"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Laiskoja bloggaajia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Remos

Laiskoja bloggaajia

Viesti Kirjoittaja Remos »

Tässä kun selailin noita kotimaisia figublogeja niin ikäväkseni huomasin että monella on monta projektia, vähän aikaa ja vielä vähemmän innostusta kirjottaa blogia. Eikä siinä mitään, kuuluu myös omiin paheisiini.

Tulihan kuitenkin mieleeni, että josko olisi henkilöitä, joille aktiivinen päivitysväli oikein maistu, mutta haluaisivat kuitenkin jakaa teoksiaan suurelle yleisölle, jotka haluaisivat ottaa osaa yhteen blogiin. Tarkoitan siis sitä, että henkilö A (minä kai kun kerta ehdotinkin) pitää blogia yllä käyttäjällään, jossa olisi useampia kirjoittajia. Näin osa noista yksi päivitys kolmessa kuukaudessa -bloggaajista voisivat olla onnellisesti pienessä sisäsiittoisessa blogi-kerhossa ja lukijat voisivat perehtyä useampaan eri maalaustyyliin, figuihin ja pelisettingeihin samassa blogissa. Näen kyllä sen huononkin puolen tässä, mutta jos täältä sattuu löytymään enemmän kuin kaksi ideasta kiinnostunutta, niin eiköhän pistetä sumplien ja tulta kiville.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
jamovoima
Valvoja

Re: Laiskoja bloggaajia

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Voisin olla tästä kiinnostunut. Tosin meidän samalla periaattella toiminut peliporukkablogi ei myöskään oikein toiminut. Hyvän alun jälkeen vaihtui päivitystahti kerran yksi viesti minulta kolmeen kuukauteen tahtiin :)
Alessus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alessus »

Ittekkin kiinnostunut tosin ittellä postauksen puute on enemmän sitä että ei ole tullut tehtyä hammeri juttuja kun Hämeenlinna suhteellisen hiljainen paikka sillä laidalla.
Honor means that a man is not exceptional, fame that he is. Fame is something which must be won, honor, only something which must not be lost.
- Arthur Schopenhauer
fho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fho »

Mä oon koettanut noudattaa "Post a day" -periaatetta mutta aika hankala on tässä tahdissa pysyä muiden juttujen/harrastusten/töiden ohella. Hymyilin juuri että tahti onkin muuntunut "post a viisi viikonloppuna" muotoon..

Reilun vuoden olen pysynyt yli 30 postausta keskimäärin kuukaudessa tahdissa. Joskin kummasti huomaan että kaikki tekstini toistaa itseään, fraasit ovat kuluneet, ja siksi postailen lähinnä kuvia mitä olen ottanut eri tapahtumista sekä rakenteluista. Toisaalta se ei ole ihme kun iso osa jutuista tulee kirjoitettua väsyneenä tai milloin on hetki aikaa muilta asioilta. Kameraa siis kannattaa kuskata mukana, se on ehkä paras vinkki jos haluaa paljon juttuja blogiin.

Ja edelleen oon sitä mieltä että postauksien määrä korvaa laadun :)
Gravity is a myth, the Earth sucks too
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

Henkilökohtaisesti mulle ei ole oikein auennut tämä julkisen päiväkirjan viehätys. Jos on jotain sanottavaa, niin sitten kirjoitetaan. Jos ei, niin sitten ei. Itse kirjoitan karkeasti ottaen kerran viikossa -- välillä enemmän, välillä vähemmän. Olen aikoinaan tehnyt "oikeaa" lehteä, ja online-julkaisussa on juuri se mukava puoli harrastuksena ettei deadlinea ole.

Tietysti on tylsää käydä saiteilla vain vahvistamassa, ettei siellä taaskaan ole mitään uutta. Tähän auttaa automatiikka.

Kait nää automaattiset hilavitkuttimetkin tarjoaa RSS-feedin tai jotain? En tunne, kun teen itse omat softani.

Kuvat on sitten erikseen, mutta ei niitäkään jaksa koko aikaa olla kamerasta purkamassa. Ja pelkkien kuvien katsominen varta vasten on vähän tylsää. Niille pitäisi saada joku automaattinen taustadiashowsysteemi (siinäpä sanahirviö).

Voisihan sitä kait kasata jonkun portaalin, joka koostaisi eri lähteistä (luvalla tietysti) pläjäyksen ihmisille, jotka eivät jaksa seurata useampaa saittia. Pahoin vaan epäilen nettikansan olevan nykyään niin kädetöntä, etti mikään suju jos siihen ei saa AppStoresta valmista hilavitkutinta...
//Mx
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”