Moi!
Ostin Basilisk-laatikon ja askartelin sen pääaseesta kenttätykin Korpsmaneilleni. Tankin rungosta on nyt työn alla Banewolf, koska mistäpäs nassenaamat enemmän tykkäisi, kuin kemiallisista aseista.
Koska harrasteluni on viime vuosina ulottunut lähinnä askartelupöydälle, olen tosi pihalla nykyisistä säännöistä, mitä tulee ajoneuvoihin ja niiden aseiden käyttämiseen. Minulla on kutosedikan IG Codex, ja sieltä katsoin, että myrkkyruiskun lisäksi Banewolffille kuuluu Heavy Bolterin tai Heavy Flamerin ilman lisämaksuja pisteissä. Basiliskin mukana tuli osanen Heavy Flameriin, mutta onko kahdessa template -aseessa peliteknisesti mitään järkeä samassa tankissa? Kolmoseditiossa, jota olen viimeksi pelannut, tankki olisi saanut ampua molemmat lätkät vain täysin paikoillaan ollessaan (eli ei koskaan), mutta miten homma nykyään toimii?
Banewolfin aseistuksesta
Re: Banewolfin aseistuksesta
Molemmat saa ampua ja toki tuplatemplaateista on hyötyä jo ihan siksi, että olet joka tapauksessa pääaseen takia viemässä sitä niin lähelle, että saat sille Heavy Flamerillekin tyyppejä alle.
7. edikan pelit:
IH 8W/1T/3L | Skitarii 3W/0T/1L | Cult Mechanicus 2W/0T/0L|
IH+INQ 24W/2T/9L | IH+Ski+CM 6W/0T/2L | Ski+CM 4W/0T/0L|
Orks 4W/1T/9L | Muut 7W/2T/13L|
IH 8W/1T/3L | Skitarii 3W/0T/1L | Cult Mechanicus 2W/0T/0L|
IH+INQ 24W/2T/9L | IH+Ski+CM 6W/0T/2L | Ski+CM 4W/0T/0L|
Orks 4W/1T/9L | Muut 7W/2T/13L|