Samat effectit eivät stackaa -> Ei kun abusoimaan
Samat effectit eivät stackaa -> Ei kun abusoimaan
PP:n foorumeilla oli keksustelua ensinnä siitä, että jos yhdessä tyypissä on freezing grip (stationary) ja siihen taikoo koko yksikköön vaikuttavan stationaryn, se alkuperäinen tyyppi on immuuni sille stationarylle, mutta yksikkö saa sen silti. Jos niillä stationary effecteillä on eri ajoitus (toinen kestää rundin, toinen turnin, niin yksikössä eri jäsenet saavat aktivoitua eri aikaan. Joo ei se mullekaan kovin selkeä kuvio ollut, mutta olennaisempaan sovellukseen:
Jos haluat suojata oman kolossaalisi Gormanin blindilta, heitä siihen blind kranaattia Gormanilla (fiksua eikö, wait for it...), tällöin SE ON IMMUUNI blind kranaatille vastustajan vuorolla, eli saa omalla vuorollasi aktivoitua normaalisti (koska oma blind kranaattisi vaikutus loppui jo).
Yhtä hyvä techi kuin tehdä weapon lockeja omiin beasteihin!
Kannattaa pitää mielessä WTC:tä ajatellen.. Mä ainakin blindaan dennyn itse joka vuoro, eiku...
Jos haluat suojata oman kolossaalisi Gormanin blindilta, heitä siihen blind kranaattia Gormanilla (fiksua eikö, wait for it...), tällöin SE ON IMMUUNI blind kranaatille vastustajan vuorolla, eli saa omalla vuorollasi aktivoitua normaalisti (koska oma blind kranaattisi vaikutus loppui jo).
Yhtä hyvä techi kuin tehdä weapon lockeja omiin beasteihin!
Kannattaa pitää mielessä WTC:tä ajatellen.. Mä ainakin blindaan dennyn itse joka vuoro, eiku...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- GreenMeanie
Re: Samat effectit eivät stackaa -> Ei kun abusoimaan
Laitaks mulle linkin tai selitäks vähäse? Siis freezing grip on ainakin model/unit, et ei toimi tossa.petskules kirjoitti:PP:n foorumeilla oli keksustelua ensinnä siitä, että jos yhdessä tyypissä on freezing grip (stationary) ja siihen taikoo koko yksikköön vaikuttavan stationaryn, se alkuperäinen tyyppi on immuuni sille stationarylle, mutta yksikkö saa sen silti. Jos niillä stationary effecteillä on eri ajoitus (toinen kestää rundin, toinen turnin, niin yksikössä eri jäsenet saavat aktivoitua eri aikaan.
Siis näinkö: Sun vuorolla yks sun bane jäädyttää ittensä sorschan bondiin ja muut on ulkona bondista tai tappaa jaskan poies. Mun omalla mä freesing grippaan sen stationaryn banen, joten nyt koko unitti on stationary. Sun vuoron alussa se yksinäinen bane, joka on ollu roundin jäätyneenä aktivoituu, mut muut jantterit yksikössä ei sit voi aktivoituu kun vast sun seuraavalla.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
- Ihme_apina
Homma perustuu siis siihen et saman efektin laittaminen modeliin johon se jo vaikuttaa ei resettaa sitä kestoa vaan mennään yhä ekaks laitetun efektin kestolla.
Vähän parempi esimerkki on vaik et heität omalla gormanillas oman behen Blindiin niin et vastustaja ei voi blindaa sitä sen vuorolla.
Tai lykkäät sen saman behen shadowbindiin niin eDennyn feattin laittama shadowbindi ei alota sitä "this efect last for one round"ia alusta ni saat omal ens vuorol töhöillä sen kaa iha täysil.
Vähän parempi esimerkki on vaik et heität omalla gormanillas oman behen Blindiin niin et vastustaja ei voi blindaa sitä sen vuorolla.
Tai lykkäät sen saman behen shadowbindiin niin eDennyn feattin laittama shadowbindi ei alota sitä "this efect last for one round"ia alusta ni saat omal ens vuorol töhöillä sen kaa iha täysil.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Ja ideana varmaan että blindi/shadowbind tökätään aktivaation jälkeen, jolloin efekti ei vaikuta yhteenkään aktivaatioon, vaikka kestää roundin.
Colossalia ei varmaan haittaa deffimiinukset niin miksei...
Colossalia ei varmaan haittaa deffimiinukset niin miksei...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
ainut mikä tossa gorman-colossaali jutussa menee, on freestriket colossaalilta, jos sellasiin on tarvetta. Tarviipa oikeasti miettiä :)
- GreenMeanie
Joo siis ton gormanin tajusin kyllä, mua vaan ihmetytti toi stationary esimerkki että oliko siinä jotain kummempaa kun mitä mä ymmärsin?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
- Ihme_apina
En ny muista et toimiik freezing grip omiin mut sillä jumiin oma unitti ni vaik vastuksen pSorchan featti ei lait niit ens vuoroks kans jumiin.. sit ne tietty vaan ammutaan pois..
Enimmäkseen tota pääsee oikeesti käyttään varmaa just yhen ison modelin ja blindin kaa..
Enimmäkseen tota pääsee oikeesti käyttään varmaa just yhen ison modelin ja blindin kaa..
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
-
Der Dexter
Kun molemmilla on gormannit, niin silloin toi lienee käyttökelpoisin, muuten ne efektit taitaa useimmiten olla enemy only, kd efektejä poislukien, muttta niitä nyt ei oikein halua omiin heittääkkään.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Vaikka on ne immuuneja vihun KD:llekin jos kaadat ne ite. Nerokasta! :PDer Dexter kirjoitti:Kun molemmilla on gormannit, niin silloin toi lienee käyttökelpoisin, muuten ne efektit taitaa useimmiten olla enemy only, kd efektejä poislukien, muttta niitä nyt ei oikein halua omiin heittääkkään.
Alkuperäisessä stationary -esimerkissä siis puhuttiin tarkalleen ottaen tilanteesta jossa "when a model is stationary from either sorscha2's bond or winter's wind that is part of a unit that is subsequently freezing gripped".
Toi shadow bind on myös hyvä esimerkki, jota saattaa päästä abusoimaan enemmän, eli jos olet vastaanottamassa ensi vuorolla eDennyn featin, kirmaa ottamaan free strikeja war witch sireneiltä..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- GreenMeanie
Tuli tästä mieleen, jos freezing grippaan (model/unit stationaryks) unitin bile-hileit ja eAspy excarnatee niille kaverin, niin eiks se kaverikin oo sit stationary?
-
Der Dexter
oishan se kyl, unitti siinä taitaa kohmeessa olla.
tuplacheck, noinhan se menee. ja vaikka se uusi apina ei oiskaan, voi sen excarnaten tulosa olla laiha, kun jostain takalinjoista 7" commandilla se purge pitäis tehdä...
tuplacheck, noinhan se menee. ja vaikka se uusi apina ei oiskaan, voi sen excarnaten tulosa olla laiha, kun jostain takalinjoista 7" commandilla se purge pitäis tehdä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mä ottasin mieluusti jonkun referenssin tohon. Keksin ainakin yhen hämärän skenaarion jos on noin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- The Captain
- Valvoja
Näin on näreet.Celebdae kirjoitti:Mä ottasin mieluusti jonkun referenssin tohon. Keksin ainakin yhen hämärän skenaarion jos on noin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.