"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropecon 2014 ja "team skirmish"

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Silveri

Ropecon 2014 ja "team skirmish"

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ehkä parempi avata tälle keskustelulle oma ketjunsa, mutta viitaten smaxxin informaatioon, demot organisoidaan jatkossa demotiimin kanssa ja muut figueventit figuvastaavien kanssa.

Kun tällä porukalla ollaan kuitenkin järjestetty ristiin demoja, turnauksia ja isompia osallistumispelejä (aka Dolmot), niin tänä vuonna pakka menee sekaisin. Painotus on ollut demoissa, mutta pitäisikö näitten osalta olla suoraan demoaluevastaavaan kukin yhteydessä erikseen vai pitäisikö sopia jotain ryhmämuotoisesti? Miten taas isompien tapahtumien osalta? Kukin erikseen vai toteutetaanko keskitetysti?

Ts. tarvitaanko mua tässä vetämään naruista vaiko siirrynkö taka-alalle vastaamaan lähinnä omista proggiksistani? Toimitaanko jatkossa miten tiiminä vai ollaanko jatkossa itsenäisinä toimijoina?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ropetus
Valvoja

Re: Ropecon 2014 ja "team skirmish"

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Tampereelta saapuu jälleen 4-5 hengen porukka pyörittämään skirmishejä. Ei ole vielä tietoa tarkemmasta ohjelmasta, eikä siitä, mennäänkö demot vai häröpalloilu edellä. Peleiksi on tähän mennessä väläytelty Malifaux 2.0, Dreadball ja Dolmotin Cthulhu-setti, eli lähinnä pelit, joihin löytyy edustavat maastosetit valmiina. Lähiaikoina olisi täällä päässä tarkoitus palaveerata aiheesta ja visioida, mitä aiotaan tehdä, joten tarkempaa tietoa myöhemmin. Todennäköisesti koitetaan keksiä jotain uutta ja omaperäistä tällekin vuodelle.

-Roope
Silveri

Juurikin näin. Koska toisaalta tässä on viime vuodet tehty samalla porukalla vähän kaikkea sekaisin, on sääli vähän lähteä tätä toimivaa(?) ryhmädynamiikkaa sotkemaan. Ymmärrän tosin tuon demoalueen eriyttämisen pointin. Kannatan itse ehkä rehellistä häröpalloilua, jolloin itseään pääsee toteuttamaan vähän paremmin, mutta fokus on silloin enemmäm harrastuksen kuin pelien esittelyssä ja tämä saattaa osan viime vuosien demottajista siirtää suoraan demopuolen alaisuuteen. Itse mieluimmin pyörittäisin esim. isompaa vapaamman osallistumisen WWI-kampanjaa, kuin n:ää määrää puolen tunnin demoja kauhealla sykkeellä.

Samoin vähän mietin myös sitä mikä on demojen aito impakti pelaajarekrytoinnissa versua käynnissä oleva peli, jossa yksi (itse peliin osallistumaton) toimii selostajana sille mitä tapahtuu asiasta kiinnostuneile.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Eh, siis mitä tuo nyt käytännössä tarkoittaa? Kai demotus silti tapahtuu figualueen laitamilla?
Silveri

Ei, vaan erillisellä demoalueella, mahd. Käpysalissa tms... smaxx voinee tästä sanoa tarkemmin
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”