Mää kans! Mikken solo masters.
Mää kans! Mikken solo masters.
Kyl minäkin sit ehkä vähän tarvitsen mielipiteitä listoistani. Solo masterssiin menossa, lähinnä pitämään hauskaa, mutta vois sitä samalla koittaa vähä että mihin rahkeet riittää. Kaks listaa on suht varmalla pohjalla, joskin treeniä tarttee vielä. Kolmas lista olis ny vähå hakusessa, ja tarttis ehkä vähän apuakin sen kanssa.
Eka lista olis eGrim. Lähinnä tämä on hauska lista pelata, mutta mortality auttaa kovin monessa tilanteessa ihan voittoon saakka. Fiilistellyt tätä yleisenä droppina kaikkea paitsi meniittejä ja kirkleä vastaan.
Hunters Grim (*4pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Farrow Bone Grinders (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Sons of Bragg (6pts)
Trollkin Scattergunners (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Trollkin Scattergunner Officer & Drummer (2pts)
Alten Ashley, Monster Hunter (2pts)
Fennblade Kithkar (2pts)
Fennblade Kithkar (2pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
Professor Victor Pendrake (2pts)
Stone Scribe Chronicler (2pts)
Toinen lista ajaa perus rölli listan roolia. Lähinnä ajatellut tätä meniittejä ja kirkleä vastaan. Lista on suoraan se niin kutsuttu MMM.
Grissel Bloodsong, Marshal of the Kriels (*6pts)
* Troll Axer (6pts)
* Mulg the Ancient (12pts)
Krielstone Bearer and 5 Stone Scribes (4pts)
* Krielstone Stone Scribe Elder (1pts)
Trollkin Champions (Leader and 4 Grunts) (10pts)
Trollkin Warders (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Kolmas lista ny olis hakusessa. Ite ajattelin pGrimiä, koska janissa olis vielä vapaan. Samasta syystä myös Calandra olis mahdollisuus. Nämä kaks casterii antais vähän solidimman dropin cryxipyksiä vastaan, mut en tiiä tarjoaako ne muuten mitään uutta kolmen listan settiin.
Samalla vois kysyy että onko ilman RoW turneeseen meno vaan itsensä jalkaan ampumista...
Kiitos palautteesta jo etukäteen.
Love you Tero!
Eka lista olis eGrim. Lähinnä tämä on hauska lista pelata, mutta mortality auttaa kovin monessa tilanteessa ihan voittoon saakka. Fiilistellyt tätä yleisenä droppina kaikkea paitsi meniittejä ja kirkleä vastaan.
Hunters Grim (*4pts)
* Troll Impaler (5pts)
Farrow Bone Grinders (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Sons of Bragg (6pts)
Alten Ashley, Monster Hunter (2pts)
Fennblade Kithkar (2pts)
Fennblade Kithkar (2pts)
Professor Victor Pendrake (2pts)
Toinen lista ajaa perus rölli listan roolia. Lähinnä ajatellut tätä meniittejä ja kirkleä vastaan. Lista on suoraan se niin kutsuttu MMM.
Grissel Bloodsong, Marshal of the Kriels (*6pts)
* Troll Axer (6pts)
* Mulg the Ancient (12pts)
Krielstone Bearer and 5 Stone Scribes (4pts)
Trollkin Champions (Leader and 4 Grunts) (10pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Kolmas lista ny olis hakusessa. Ite ajattelin pGrimiä, koska janissa olis vielä vapaan. Samasta syystä myös Calandra olis mahdollisuus. Nämä kaks casterii antais vähän solidimman dropin cryxipyksiä vastaan, mut en tiiä tarjoaako ne muuten mitään uutta kolmen listan settiin.
Samalla vois kysyy että onko ilman RoW turneeseen meno vaan itsensä jalkaan ampumista...
Kiitos palautteesta jo etukäteen.
Love you Tero!
Viimeksi muokannut Swordie, To 05.06.2014 10:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Re: Mää kans! Mikken solo masters.
Ihan paskat listat.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Kiitos palautteesta.
Voisitko vähä valottaa miksi ajattelet noin?
Voisitko vähä valottaa miksi ajattelet noin?
Koska P R K L?Swordie kirjoitti:Voisitko vähä valottaa miksi ajattelet noin?
Edit: Toka lista lienee ihan perus Miserable meat mountain. Käsittääkseni se on vähän jumissa jammmauksen kanssa. Esitän storm trollille tilan etsimistä. Warderi, joka poistaa 2 jalkamiestä on aika paljon parempi kuin ilman.
Edit, edit: Missä Janissa on?
Viimeksi muokannut Merimetsä, To 05.06.2014 10:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Kyllä noi molemmat näyttää ahdistavilta, vaikka ei metan puolesta paljon trolleihin pääsekään tutustumaan. Paras trollipelaajaa on vaimon tossun alla ja antaa itestään vaan jotain turnaustiisereitä, varmaan järjestäjien puolesta malliin tule Turkuun, näe Mika, ja sit se oikeesti feidaa (kun sen tekee toistakymmentä kertaa niin se alkaa tulla vähemmän yllärinä).
Asiaan..
Tossa ekassa on kaikki nihkeetä, burrowerit on nihkeitä, scattergunnerit on nihkeitä, vaikkei niitä paljon näykään. Bomber on nihkee. Gatormen wtich doctor tekee tosta mahdollisen cryx-dropin. Burrowerit kyl jää sit aikanaan excarnaten alle ja sitä kautta sit kaikki muutkin, mut sitä ennen bilejen pitäis selvitä tosta kaikesta dakkasta.
Meat mountain ahdistaa listana, vaikkei sitä ole ikinä pöydällä nähnytkään. Kuullut juttuja. Pitäiskö kattoa joku rapsavideo jostain... Ainakin circlellä on tosi nihkeetä ku voi valita et vaihtaako warpwolffeja noihin parin pinnan nappeihin vai tökkiikö niitä koko muun faktion P+S 9:llä.. Cryxillä voi olla ihqumpaa, mut luulen et toi ei oo cryxdroppi, etenkään Dennyjä vastaan ku sit noi ei tee mitään. Muutenkin controllilistat taitaa tota vähän pelottaa, mut tietysti optiona on vaan ottaa kaks vuoroa täysillä hanuriin ja sit jatkaa peliä lähes vahingoittumattomana...
Kyl tohon kolmoslistaksi ajaisin Road to Warin. Vastapelaajan näkökulmasta ahdistais sit ihan huolella, etenkin kun cryxinäkään ei voi enää olla varma mitä listaa vastaan noista joutuu. Voiko RoWia ajaa ilman Mulgia? Onko se jopa tier requirement?
Jos ei RoW, ni mites se Borka? Sillä ei tarvii treenata ku sillä ei voi hävitä, kunhan joku muistaa eksyä skenualueelle. Ja aina ku se ei häviä ni se voittaa. Eikös sulla ollu hieno nappikin sille ja kohtalaisesti turnausmenestystä. Ainakin mä oon moneen otteeseen katellu niitä pelejä ku pohjoisemman Etelä-Suomen circlepelaajat heittää niitä primaloituja warpwolffeja Borkaan, ihan niin kuin se olis joku ratkasu (sillähän on tough, ei se kuole).
Asiaan..
Tossa ekassa on kaikki nihkeetä, burrowerit on nihkeitä, scattergunnerit on nihkeitä, vaikkei niitä paljon näykään. Bomber on nihkee. Gatormen wtich doctor tekee tosta mahdollisen cryx-dropin. Burrowerit kyl jää sit aikanaan excarnaten alle ja sitä kautta sit kaikki muutkin, mut sitä ennen bilejen pitäis selvitä tosta kaikesta dakkasta.
Meat mountain ahdistaa listana, vaikkei sitä ole ikinä pöydällä nähnytkään. Kuullut juttuja. Pitäiskö kattoa joku rapsavideo jostain... Ainakin circlellä on tosi nihkeetä ku voi valita et vaihtaako warpwolffeja noihin parin pinnan nappeihin vai tökkiikö niitä koko muun faktion P+S 9:llä.. Cryxillä voi olla ihqumpaa, mut luulen et toi ei oo cryxdroppi, etenkään Dennyjä vastaan ku sit noi ei tee mitään. Muutenkin controllilistat taitaa tota vähän pelottaa, mut tietysti optiona on vaan ottaa kaks vuoroa täysillä hanuriin ja sit jatkaa peliä lähes vahingoittumattomana...
Kyl tohon kolmoslistaksi ajaisin Road to Warin. Vastapelaajan näkökulmasta ahdistais sit ihan huolella, etenkin kun cryxinäkään ei voi enää olla varma mitä listaa vastaan noista joutuu. Voiko RoWia ajaa ilman Mulgia? Onko se jopa tier requirement?
Jos ei RoW, ni mites se Borka? Sillä ei tarvii treenata ku sillä ei voi hävitä, kunhan joku muistaa eksyä skenualueelle. Ja aina ku se ei häviä ni se voittaa. Eikös sulla ollu hieno nappikin sille ja kohtalaisesti turnausmenestystä. Ainakin mä oon moneen otteeseen katellu niitä pelejä ku pohjoisemman Etelä-Suomen circlepelaajat heittää niitä primaloituja warpwolffeja Borkaan, ihan niin kuin se olis joku ratkasu (sillähän on tough, ei se kuole).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Ainakin mun mielestä Calandra+nyssit+bomberit+krokotohtori on trollien parhaita cryx countereita, joten kolmen listan turnaukseen ottaisin sen kyllä mukaan.
Tota grisselin lihamuuri-listaa en oo pelannu koskaan, mutta näen kyllä miten se toimii laudalla ja ahdistaa monia pehmeämpiä listoja. Ja IG on aina IG. Itse kyllä tykkään pelata ampuvampaa battlegrouppia, mutta tapansa kullakin.
eGrimmin perusrunko on sama jotan itse olen pelannut, ja hyväksi havainnut. Soolopatteri on vähän erilainen, koska itse pidän kiven mukana stealthin ja incorpon poistoa varten, sekä fellcaller sekä grimmiä itseä, että scattergunnereita varten. Itse olen myös tavannut pelata Slagiä kolmantena petona, mutta SoB on toki aina SoB.
Tota grisselin lihamuuri-listaa en oo pelannu koskaan, mutta näen kyllä miten se toimii laudalla ja ahdistaa monia pehmeämpiä listoja. Ja IG on aina IG. Itse kyllä tykkään pelata ampuvampaa battlegrouppia, mutta tapansa kullakin.
eGrimmin perusrunko on sama jotan itse olen pelannut, ja hyväksi havainnut. Soolopatteri on vähän erilainen, koska itse pidän kiven mukana stealthin ja incorpon poistoa varten, sekä fellcaller sekä grimmiä itseä, että scattergunnereita varten. Itse olen myös tavannut pelata Slagiä kolmantena petona, mutta SoB on toki aina SoB.
Janissa tosiaan odottelee mahdollista kolmatta listaa.
En oo sata onko sekä RoW että toi eGrisu mahdollisia. Sinänsä kiihottava ajatus ottaa Grisulle impa+bomba BG, mutta sillon trolligängi jää vaan impan niskaan, ja runebreaker lähtis pois listasta.
Bomba, impa ja storm olis ihanne ja ihan mahdollinenki jos jättäis trolligängin pois. Oon miettiny myös että kunkku vois olla ihan kiva tohon listaan.
Tossa eGrim listassa itseeni vielä epäilyttää toi possujengi. Mortality tarttee saada perille että toi lista todella herää henkiin, mutta sen range on 10 ja grimillä reform, ni ei välttämättä tartte sitä talismaania.
Fellcaller vaihtus hiljattain krokoksi, koska en nää käyttöä fellcalerille. Sillä sais knockatun grimin ilmaseks pystyyn, mut kronikleri tarjoo tragediaa joko pygeille tai scattereille ni harvemmin kerkeis heittään sitä usvajuttua grimille.
Olisko järjeä jättää possut ja alten pois ja tilalle mini kivi+UA?
Borkan perhe unohtu mainita mahdolliseksi kolmanneksi listaksi, mut onkohan sekin vähä samanlainen ku toi Grisu.
Calandran huono puoli on vähä se kun en oo oikein pelannut sitä leidiä, ja se on vähä vaikee casteri hypätä sokkona pelaamaan.
En oo sata onko sekä RoW että toi eGrisu mahdollisia. Sinänsä kiihottava ajatus ottaa Grisulle impa+bomba BG, mutta sillon trolligängi jää vaan impan niskaan, ja runebreaker lähtis pois listasta.
Bomba, impa ja storm olis ihanne ja ihan mahdollinenki jos jättäis trolligängin pois. Oon miettiny myös että kunkku vois olla ihan kiva tohon listaan.
Tossa eGrim listassa itseeni vielä epäilyttää toi possujengi. Mortality tarttee saada perille että toi lista todella herää henkiin, mutta sen range on 10 ja grimillä reform, ni ei välttämättä tartte sitä talismaania.
Fellcaller vaihtus hiljattain krokoksi, koska en nää käyttöä fellcalerille. Sillä sais knockatun grimin ilmaseks pystyyn, mut kronikleri tarjoo tragediaa joko pygeille tai scattereille ni harvemmin kerkeis heittään sitä usvajuttua grimille.
Borkan perhe unohtu mainita mahdolliseksi kolmanneksi listaksi, mut onkohan sekin vähä samanlainen ku toi Grisu.
Calandran huono puoli on vähä se kun en oo oikein pelannut sitä leidiä, ja se on vähä vaikee casteri hypätä sokkona pelaamaan.
Se vähä ahdistaa että nää listat on semi köysissä colosaaleja vastaan. Tän ongelman ratkaisu olis RoW, joka samalla kyllä ratkaisis myös piilevän legioona ja skorne ongelman.
Vaikka se ei tier vaatimus olekkaan, niin RoW tosiaan tarttee Mulgin. Ilman Mulgia se lista tarjoaa vähä märkää sukkaa high armoria vastaan.
Vaikka se ei tier vaatimus olekkaan, niin RoW tosiaan tarttee Mulgin. Ilman Mulgia se lista tarjoaa vähä märkää sukkaa high armoria vastaan.
Miten Meat mountain on kusessa colosseja vastaan? Eikö warderit lyö jollain P+S 100 weapon masterilla? Sit Mulg on support pedoksi kohtalaisen hyvä lyömään kans.
Kyyyyyl kai Mulg ny ainaki joitain colossaaleja saa rikki, mut ilman muuria jotkut colossaalit vaa kiskoo raukan kuolemaansa. Joidenkin colossaalien omistajat time bombaa raukan iha hiljaseks. :( Mulg ei tykkää sellasesta kierosta pelistä.
Tossa listassa wardenit toppaa max pow 15 wepa mastaks, et ei silläkään kuuhun mennä. On aika utopiaa että sinne sais perille niin montaa wardenia että ketään kiinnostais.
Rökin solidi MAT 7, pow 18 saa mukavan puoliheijarin, mutta 11 pojon hinta Rökki paketista on taas kylmää vettä kasseille. Vaikkei koolla kuulemma oo väliä, ni ei se Rök reachittömänä kyl kehtaa mennä saunaan samaan aikaan Mulgin kanssa.
Tossa listassa wardenit toppaa max pow 15 wepa mastaks, et ei silläkään kuuhun mennä. On aika utopiaa että sinne sais perille niin montaa wardenia että ketään kiinnostais.
Rökin solidi MAT 7, pow 18 saa mukavan puoliheijarin, mutta 11 pojon hinta Rökki paketista on taas kylmää vettä kasseille. Vaikkei koolla kuulemma oo väliä, ni ei se Rök reachittömänä kyl kehtaa mennä saunaan samaan aikaan Mulgin kanssa.
Missä on Sipoo kun sitä kaivataan?...puoliheijarin...on taas kylmää vettä kasseille...
Ei se rök ookkaan mulg, mut mulgun jälkeen se on kova...
3:n listan settiin itse ottaisin egrissel, pgrim, RoW. niillä sais aika kivasti kaikki matsit handlattua.
Toi sun Grissel lista näyttää tosi makeelta.
Rats keep running!
Se kivi riippuu aika paljon siitä, mitä vastaan tolla oikeesti aiot pelata, koska ei se +2armia ole tossa listassa se juttu, vaan Spirit Chaser. Itse oon tosiaan pelannut kahtakin fellcalleria ja joka vuoro niillä on ollut käyttöä. Jos vastassa on caine tai muu ampuva casteri, niin yksi tarvitaan nostamaan setä itse pystyyn ja mä en tiedä millaisilla pöydillä te turussa pelaatte, mutta ainakin meillä helsingissä on aika usein sellaisia hankalia vihreitä tai ruskeita lättyjä sielä pöydällä, joiden läpi on tosi ikävä tarpoa ilman pathfinderia. Mitä taas possujengiin tulee, niin mun mielestä se on oleellinen, jos listalla lähtee hakemaan assasinaatiota featillä. Mutta sillon haluaa enemmän tehoja ammuntaan, kuin listassa nyt on. Etulinjaan rng10 kantaa ihan hyvin.Swordie kirjoitti: Tossa eGrim listassa itseeni vielä epäilyttää toi possujengi. Mortality tarttee saada perille että toi lista todella herää henkiin, mutta sen range on 10 ja grimillä reform, ni ei välttämättä tartte sitä talismaania.
Oletko löytänyt jonkun solidin tavan saada setä pötköttään? Headput vaatis jonku 11+ osumaan ja itelläni ei oikein tossa listassa oo sellaista joka sen suorittais. Omaan ansaan kävely vaatii 6+ damageen ja oma verkko osuu 8+.
Sulla on siinä listassa lihamuuri sitä varten.Swordie kirjoitti:Kyyyyyl kai Mulg ny ainaki joitain colossaaleja saa rikki, mut ilman muuria jotkut colossaalit vaa kiskoo raukan kuolemaansa.
Ja Janin listat perustuu lähinnä KD:n stackaamiseen. Se pelas viime torstaina pelin eCainea vastaan, joka oli hirveetä grindia siihen asti et kaikki KD:tä aiheuttavat jutut kuoli listasta. Sit kuoli caster (?).
- Ihme_apina
En mä oikeen nää syytä lähtee liikkeel ilman Runesia kun kerran kaks muuta listaa ei kaipaa palavasti Janissaa.
Legioonan se lista trivialisoi ihan kokonaan (vaik tosi hyvät pelaajat voittaa silti) ja eik siitäkin saa aika hyvän yleisdropin.
eMadrakin puuttuminen kolmen listan setistä jotenki hämmentää ittee mut kai uudet hienot jutut on vaa parempii si,
Mika vois vähintää lähtee kattoo jos joku ulkomail tietää miten sitä omat-kuolee-ympäriltä sääntöö kuuluis pelaa..
Legioonan se lista trivialisoi ihan kokonaan (vaik tosi hyvät pelaajat voittaa silti) ja eik siitäkin saa aika hyvän yleisdropin.
eMadrakin puuttuminen kolmen listan setistä jotenki hämmentää ittee mut kai uudet hienot jutut on vaa parempii si,
Mika vois vähintää lähtee kattoo jos joku ulkomail tietää miten sitä omat-kuolee-ympäriltä sääntöö kuuluis pelaa..
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
eMadrak on niin 2013
Ei se Janissan puuttuminen muita listoja sillee haittaa, mutta se Mulg...
eGrim, RoW, Bomber eGrisu? Jotenki ei maistu hyvältä toi kolmikko...
Mut niinku jo ehdotettiin...
pGrim, RoW, Bomber eGrisu? Miksi ei?
Grim Angus (*6pts)
* Troll Impaler (5pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
Krielstone Bearer and 3 Stone Scribes (3pts)
Swamp Gobber Bellows Crew (Leader and 1 Grunt) (1pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Onkohan suoranaisesti parempi lista cryxiä vastaan kuin se eGrim listani... pGrim pitäis poistaa vittumaisia cryx juttuja paremmin kuin eGrim.
Ei se Janissan puuttuminen muita listoja sillee haittaa, mutta se Mulg...
eGrim, RoW, Bomber eGrisu? Jotenki ei maistu hyvältä toi kolmikko...
Mut niinku jo ehdotettiin...
pGrim, RoW, Bomber eGrisu? Miksi ei?
Grim Angus (*6pts)
* Troll Impaler (5pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
Krielstone Bearer and 3 Stone Scribes (3pts)
Swamp Gobber Bellows Crew (Leader and 1 Grunt) (1pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Onkohan suoranaisesti parempi lista cryxiä vastaan kuin se eGrim listani... pGrim pitäis poistaa vittumaisia cryx juttuja paremmin kuin eGrim.
Paskat listat. Ekaa kertaa kuulen et jollain olis skorneongelma.Swordie kirjoitti:joka samalla kyllä ratkaisis... skorne ongelman.
Slagi osuu 10+, mutta oikeen parempaa tapaa ei ole. minimi-krielit yhdellä cabeilla on varmaan varmin tapa saada setä maahan, koska caberi osuu omaan krieliin selästä 3+:lla ja pow6 ei tee grimmiin mitään vahinkoa, mutta en oikeen näe, että olisi 5p arvoinen. Tietty ei täysi kriel-lautta mikään huono optio ole.Swordie kirjoitti:Oletko löytänyt jonkun solidin tavan saada setä pötköttään? Headput vaatis jonku 11+ osumaan ja itelläni ei oikein tossa listassa oo sellaista joka sen suorittais. Omaan ansaan kävely vaatii 6+ damageen ja oma verkko osuu 8+.
Oma verkko osuu 8+, eli 41.7%
Oma ansa osuu 6+, eli 72.2%
Slagi osuu 10+, eli boostilla 62.5%
Yhteensä siis 1- (0.593*0.278*0.375) = 93,8%
Kyllä tossa aika isoihin todennäköisyyksiin jo pääsee, tosin menee vähän upporikkaaksi, koska vähän pitää luottaa että joku noista onnistuu. Oon miettinyt myös Ralkuk+buccaneer comboa, koska aimin kanssa buccaneer osuu jo boostatulla 9+:lla, mutta ei se oikeen oo 5p arvoinen, kuin parissa pelissä. Eihän toi siis oo sellainen, jota joka pelissä haluaa tehdä mutta esim eLylyä ja eCainea vastaan tuo aika paljon vapautta.
0.1% laskufiba. Tunnen oloni tyydytetyksi.JArrow kirjoitti:Oma verkko osuu 8+, eli 41.7%
Oma ansa osuu 6+, eli 72.2%
Slagi osuu 10+, eli boostilla 62.5%
Yhteensä siis 1- (0.593*0.278*0.375) = 93,8%
Yhteensä siis 1- (0.58.3*0.278*0.375) = 93,9%
“Common sense is not so common.” -Voltaire