Laina-armeija Fanaticiin
- GreenMeanie
Laina-armeija Fanaticiin
Tajusin, että tiimiturnauksessa en voi syyttää tappioistani huonoja matchuppeja ja Aroksessa hävisin enemmän pelejä kuin kukaan muu koko meidän tiimissä, niin voisin kokeilla jotain muuta faktiota. Ei niin ettenkö tuhois teitä kaikkia possuillakin. Eli jos sulla on kaapin nurkassa faktio johon löytyy enemmän tai vähemmän (katso alta) maalattuna 2x50p listaa, mielellään kilpailullista sellasta, joita voisit lainaa maaliskuun (että saisin pelailtua harjoituspelejä jne.) ja vaikka huhtikuun jos siihen joku kiintoisa turnaus jostain pompsahtaa. Lupaan toki pitää napeista hyvää huolta jne.
Tiimistämme löytyy jo Retribuutioita (Kai?), Cygnaria ja Cryxiä, mutta ainakaan mulla ei ole varsinaista ongelmaa löytää mistä vaan noista faktioista 4 kovaa casteria.
Vastineeksi figujen lainasta tarjoaisin kaljaa turnauksessa ja voisin varmaan myös maalailla unitin tai pari samaan tasoon kuin omat possuni ovat TAI vaihtoehtoisesti vetää army painterin dipeillä ex-khadorieni (ja merccujen) tasoon tai ehkä parempaankin vaikka kokonaisen armeijan.
Tiimistämme löytyy jo Retribuutioita (Kai?), Cygnaria ja Cryxiä, mutta ainakaan mulla ei ole varsinaista ongelmaa löytää mistä vaan noista faktioista 4 kovaa casteria.
Vastineeksi figujen lainasta tarjoaisin kaljaa turnauksessa ja voisin varmaan myös maalailla unitin tai pari samaan tasoon kuin omat possuni ovat TAI vaihtoehtoisesti vetää army painterin dipeillä ex-khadorieni (ja merccujen) tasoon tai ehkä parempaankin vaikka kokonaisen armeijan.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Re: Laina-armeija Fanaticiin
Mä voin tarjota Retriborkenia. Vastineeks riittää se, että saan seurata sun pelejä Retrillä.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Multa löytyy lainaan ainakin Skornea. Ja merccejä, jos saat muutamat avainsoolot ja ehkä nyssit tms. revittyä jostain muualta.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- GreenMeanie
No huhhuh. Ei voi kyl valittaa meiän scenen porukasta kun 5 minsaa postista on tullu jo 2 tarjousta.
Tee jotain sille sun päässä olevalle jutulle mitä sanot tukaks.TheEmu kirjoitti:Mä voin tarjota Retriborkenia. Vastineeks riittää se, että saan seurata sun pelejä Retrillä.
Skorne kuullostaa oikeen loistavalta (Ainakin jos Erno ei pelaa sitä), laitan YV:tä listoista.Celebdae kirjoitti:Multa löytyy lainaan ainakin Skornea. Ja merccejä, jos saat muutamat avainsoolot ja ehkä nyssit tms. revittyä jostain muualta.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Multa saat kans rikkibuutiota! Mage huntereita ja paskimmat kasterit: Kae ja Ossi!
Hän on puhunut.
Haluun nähä tän!!!!!TheEmu kirjoitti:Mä voin tarjota Retriborkenia. Vastineeks riittää se, että saan seurata sun pelejä Retrillä.
Mä voin laittaa vielä kolmannen tarjouksen, eli meniitit. Tosin joudut varmaan itse maalaamaan Errantit.
Eiks possuista vaihto skorneen luonnollisesti tarkoita että pelaat emorghoulia?
Röllejä?
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
- GreenMeanie
Kiitti kaikille lähen varmaan työntään nyt sit norsui koska tiedän et sitku saan bronzebackin vastustajan casteriin niin oon johdos.
Mul on jo kaks reikää takapuolessa ja oot kuunnellu joskus ku puhun. Luuletko et täst voi mennä trollimmaks?Swordie kirjoitti:Röllejä?
Ei sit...
Mä voin lainaa sun röllejä. Milläs sä olit niitä pelannut? Borkalla ja jollain, eiks niin. Borka on ainakin mun lemppari just siitä et se voittaa jos ei se hävii..Swordie kirjoitti:Ei sit...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mun peikoilla on naamaraja...
No se rima nyt ei oo korkeella, kato peiliin.Swordie kirjoitti:Mun peikoilla on naamaraja...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Tai siis oot ihan kiva ja kaikkee ja lainaa peikkoij pliide hei.
Skorne on kyl hyvä valinta. Ne on vähän niinku possut, mut kaikessa parempia. Silti voi omahyväisesti myhäillä jos voittaa, kun faktiosta ei kuitenkaan mitään "kunnolla" rikkinäistä casteria löydy.
Jep. Kettuilulla saat varmasti helpommin röllyskät lainaan...
Enhän mää ny tosissani oo mun röllejä kenellekkään lainaamassa. Oon lapissa sillon ja en mitenkään saa valvottua mitä napeille tapahtuu.
Graylen kenneli! 1mies, yks lista, unleash the dogs of war! Sen jälkeen siat tuntuu taas kovilta.
Rats keep running!
Niin ja lisäyksenä voi huudella hyvällä omatunnolla CRYX ON RIKKI.Celebdae kirjoitti:Skorne on kyl hyvä valinta. Ne on vähän niinku possut, mut kaikessa parempia. Silti voi omahyväisesti myhäillä jos voittaa, kun faktiosta ei kuitenkaan mitään "kunnolla" rikkinäistä casteria löydy.