. Stadin pelikaupassa taas on jokin kiinteä alennus, jos pienempiä määriä olet hankkimassa.
En tiennytkään, että fantsustakin voi tilata ja määräalennus houkuttelee kans. Kiitos tästä infosta!Air Defence kirjoitti:Kyllähän noita GW:n nettituotteita saa Fantsun ja Stadin pelikaupankin kautta tilattua, jos omatuntoa painaa liikaa, kun ei kaikkea sitä tullut ostettua, mitkä gamesworkshopin ystävällisen myyjäsedän mielestä helpottaisivat harrastustasi ja säästäisit vielä rahaakin, kun nyt ostaisit.Blallah kirjoitti:Hinta ei ole niinkään ongelma, vaan sen sijaan ärsyttää asioida Gamesworkshopissa kun tyrkytys alkaa heti kun astuu ovesta sisään
Fantsusta saa määräalennusta, mitä enempi kerrallaan ostaa. Stadin pelikaupassa taas on jokin kiinteä alennus, jos pienempiä määriä olet hankkimassa.
- Half-breed
Määräalennusta ei fantsusta enää ikävä kyllä saa. Oli ikävä yllätys minullekin vähän aikaa sitten.Blallah kirjoitti:En tiennytkään, että fantsustakin voi tilata ja määräalennus houkuttelee kans. Kiitos tästä infosta!
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Air Defence
No voihan nenä! Uutta tietoa minullekkin. Stadin pelikaupasta ainakin sai vielä vuoden vaihteessa 10% alennusta. Tiedä sitten, jos sekin on jo muuttunut...Half-breed kirjoitti:Määräalennusta ei fantsusta enää ikävä kyllä saa. Oli ikävä yllätys minullekin vähän aikaa sitten.Blallah kirjoitti:En tiennytkään, että fantsustakin voi tilata ja määräalennus houkuttelee kans. Kiitos tästä infosta!
(kauheaa mainostusta, saankohan tästä hyvästä edes maalipurkkia vaivanpalkaksi??!)
En vaan pysty olemaan möläyttämättä, että vanha kunnon Maelstrom tunnetaan nykyään nimellä se suuri saastainen huijaripetturi maelstrom. Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin poijaat sen tuossa jo sanoivatkin, että jos raha ei ole ongelma, niin varmasti aikalailla mikä tahansa kotimainen figukauppa, niitä sinulle tilailee. Lisään kuitenkin sen verran, että maalien poistaminen figuista on nykyään niin vaivatonta, että käytetyt figutkin ovat kyllä erittäin kelpo vaihtoehto, jos tahtoo hieman säästää. Toisaalta noista vanhoista figuista pyydetään välillä aika älyttömiä summia, mutta tekee niitä löytöjäkin välillä...Blallah kirjoitti:Ilmeisesti vanha kunnon Maelstrom games on kaatunut
Paljon ehtii tapahtua viidessä vuodessa : D... Pitänee varmaan perehtyä maalien poistamiseen tarkemmin. Jäi jotenkin paha maku fairy power sprayn ja hammasharjan käytöstä, vaikka kyllä ne maalit lähti hyvin.Furinji kirjoitti:En vaan pysty olemaan möläyttämättä, että vanha kunnon Maelstrom tunnetaan nykyään nimellä se suuri saastainen huijaripetturi maelstrom. Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin poijaat sen tuossa jo sanoivatkin, että jos raha ei ole ongelma, niin varmasti aikalailla mikä tahansa kotimainen figukauppa, niitä sinulle tilailee. Lisään kuitenkin sen verran, että maalien poistaminen figuista on nykyään niin vaivatonta, että käytetyt figutkin ovat kyllä erittäin kelpo vaihtoehto, jos tahtoo hieman säästää. Toisaalta noista vanhoista figuista pyydetään välillä aika älyttömiä summia, mutta tekee niitä löytöjäkin välillä...Blallah kirjoitti:Ilmeisesti vanha kunnon Maelstrom games on kaatunut
Ikävämpi juttu, mutta onneksi selvisi nyt eikä kassalla, kiitos!Half-breed kirjoitti:Määräalennusta ei fantsusta enää ikävä kyllä saa. Oli ikävä yllätys minullekin vähän aikaa sitten.Blallah kirjoitti:En tiennytkään, että fantsustakin voi tilata ja määräalennus houkuttelee kans. Kiitos tästä infosta!
- The Captain
- Valvoja
Johtuneeko paha maku siitä, että käytit samaa hammasharjaa hampaiden pesuun?Blallah kirjoitti:Jäi jotenkin paha maku fairy power sprayn ja hammasharjan käytöstä, vaikka kyllä ne maalit lähti hyvin.
Fairy Power Spraykin tuntuu täältä itärajan tuntumasta hävinneen kauppojen hyllyltä, enkä ole vielä tullut testanneeksi muiden valmistajien uuninpuhdistusaineksia. Tuskin tina niihinkään liukeneee, mutta liukenevatko maalit?
Muutaman sata nappia eBayn kautta käytettynä ostaneena voin tosiaan kertoa, että kannattaa tuohon maalinpoistoon henkisesti varautua. Tosin GW:n nettikaupassa näyttää sen verran kattava valikoima noita klassikoita vielä lojuvan, että uutenakin luultavast saa, jos niihin haluaa sijoittaa. Eipähän tarvitse maksaa ekstraa ahneiden pölhöjen "OOP Very rare!" tai "Pro painted" -tageista...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Itse hankin eBayn kautta Mordianeja viimeisten kuukausien aikana armeijallisen. Lähtötilanne oli parikymmentä ukkoa, jotka ostin itse joskus kakkosedikan aikana ja jotka ovat vain kärsivällisesti odottaneet laatikossa vuosikaudet. Viimeinkin sain nyt laajennettua porukan lähemmäs sataan malliin, suunnittelin listan ja yhden tiimin sain jo väreihinkin. Ostin vain maalaamattomia malleja ja kyllä täytyy myöntää, että aika kalliiksi touhu menee hyvin nopeasti.
Onneksi sain huudettua pari isompaakin erää, mutta silti nappien keskihinnaksi tulee helposti yli 5 euroa per ukko. Keskihintaa saa alemmaksi, jos ei hanki vähemmän tarjolla olevia malleja (esim. noita meltaguneilla varustettuja). Ihan kevyellä budjetilla ei siis kannata edes lähteä liikkeelle.
Onneksi sain huudettua pari isompaakin erää, mutta silti nappien keskihinnaksi tulee helposti yli 5 euroa per ukko. Keskihintaa saa alemmaksi, jos ei hanki vähemmän tarjolla olevia malleja (esim. noita meltaguneilla varustettuja). Ihan kevyellä budjetilla ei siis kannata edes lähteä liikkeelle.
- Kaapelikala
Geeweeltä saa peruslihaa 3,5 egua per naama, isot pyssyt ja erikoisemmat aseet 5-15 egua kipaleelta. Itse lähtisin hakemaan gw:ltä, kun feebaysta löydöt ovat suht. harvinaisia.
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... tyle=wh40k
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... tyle=wh40k
-
Snowtrooper
Maltti on valttia ja nopean valintahan eepäy ei ole. Tosin mitä hintoihin tulee, niin metallisten HW-tiimien hinta postikuluineen (jos huutaa useamman samalta/isomman satsin) jää oman kokemuksen perusteella ebayssa yleensä huomattavasti alle GW:n 15 euron, plus osa HW tiimeistä, spesiaaliaseista ja pomoistahan on jo (armeijasta riippuen) mennyt OOP-tilaan. Kun ostohistoriaani selailin, niin näköjään keskimäärin 5 puntaan (+pk) olen eri IG-armeijoiden metallisia HW-tiimejä huutanut, halvimmat lähteneet parilla punnalla, Pretorianit (OOP, paitsi jos sahaa mordianin hatun lipasta ylöspäin pois ja iskee hellekypäräksi kasan greenstuffia, koska muuta eroahan ei figuissa oikeastikaan ollut) saattavat sivusta seurattuna mennä sinne kymppiinkin. Plus jos haluaa nimenomaan meltagunin, ei yksittäin huudettaessa tarvitse ostaa sitä fleikkaa kaveriksi jos ei halua, ja siltikin on hintataso samaa luokkaa tai alempi kuin GW:llä (siis niissä huudoissa, joissa on täysjärkisiä ihmisiä huutamassa).
Kiinteissä hinnoissa voi tehdä löytöjä (thetrolltrader ainakin yksi tämmöinen, parhaimmillaan sieltä on löytynyt RT-figua halvemmalla kuin GW:ltä uutta vastaavaa) mutta yhtä paljon kiinteiden hintojen seassa on vedätyksiäkin, isketään vähän harvinaisemmalle (tai pienemmän valmistajan) kamalle 2-3 x käypä hinta ja toivotaan, ettei kukaan pistä samaa figua huutokauppaan ennen kuin saadaan rahat pois malttamattomilta (tai kukaan googleta valmistajan kotisivuja).
Tietysti riittää peeloja jotka huutavat pahimmillaan moninkertaista ovh-hintaa edelleen GW:ltä (tai muulta valmistajalta) suoraan saatavasta kamasta, kannattaa aina katsoa mihin huutoon lähtee mukaan ja mihin ei. Hupaisinta on joskus seurata kun mitä ilmeisemmin kaksi tai useampaa huutoautomaattia rupeavat kilpalaulantaan, siinä voi olla pikkainen morkkis kun kilvan voittaja palaa koneelleen. Kerran tosin pääsin vetämään välistä, kun ilmeisesti juuri tämmöisten takia oikeasti "Rare OOP" (joita ilmoitusten perusteella on 99% tuotannossa olevistakin) figu palautui myyntiin voittaneen huudon peruutuksen jälkeen, olin itse jättäytynyt pois kisasta 20 punnan kohdalla mutta automaatit sitten puskivat sen viime minuutilla punnan-parin kertakorotuksilla aina 70+ puntaan (noin 20 puntaa on mitä ilmeisimmin se käypä arvo).
Sniputuksenkin välttää usein sillä (jos ei halua päivystää useampi ikkuna auki F5F5F5 takoen ja toisessa ikkunassa uusi tarjous vahvistusta odottamassa), että asettaa mielessään kattohinnan ja huutaa sitten sen plus joitain senttejä (11, 12, 13) yli, jolloin tasan kattohinnan tai .01 yli huutavat eivät pääse ohi. Jos taas sniputus oli paljon korkeampi, niin olisiko kannattanutkaan lähteä viime hetkellä sitä ylittämään?
Kiinteissä hinnoissa voi tehdä löytöjä (thetrolltrader ainakin yksi tämmöinen, parhaimmillaan sieltä on löytynyt RT-figua halvemmalla kuin GW:ltä uutta vastaavaa) mutta yhtä paljon kiinteiden hintojen seassa on vedätyksiäkin, isketään vähän harvinaisemmalle (tai pienemmän valmistajan) kamalle 2-3 x käypä hinta ja toivotaan, ettei kukaan pistä samaa figua huutokauppaan ennen kuin saadaan rahat pois malttamattomilta (tai kukaan googleta valmistajan kotisivuja).
Tietysti riittää peeloja jotka huutavat pahimmillaan moninkertaista ovh-hintaa edelleen GW:ltä (tai muulta valmistajalta) suoraan saatavasta kamasta, kannattaa aina katsoa mihin huutoon lähtee mukaan ja mihin ei. Hupaisinta on joskus seurata kun mitä ilmeisemmin kaksi tai useampaa huutoautomaattia rupeavat kilpalaulantaan, siinä voi olla pikkainen morkkis kun kilvan voittaja palaa koneelleen. Kerran tosin pääsin vetämään välistä, kun ilmeisesti juuri tämmöisten takia oikeasti "Rare OOP" (joita ilmoitusten perusteella on 99% tuotannossa olevistakin) figu palautui myyntiin voittaneen huudon peruutuksen jälkeen, olin itse jättäytynyt pois kisasta 20 punnan kohdalla mutta automaatit sitten puskivat sen viime minuutilla punnan-parin kertakorotuksilla aina 70+ puntaan (noin 20 puntaa on mitä ilmeisimmin se käypä arvo).
Sniputuksenkin välttää usein sillä (jos ei halua päivystää useampi ikkuna auki F5F5F5 takoen ja toisessa ikkunassa uusi tarjous vahvistusta odottamassa), että asettaa mielessään kattohinnan ja huutaa sitten sen plus joitain senttejä (11, 12, 13) yli, jolloin tasan kattohinnan tai .01 yli huutavat eivät pääse ohi. Jos taas sniputus oli paljon korkeampi, niin olisiko kannattanutkaan lähteä viime hetkellä sitä ylittämään?
- Air Defence
Ostin tuossa parisen kuukautta eBaysta setin oop-rt ukkoja Brittilästä. Hinta ei ollut mahdoton, saman verran olisin maksanut, jos olisin gw:ltä ostanut saman määrän jotain nykyisiä metalliukkoja. Myyjäkin oli saanut tyytyväisiltä ostajilta useamman tusinan positiivisiä palautteita. Aika paljon oli siis oop -tavaraa myynyt. Ainoa mutka omassa ostotapahtumassanikin oli, ettei myyjä ollut viikkoon päässyt nettiin tulvan takia, kuten hän pahoitellen sähköpostissa kertoi ja siksi lähetys oli siis myöhässä. Mutta viikko siitä, ja ukot kolahtivat postiluukustani. Itse äijät olivat kiiltäviä ja hyväkuntoisia, ei maalin tai liiman tippaa missään, valusaumojakaan ei ollut kukaan vuosien saatossa niistä putsannut. Mukana tulleissa ukkojen muovikäsissä sen sijaan oli liimaa ja osa niistä oli toiselle rodulle tarkoitettuja. Muovikivääreistäkin yksi oli mennyt joskus poikki ja korjattu liimaamalla. Ei kuitenkaan mitään, mitä ei askarteluveitsellä ja greenstuffilla voisi korjata. Olin siis tyytyväinen.
Viime viikolla selailin jälleen eBayta ja kappas, samalla myyjällä oli edelleen myynnissä se oop-rt setti jonka minä olin ostanut. Kuva ukoistakin oli sama. Pakostakin tuli kyllä mieleen, että myyjä valaa figut itse, riipii kädet joltain vähemmän arvokkailta napeilta ja myy ne sitten hyvällä katteella. Tiedä sitten, hankalahan sitä on todistaa.
Viime viikolla selailin jälleen eBayta ja kappas, samalla myyjällä oli edelleen myynnissä se oop-rt setti jonka minä olin ostanut. Kuva ukoistakin oli sama. Pakostakin tuli kyllä mieleen, että myyjä valaa figut itse, riipii kädet joltain vähemmän arvokkailta napeilta ja myy ne sitten hyvällä katteella. Tiedä sitten, hankalahan sitä on todistaa.
Juu eBay ei ole hätäisen valinta.
Omankin noin 80 ukon (joista 10 HW tiimiä) huuteluun käytin useamman kuukauden.
Omankin noin 80 ukon (joista 10 HW tiimiä) huuteluun käytin useamman kuukauden.
-
Snowtrooper
Tekeekö joku metallinapeistakin piraatteja? Itse luulin, että ongelmana on lähinnä Kiina/Venäjä/Itä-Eurooppa akselilla kiinalaisten kopiomuottien kopioilla valetut Forgeworldin hartsit (joita aina rehelliset italialaiset ja kreikkalaisetkin kyllä trokaavat)? Tosin, ennen lyijypaniikkia valettujen figujen ei pitäisi kyllä maalinpoiston jälkeenkään hirveän kiiltäviä olla. Ostamani wanhat figut ovat maalinputsauksen jälkeen olleet yleensä vanhan näköisiäkin, eli ei yhtä vitivalkoista kuin nykyiset tinanapit, ja jonkin verran tummentumia/patinaakin pinnassa (riippuen tietysti siitä, kauanko on ollut ilman maalia ja miten säilytetty). Muovikäsiä ei joko ole ollut tai ne ovat olleet lajille kuuluvat.
Olen itse käyttänyt kriteerinä jota kuinkin sitä, että myyjä, jolla on iso valikoima GW-kamaa eri aikakausilta, osa maalattuna (tai päällespreijattuna), osa ei, on vähemmän todennäköisesti (ainakaan tietoinen) huijari kuin vaikkapa tyyppi, jolla on pelkkää maalaamatonta 2008-2009 Forgea (Kiinan-seikkailun vuodet) tms. Paras näkemäni yrittäjä on veli venäläinen, jolla on useita kappaleita spruessa kiinni olevaa DKoK Death Rider Commissaria myynnissä (muiden Forgen kopioitujen tuotteiden ohella, tietysti) ja hinta postikuluineen jää säännöllisesti alemmas kuin yhdellä tavan Death Riderilla uutena, kaikista lisäksi valokuvan perusteella etujalka identtisesti katki (valumuotissa vikaa?). Pikkaisen läpinäkyvää...
Olen itse käyttänyt kriteerinä jota kuinkin sitä, että myyjä, jolla on iso valikoima GW-kamaa eri aikakausilta, osa maalattuna (tai päällespreijattuna), osa ei, on vähemmän todennäköisesti (ainakaan tietoinen) huijari kuin vaikkapa tyyppi, jolla on pelkkää maalaamatonta 2008-2009 Forgea (Kiinan-seikkailun vuodet) tms. Paras näkemäni yrittäjä on veli venäläinen, jolla on useita kappaleita spruessa kiinni olevaa DKoK Death Rider Commissaria myynnissä (muiden Forgen kopioitujen tuotteiden ohella, tietysti) ja hinta postikuluineen jää säännöllisesti alemmas kuin yhdellä tavan Death Riderilla uutena, kaikista lisäksi valokuvan perusteella etujalka identtisesti katki (valumuotissa vikaa?). Pikkaisen läpinäkyvää...
- Kaapelikala
On noita piraatteja runsaastikin. Esim 2006-vm Daemonetet ovat aika hottia kamaa. Tuskin juurikaan yksikään eepayssä olevista MINT OOP RARE WELL PAINTED DAEMONETTE WARHAMMER WARMACHINE HORDES on aito.
Esim. tämä http://www.ebay.co.uk/itm/30-RARE-DAEMO ... 23286b825d haiskahtaisi aika pahasti piraatilta. Kuitenkin muita listauksia ko. henkilöltä katsomalla selviää, että voivat hyvinkin olla aitoja.
Yleensä OOP-setit, jotka on "sprayed black/white/whatnot", tulevat alustatta, ovat väärää ainetta (metallinapit hartsia, muovinapit metallia jne.), ei saa hyviä kuvia jne. ovat piraatteja. Poikkeuksiakin tietty on. Dakkadakassa on ihan OK ketju aiheesta.
Esim. tämä http://www.ebay.co.uk/itm/30-RARE-DAEMO ... 23286b825d haiskahtaisi aika pahasti piraatilta. Kuitenkin muita listauksia ko. henkilöltä katsomalla selviää, että voivat hyvinkin olla aitoja.
Yleensä OOP-setit, jotka on "sprayed black/white/whatnot", tulevat alustatta, ovat väärää ainetta (metallinapit hartsia, muovinapit metallia jne.), ei saa hyviä kuvia jne. ovat piraatteja. Poikkeuksiakin tietty on. Dakkadakassa on ihan OK ketju aiheesta.
- Kaapelikala
EIpä näyttäisi enää olevan niin paljon selviä piraatteja, kuin jossain vaiheessa. Mikälie DMCA pudottanut määriä...
-
Snowtrooper
Varmaan tarkoitat noita?Kaapelikala kirjoitti:Yleensä OOP-setit, jotka on "sprayed black/white/whatnot", tulevat alustatta, ovat väärää ainetta (metallinapit hartsia, muovinapit metallia jne.), ei saa hyviä kuvia jne. ovat piraatteja. Poikkeuksiakin tietty on. Dakkadakassa on ihan OK ketju aiheesta.
Article: Recognizing counterfeit miniatures
Thread: OOP Fakes?
Ja varsinkin tuossa keskustelussa on hupaisaa tuntomerkkien kanssa, kun aidossakin kamassa on pahimmillaan kolminkertaiset valumuotin jäljet, alkupään muovikädet eivät tosiaan ole säilyneet jälleenmyyntikuntoisina (ne RT-figut joissa ne ovat tulleet mukana, etenkin maalatut sellaiset, saavat kyllä vakavasti harkitsemaan että veistelee PAULDRONS pois cadialaisista muovikäsistä ja käyttää mieluummin niitä), jne. Täysin kökköinen valujälki tai kokonaan väärä materiaali on tietysti yksi. Tosin materiaalissakin on se, että 2007 (bitz servicen alasajoon) asti sai tilata periaatteessa "OOP" kamaa kunhan tiesi osakoodin (eli käytännössä 1991-2 Blue & Red catalogueen kelpuutetuista ja siitä eteenpäin) jolloin se valettiin tinasta, ja tabiinkin jäi se vuosiluku joka muotissa sattui ennestään olemaan, eli metallin värin perusteella satavarma voi olla vain jos ~1997 jälkeen liikkeelle laskettu malli on tehty lyijyä, sinkkiä, tms. sisältävästä tummasta metallista, tai figu jota ei ollut enää edes noissa 1990-luvun kataloogeissa on kirkkaasta tinasta valettu. Basen puuttuminen, jos figussa on ollut kökköinen base kiinni, niin eiköhän vaan myyjä tee niin, että myy figun joko ilman sitä tai uuden basen kanssa.
Väitän silti, että suht yleinen Mordia/Valhalla, joka muutamaa figua lukuunottamatta ei edes ole vielä OOP, ei ole se kaikkein todennäköisin väärennöskohde. Profilointi, se on edelleen se paras keino.
Päivän naurut sain tuosta.The Captain kirjoitti:Johtuneeko paha maku siitä, että käytit samaa hammasharjaa hampaiden pesuun?Blallah kirjoitti:Jäi jotenkin paha maku fairy power sprayn ja hammasharjan käytöstä, vaikka kyllä ne maalit lähti hyvin.
Ebayssa kovasti mainostetaan OOP:nä joitakin noita Valhalleneita joita vielä saa direct orderilla. Tämän lisäksi postikulut esim. USAsta nostaa kovasti kynnystä lähteä ostamaan yksittäisiä blistereitä. Kävin tilaamassa tänään 10 valhallan peruskaartilaista fantasiapeleistä, jossa kylläkin varoteltiin saatavuudesta siitä huolimatta, että löytyy vielä GW:n sivuilta. Tuskallisen kallista, mutta onneksi tarkoitus on tehdä korkeintaan 400p combat patrol joukko (jos sitäkään).