"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuumat Kääpiöt 2500pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
GobbladasSquig

Kuumat Kääpiöt 2500pts

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Saattais olla uuden armeijan aika, kääpiöt vaikuttaa kuumilta:
Heroes (620pts):
Thane (general) w/ great weapon @ 71pts
Thane w/ great weapon, Fiery Ring of Thori @ 106pts
Thane w/ great weapon @ 71pts
Thane w/ great weapon @ 71pts
Thane (BSB) w/ great weapon, Master Rune of Valaya, Rune of Slowness @ 196pts
Runesmith w/ 2x Rune of Spellbreaking @ 105pts

Core (630pts):
28 Dwarf warriors w/ great weapons, full command @ 310pts
29 Dwarf warriors w/ great weapons, full command @ 320pts

Special (645pts):
Cannon @ 120pts
Cannon @ 120pts
Cannon w/ Rune of Fire @ 125pts
Gyrocopter w/ vanguard @ 100pts
Gyrocopter w/ vanguard @ 100pts
Gyrocopter @ 80pts

Rare (605pts):
18 Irondrakes w/ musician, standard, Rune of Slowness @ 325pts
18 Irondrakes w/ musician @ 280pts

2500pts
Mitäs tykkäätte? :)
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
smaxx
Valvoja

Re: Kuumat Kääpiöt 2500pts

Viesti Kirjoittaja smaxx »

GobbladasSquig kirjoitti:Saattais olla uuden armeijan aika, kääpiöt vaikuttaa kuumilta:
Mitäs tykkäätte? :)
Hyvältä näyttää. Saa olla sisua että tuolta pisteet hakee, ja murkulaa tulee päähän niin maan perusteellisesti.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
anwil

Viesti Kirjoittaja anwil »

MRoValaya on vähän omaan makuun turhake, itse olen pelannut MRoGrungia, +5 wardi kaikille kuuteen tuumaan ammuntaan ja magic missileihin on jerkkua. Ehkä vaihtaisin yhden tykin johonkin muuhun sotakoneeseen.
Nopat ja Taktiikka Ry
http://www.nopat.fi
GobbladasSquig

Mmhm, itse taas näen Valayan lähes pakollisena! Jos spelleater missaa auringon, on aika tahmeaa alkaa pluskakkosella sitä estämään loppupelin ajan. :/ RIP-loitsujenkin poisto 3+lla voi olla kiva juttu jos sieltä joku fiery convocation tulee läpi.

Kolme tykkiä voi olla overkilliä, avoidance-haltioita kun pyörii vähän joka pöydällä nykyään, mutta yleensä aina löytyy jotain ammuttavaa. Organ gun on ehkä se mitä eniten kaipaa, mutta sen ottaminen vaatii irondrakejen karsimista, ja ne on siistejä! :D Mut ehkä 20 drakea ja organ olis parempi kombo, sais ehkä forgingitkin parille tykille.
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Eikö liekinheitin olisi kiva ?
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
anwil

Olen itse pelannut kahta runesmithiä, molemmilla spellbreak x 2, joka on kyllä tehokasta magic denialia, varsinkin jos taidot riittää heittää +4 taian poistoon.

Pisteitähän noihin mennee rontti kolme sataa, saa toki samalla AP ja MR buffit combat blockeihin. Mutta tekisi mieli kokeilla myös listaa jossa ei olisi riimupappeja lainkaan, vain valaya lippu. +4 dispellit ja rip poisto 65:llä pisteellä, säästyneillä pisteillä saisi jo aikalailla murkulaa enemmän ilmaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
Mithrandir

Viesti Kirjoittaja Mithrandir »

Itse otan melkeinpä aina Grungnin bannerin bösbille rune of slownessin kera, ja jätän Valayan riimun Hammerereille.
anwil

Mithrandir kirjoitti:Itse otan melkeinpä aina Grungnin bannerin bösbille rune of slownessin kera, ja jätän Valayan riimun Hammerereille.
Hammerereille ottaisi mielelllään (kalliin) lipun, mutta yksikkökoko menee kovin pieneksi ETC rajoituksilla. Valaya lippulla saa 25 FC:llä, tai 22 jos haluaa champalle palavat lyönnit.

Tästä kiivastuneena pohdin slayerien käyttöä hammereiden tilalla. Ovat halvempia ja unbreakable. Listaan tietysti Grungi +5 wardia varten.
Deathblow countteroi hammereiden ongelmaa etteivät pääse lyömään takaisin, ja low toughness yksiköitä voi kurmoottaa addiotional handweaponeilla. Huomattavaa että deathblow saa kaikki special rulet käyttöön kuin normaalitkin lyönnit, siis hatred rerollit osumaan, slayer axe jne.
Nopat ja Taktiikka Ry
GobbladasSquig

smaxx kirjoitti:Eikö liekinheitin olisi kiva?
Olis! Etenkin noita beastmaneja ja muita massalla päälle pukkaavia pirulaisia vastaan, demonitkaan ei kai kauheasti siitä tykkää. Sitä vois testailla organ gunin ohella listaan missä olis vain yksi yksikkö irondraakkeja.
anwil kirjoitti:Olen itse pelannut kahta runesmithiä, molemmilla spellbreak x 2, joka on kyllä tehokasta magic denialia, varsinkin jos taidot riittää heittää +4 taian poistoon.

Pisteitähän noihin mennee rontti kolme sataa, saa toki samalla AP ja MR buffit combat blockeihin. Mutta tekisi mieli kokeilla myös listaa jossa ei olisi riimupappeja lainkaan, vain valaya lippu. +4 dispellit ja rip poisto 65:llä pisteellä, säästyneillä pisteillä saisi jo aikalailla murkulaa enemmän ilmaan.
Yksi spelleating runesmith ja valaya on miusta ihan hyvä diili 170 pinnalla, se on kuitenkin pikkasen parempi magiapuolustus kuin mitä keskiverrossa kasiedikan armeijassa yleensä. Mikä on hyvä kun pelaa armeijaa joka on keskivertoa haavoittuvaisempi magiaa vastaan. Tupla-spelleaterit on varmaan kans aika poppista settiä, sijoitin nyt kuitenkin heropisteitä enemmän combat phaseen. :)
Mithrandir kirjoitti:Itse otan melkeinpä aina Grungnin bannerin bösbille rune of slownessin kera, ja jätän Valayan riimun Hammerereille.
Grungin jos ottaa niin bösbi on aika luonnollinen paikka sille, muutenhan tuhlaa 4+ wardin. Sit onkin jo pakko ottaa niitä hammerereita jos Valayan haluaa, ja kuten anwil toteaa niin pieneksi jää niinkin kallis yksikkö. Vasaroitsijat kuolee kuitenkin ihan samalla tavalla kuin kääpiöwarrut käytännössä kaikkea vastaan.
Salsa

Viesti Kirjoittaja Salsa »

GobbladasSquig kirjoitti:
Grungin jos ottaa niin bösbi on aika luonnollinen paikka sille, muutenhan tuhlaa 4+ wardin. Sit onkin jo pakko ottaa niitä hammerereita jos Valayan haluaa, ja kuten anwil toteaa niin pieneksi jää niinkin kallis yksikkö. Vasaroitsijat kuolee kuitenkin ihan samalla tavalla kuin kääpiöwarrut käytännössä kaikkea vastaan.
Grungnin saa tosin vain bösbille. Itse en ole kokenut Valayaa millään tavoin pakolliseksi ylitse Grungnin, sillä saa kuitenkin niin paljon suojaa myös muultakin kuin magialta ja 4+ Wardi on aina hyvä kovan pellin kera suojaamaan Bösbiä.
AssMuster

Viesti Kirjoittaja AssMuster »

Jokusen pelin kääpiöitä vastaan pelanneena slownessit on ihan törkeän ärsyttäviä. Niitä kannattaa tunkea listaan niin paljon kuin järkevästi saa.
Kuninkaalla on keppihevonen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”