"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkkejä 1500.pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
screamingparatrooper

Örkkejä 1500.pts

Viesti Kirjoittaja screamingparatrooper »

Wazdakka Gutsmek (WL)
-180.

^Menee possunobibaikkereitten kanssa samaa matkaa.

Ork Big Mek
-Kustom Force Field
-Grot Oiler
-Eavy' armour
-95.

^Menee Trukkiin Boyzien kera.

Nobz
-5x + Bikes
-2x Power Klaw, 2 Big Choppas
-Painboy, Waaagh! banner
-330.

Lootaz
-10x
-150.

Ork Boyz
-30x + Nob
-Slugga & Choppa
-3x Big shoota
-Bosspole, Power Klaw
-235.

Ork Boyz
-30x + Nob
-Slugga & Choppa
-3x Big shoota
-Bosspole, Power klaw
-235.

Gretchin
-30x + Runtherd
-Grot-pod
-45.

Ork Boyz
-11x + Nob
-1x Big shoota
-Shootas
-Bosspole, Big Choppa
-Trukk + Red paintjob, Grot riggers, Stikkbombchucka
-136.

Big Gunz
-3x Lobbas
-3x Extra crew + Runtherd
-94.

Totaalinen: 1500.
Kommentointi on sallittua. Mitä olette mieltä? Lista tulee kaveripeleihin, mutta onko tässä edes jytyä?
- Benjamin
Let's do business!
syrja

Re: Örkkejä 1500.pts

Viesti Kirjoittaja syrja »

Tässä nyt jotain pientä mielipidettä/havaintoa mitä olen huomannut itse 40k:ta opetellessa.
Wazzdakka on hauska ja sillä on kiva kikkailla. Mutta koska sulla ei ole normi mopopoikia niin sen hyöty jää pieneksi. Saat halvemmalla paremman bike warbossin ja samalla saisit nobit troopeiksi.
Nobeilta toinen klaw pois ja cybokbodyt tilalle. Sitten pitäisi jo jotain kestää. 4+ as, 4+ cover, 5+ invu ja feel no pain. Pitäis olla kestoa et pääsevät tappeluun. Ei ne tietty kaikkee kestä. Mut melko hyvin. Samoin bigchopat ehkä turhia. Lisäiskut on paremmat
Boyzzien big shootat vaihtaisin itse rokkitteihin. Saisi jotain panssareita vastaan.
Kannataisikos myös lobbat vaihtaa tavallisiksi kanuunoiksi. Saisit halvemmalla ja taas lisää sitä panssarin torjuntaa. Ja pystyy niilläkin lättyjä ampumaan.
Myös trukin uppaukset jättäisin pois. Reinforced rammin ottaisin niin uskaltaa ajella vaikeissakin olosuhteissa. Muuten tuo trukki tuhotaan kyllä nopsaan. Tietty mulla ei ole kokemusta miten pelittää tuon bigmekin kanssa. Ja eikös mekin työkaluilla korjaa trukia samalla tavalla kuin grot riggersilläkin.
Mutta muuten näyttää kivalta. Lootia saisi olla tietty enemmän ja mitä enemmän nobeja sitä parempi:)
Tässä nyt jotain ajatustamitä tuli mieleen.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
maketus

Re: Örkkejä 1500.pts

Viesti Kirjoittaja maketus »

Suosittelisin itse killa kaneja rokiteilla ja boyssit ilman rokitteja/big shootia kun haluat varmaankin juoksea kuin ampua bs 2 9 b shoota laukaustai tai 3 rokittia. Rokittejen huono puoli boysseilal on pieni kantama, huono ampuvatarkkuus ja kallis hinta. Big guneiksi yksiköiksi suosittelisin Kannoneita (2) ammorunteilla tai znapp guneja (2) ammorunteilla ja yksillä kappaleilla grevejä lisää.

Killa kanit on hauska koska 11/11/10 joten vaikea tuhota lähiksessä ja suht ärsyttävä ampua alas jos sulta vaikka tulee 80+ boyssia päin naamaa ja pari ärsyttävää killa kania joita ei saa str 4 aseilla etu/sivu pelleistä rikki.

Nobit ottaisin itse 6 tai 7 hengen ryhmään itse vasta painboyn ja waagh banner on aina in. Käyttäisin myöskin vain yhtä clawia inun takia ja muut vain slugga+choppa.

Lootaseja 10 hengen ryhmä on helppo tappaa ja 1-2 5 hengen ryhmää voi olla joskus käytännöllisempi kuin tuo 10. 2 eri ryhmää=split fire. :)

Ja eikös nuo grotit ole 3 pistettä kappale ja runtti aina 10+? Paras ryhmä valinta noin suuren peliin varmaan olisi 29+ 2 runtherdia. Säästät 13 pistettä joilla saat vaikka 2 boyssia tai jotain muuta mukavaa extraa.
- Maketus

Problem?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”