"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empirelle neuvoja high elffejä vastaan

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Ropetus
Valvoja

Empirelle neuvoja high elffejä vastaan

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Eli mulla ois tulossa semmonen 2000pisteen peli high elffejä vastaan. Mä oon aina hävinny niille eli mitä kannattas armeijaan ottaa ja mitkä ois hyviä taktiikoita?
Mondolf

Viesti Kirjoittaja Mondolf »

Varo maageja etenkin flames of phoenix on ilkeä taika isoille spearman/halberdier blokeille.Mut älä tee mitään taika pohjaista armeijaa nimittäin helffit katuu tykkeihin ja hellblastereihin.
Luota Haltiaan...
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

minkäs tyylinen tuo HE armeija on onko se magic heavy tai jonkinlainen ampuma armeija jos on niin kokeiles ihan piruuttasi vaikka tätä.

Ota 3 maagia 1lvl4 ja kaksi lvl2 noin ja niille kaikenlaista sälää ja vähän dispelliä ja sitten yksi captain BSB:nä sille jonkin Banneri joka pitää ukkelit kurissa ja tähän päälle aivan hirveä kasa tykistöä ja steam tank hand gunnereita ja nyt sitten vain ammut kaikki tontut pois peli laudalta.
Wow miniatyyrejä aika pitkän tauon jälkeen
Ropetus
Valvoja

En mä tiedä yhtään minkälainen se sen armeija on :( kun en oo sitä vastaan ennen pelannu. Tässä ois kuiteskin lista. Voisko sillä pärjätä?

Elector Count
Hand weapon, full plate armor, shield, Sword of Sigismund, Holy Relic 190

Captain
Hand weapon, full plate armor, shield, barded warhorse, Sword of Power 114

Battle Wizard
Hand weapon, upgrade to level 2, Doomfire Ring, Dispel Scroll 145

Battle Wizard
Hand weapon, upgrade to level 2, 2 dispel scrolls 145

24 Spearmen
Hand weapon, spear, light armor, shield, musician, standard bearer, Sergeant 193
Detachment:
10 Free Company
Two hand weapons 50

24 Swordsmen
Sword, light armor, shield, musician, standard bearer, Duellist, Griffon Standard 243
Detachment:
10 Halberdiers
Hand weapon, halberd, light armor 60

11 Handgunners
Hand weapon, handgun, Marksman (+1 Bs), Hochland long rifle for Marksman 113

11 Handgunners
Hand weapon, handgun, Marksman (+1 Bs), Hochland long rifle for Marksman 113

7 Knights of the Inner Circle
Hand weapon, lance, full plate armor, shield, barded warhorse, musician, standard bearer, First Knight 222

5 Pistoliers
Hand weapon, two pistols, light armor, warhorse, Marksman (+1 Bs), repeater pistol for Marksman 112

Great Cannon 100

Mortar 75

Helblaster Volley Gun 125

Eli voisko tollasella listalla pärjätä Hikketonttuja vastaan?
Triac

Viesti Kirjoittaja Triac »

Kahdella maagilla ei paljoa tee, joten suosittelen että tiputat kummatkin ykköslevelille ja otat vain scrolleja. 4 dispel noppaa ja neljä scrollia on jo aika pätevä taikapuolustus.
MLO
Ropetus
Valvoja

Kannattaisko ottaa seal of destruction yhelle maagille?
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Teeppä piruuttasi Magic Heavy Artillery Train Steam Tankilla :D ... Kukaan ei odota Magic Heavyä Empireä :) ... Life, Heavens, Fire ovat Loret. Life Lvl 4 maagille, jolla voisi olla Gray Staff, Fire yhdelle maagille, jolla on Speculum(ei kovin tehokas haltioita vastaan, mutta +1S ja +1-3A tekee maagille gutaa Flaming Swordiin yhdistettynä). Heavens kahdelle muulle(ellet ota BSB jannua Imperial Standardilla), sillä Second Signista on oikeasti apua...

EDIT: Ja Seal ehdottomasti mukaan...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Ropetus
Valvoja

Mulla ei kyllä oo kun noi kolme sotakonetta enkä oikein ehi hankkia lisää kun peli on jo perjantaina eikä mulla muuteskaan oo ees steam tankin sääntöjä. Mistähän sais? Älkääkä sanoko että annual.
Ropetus
Valvoja

Mulla ei kyllä oo kun noi kolme sotakonetta enkä oikein ehi hankkia lisää kun peli on jo perjantaina eikä mulla muuteskaan oo ees steam tankin sääntöjä. Mistähän sais? Älkääkä sanoko että annual.
Ropetus
Valvoja

Ropetus
Valvoja

Kainuh

Viesti Kirjoittaja Kainuh »

Kyllähän se anualista semmonen muutama sivu niitä erikoissääntöjä löytyy :D
Se pitää vaan hallita.
newbie

Viesti Kirjoittaja newbie »

sitten pelin jälkeen olis tosi kiva jos viittisit laittaa raporttia tonne taisteluraportti foorumiin, kiinnostais meinaan lukea miten kävi ja millainen kokoonpano helffeillä oli :wink:
im the new kid in town so dont pick on me
Ropetus
Valvoja

Kyllä mä voin pistää raportin. Kainuh mä tarkotin että en millään kehtais ostaa annualia sen steam tankin takia kun maksaa jo sekin 40 Euroa :?
Alandor

Viesti Kirjoittaja Alandor »

huomasin tälläisen
Runefang kirjoitti:Mä oon aina hävinny niille
Runefang kirjoitti:En mä tiedä yhtään minkälainen se sen armeija on kun en oo sitä vastaan ennen pelannu
vai tarkoititko aluksi, että olet aina hävinnyt HE:lle ja et tiedä tämänkertaisen HE armeijaa ?

( toivottavasti quote onnistui )
"Victory loves prudence"
Ropetus
Valvoja

Niin mä tarkotin että mä oon kyllä pelannu niitä vastaan mut en just tätä henkilöä vastaan
High Elffi

Viesti Kirjoittaja High Elffi »

Öööhmmmmm... Olikohan tuo sitä tarpeetonta vietintää kun oli 4 kertaa se:"Älkääkä sanoko että annualista"?
Ylä puolella oleva teksti ei ole välttämättä paikkansa pitävää. Tulkitkaa sitä miten haluatte, mutta lainaaminen omalla vastuulla.
newbie

Viesti Kirjoittaja newbie »

eli jos nyt viittisit niin kävisit laittaan taisteluraporttia, miten peli meni kiitos jo etukäteen
im the new kid in town so dont pick on me
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Ghe'dahlg kirjoitti:Teeppä piruuttasi Magic Heavy Artillery Train Steam Tankilla :D ... Kukaan ei odota Magic Heavyä Empireä :) ... Life, Heavens, Fire ovat Loret.
Sitten potuttaa kun on joka maagilla Drain Magic päällä :D
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Ropetus
Valvoja

newbie kirjoitti:eli jos nyt viittisit niin kävisit laittaan taisteluraporttia, miten peli meni kiitos jo etukäteen
Sori kauheesti mut se peli meni vähän mönkään kun vastustajalta pamahti autosta rengas ja figut oli ties missä asti eli siitä pelistä ei tullu mitään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”