Heis taas. Kaikesta päätellen tuo porukan syyskampanja alkaa olla leivottu valmiiiksi ja ainakin itselleni näytti siltä että osallistuja olia ja hommalle oli tarjontaa. Pari uuttakin pelaajaa näytti olevan! Olisi sääli jos keväälle ei edes yritettäisi järkätä mitään järjestäytyneempää harrasteaktiviteettia fantsunkin saralle. Kysymys kuuluukin: kuka haluaisi uhrautua ja kordinoida jotain liigan tapaista - toki sillä oletuksella, että osallistujia olisi.
Joonas järkkäsi liigan syksyllä, mutta on nyt Englannissa ja itse en ehdi enkä jaksa muilta hommiltani taas yrittää patistella ihmisiä pelaamaan kierrokset edes auttavasti ajallaan. Sen sijaan, jos joku muu kokee vastustamatonta tarvetta järkätä seiska- tai kasiedikan liigan niin lupaan olla messissä. ETC-kompitkin käyvät. Ne näemmä tekevät welffeistä ja pedobeareista pelattavat armeijat kasissa.
How about?
Keväällä faba-hommia?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Keväällä faba-hommia?
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Re: Keväällä faba-hommia?
Itsekkin olisin kiinnostunut, ja voisin joko osallistua liiganvetoon tai sitten järjestääkkin moisen jos ei halukkaita löydy, kiinnostaisikohan ihmisiä jopa isommat pelit, vaikka tuollainen ETC-Kompattu 2400 pisteen pelit, tosin itse en ole hirveästi noita komppeja ikinä ymmärtänyt, mutta kaipa niitä voisi kokeilla.
Toisaalta kiinnostaisi tuollaiset pienemmät pelit koska silloin pystyisi ehkä pelaamaan Kaaos Kyykillä :3
Mistä itse en viimeliigassa pitänyt kun ei päässyt eri yksiköitä kokeilemaan, kun figuvalikoima oli liigaa aloittaessa hyvin rajattu, niin tuli otettua hieman flavor valintoja (juguhero, horsemarat) jotka oli sitten melko turhia koko liigan ajan. Ehkä joku kasvava pistepooli?
-Juha-
Toisaalta kiinnostaisi tuollaiset pienemmät pelit koska silloin pystyisi ehkä pelaamaan Kaaos Kyykillä :3
Mistä itse en viimeliigassa pitänyt kun ei päässyt eri yksiköitä kokeilemaan, kun figuvalikoima oli liigaa aloittaessa hyvin rajattu, niin tuli otettua hieman flavor valintoja (juguhero, horsemarat) jotka oli sitten melko turhia koko liigan ajan. Ehkä joku kasvava pistepooli?
-Juha-