Pitkin poikin nettiä olen selannut ja tutkinut DA veteraanien hyötyjä ja heikkouksia.
Monessa paikassa törmännyt siihen, että kyseessä on hyvillä melee-mahdollisuuksilla varustettava yksikkö ampuvassa armeijassa. Sittemmin FAQ on antanut kaikille mahdollisuuden ottaa jonkun erikoisaseen ja kaikki combeilla varustettuna on se hyödyllisin käyttö.
No ostin Green Stuffia ja innostuin kasaamaan bitsisboksin sisällön tarpeista "saunatakki"-miehiä. Ensin ajattelin tehdä vain combi-weapon kersantteja, mutta tuon skulptaamisen kanssa tuntuu nälkä kasvavan syödessä. Nyt niitä on sitten kolme combi-plasmaa ja 1 combi-flamer ja kolme odottamassa käsiä, mutta millaisia käsiä?
Pitäisikö tehdä lipunkantaja ja apteekkari niin voisi ajaa command squadina.
Keskustelua taktiikoista, että mitä noiden kanssa voi tehdä. Plasmajengi razorbackissa HQ:n kanssa, melta/flamer Drop pod, Cypher-ryhmä (bolt & plas-pislat)?
Mikäli command squad, niin millä lipulla?
DA veteraaneista
DA veteraaneista
Interromancers waterboard your mind
Re: DA veteraaneista
Olen käytellyt noita paljonkin, en niinkään sen takia että olisivat erityisen uuber, vaan vain piristämään Deathwing-listaa, ja koska niiden tuunaus ja kustomointi on niin hauskaa (magnetisointi owns). Razorbackki on toki kiva kärry, mutta yksinäinen Razori ammutaan heti päreiksi ja sen jälkeen pikkuryhmä on jalkapatikassa aika tehoton ja helposti kuoleva. Eli ellei ole kunnon mekanisoitua panssarinyrkkiä jonka sekaan voi veteraaniauton sotkea niin ennemmin vaikka Rhinoon täysi 10:n ryhmä niin muutama voi päästä lähikseenkin.
Toinen juttu mitä olen käyttänyt on kunnon lössi Land Raiderissa. Peruslantikka on vähän meh kiesi termiksile, mutta 9 veteraania+ joku IC on jo ihan kohtuullinen iskuvoima, ja Lantikan lascannoneilla voi kivasti vihujen high-value yksiköitä harventaa. Valitettavasti seiskaedikka nerffasi lascannonit joten peruslantikka taitaa olla entistä enemmän häviäjän valinta.
Tehokkain olisi ehkä Drop podissa kelpo jengi jossa kunnon setti erikoisaseita. En ole itse kokeillut kun ei ole yhtään drop mötikkää.
Command squadikin olisi varmaan ihan kiva rynnäkköryhmä jollain sopivalla bannerilla. Company champion on fluffikas valinta, valitettavasti aseistus on vaan taas eräs kodeksin aivottomuuksista. I1 Power sword, jee.
Toinen juttu mitä olen käyttänyt on kunnon lössi Land Raiderissa. Peruslantikka on vähän meh kiesi termiksile, mutta 9 veteraania+ joku IC on jo ihan kohtuullinen iskuvoima, ja Lantikan lascannoneilla voi kivasti vihujen high-value yksiköitä harventaa. Valitettavasti seiskaedikka nerffasi lascannonit joten peruslantikka taitaa olla entistä enemmän häviäjän valinta.
Tehokkain olisi ehkä Drop podissa kelpo jengi jossa kunnon setti erikoisaseita. En ole itse kokeillut kun ei ole yhtään drop mötikkää.
Command squadikin olisi varmaan ihan kiva rynnäkköryhmä jollain sopivalla bannerilla. Company champion on fluffikas valinta, valitettavasti aseistus on vaan taas eräs kodeksin aivottomuuksista. I1 Power sword, jee.
Re: DA veteraaneista
Omaan Deathwing-armeijaan suunnittelin lisääväni command squadin, jolla on viisi melta gunia ja drop pod. Vaihtoehtoisesti viisi veteraania combi-meltoilla, jolloin säästyy 10 pistettä. Tällaisesta ryhmästä ei ole mitään aikaisempaa kokemusta, mutta kunnon melta-hyökkäykselle on jatkuvasti tarvetta, koska aina se cyclone ei vaan penetroi edes taka-armoria riittävästi.