"PG jakaa hassuja/mielenkiintosia ruulauksia v239823982":
Rask on fiitannu viime vuorolla. Haluaisin taikoa jotain (esim Force Hammer) vastustajan krokoihin nodin kautta. Ei onnistu jos _casterin_ ja kohteen välissä on >5" (eikä nodin ja kohteen välissä, niinku vois olettaa). Sääntöjen puolesta toi on ihan selvä (esim stealth taitaa puhua point of originista ja kohteesta, kun Raskin fiitti puhuu attackeristä ja kohteesta), mutta aattelin tuoda esiin, koska just stealthin kanssa toi on vähän epäintuitiivinen.
Ei sillä että Raskia (=krokoja) varmaan missäänpäin Suomea juur pelattais, mutta tiedetäänpä ainakin jos tulee joskus vastaan.
Ref:
http://privateerpressforums.com/showthr ... ost2069624
Raskin fiitti vs nodit sun muut
Raskin fiitti vs nodit sun muut
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Re: Raskin fiitti vs nodit sun muut
Mä tykkään tosta loppukaneetista: "I like this answer, I think we should go with this one. "
Mut eipä toi mitenkään hassu ole, vahvistaa vaan sen mitä featissa sanotaan. Featti itsessään on muotoiltu vaan vähän epäintuitiivisesti, mutta ehkä se on tarkoituskin. (käsittääkseni noi infernaalit on yleisesti yhteydessä PP:seen ja varmistaa miten se on tarkoitus pelata, ja siksi jotkut rulaukset muuttuvatkin kun PP itse asiassa saa sen oman linjansa selväksi inffiksille.)
Mut eipä toi mitenkään hassu ole, vahvistaa vaan sen mitä featissa sanotaan. Featti itsessään on muotoiltu vaan vähän epäintuitiivisesti, mutta ehkä se on tarkoituskin. (käsittääkseni noi infernaalit on yleisesti yhteydessä PP:seen ja varmistaa miten se on tarkoitus pelata, ja siksi jotkut rulaukset muuttuvatkin kun PP itse asiassa saa sen oman linjansa selväksi inffiksille.)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- The Captain
- Valvoja
Tai pikemminkin infernaalit ja designerit keskinäisellä foorumillaann sopivat nopeahkosti keskenään, miten ruulataan nyt, ja seuraavaa errataa varten sitten pidetään kunnollinen aivoriihi. Näin veikkaisin ainakin sen perusteella, kuinka jotkut ruulaukset aiheuttavat enemmän kysymyksiä kuin vastauksia ja kumotaan jonkin ajan (parista kuukaudesta pariin vuoteen) kuluttua, kuten esim. tuoreehko Critical devastation ruling.petskules kirjoitti:Mä tykkään tosta loppukaneetista: "I like this answer, I think we should go with this one. "
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pohjanmaalla temmeltää krokoja ja varmasti tulee vielä vastaan :)TheEmu kirjoitti:Ei sillä että Raskia (=krokoja) varmaan missäänpäin Suomea juur pelattais, mutta tiedetäänpä ainakin jos tulee joskus vastaan
Mutta ei Raskilla... Rask ei ole kroko. Se on sammakko. Periaatepäätös.
Ja samahan on pätenyt jo pidemmän aikaa esim. Menoth's Sightin kanssa, anna se 'casterille, niin channeloidut loitsutkin menevät stealthista läpi.