Miten toimii Iron Gauntletissa theme forcet jotka antaa ilmasia modeleita? Esim. mulla on Rask theme force 50 pisteessä jossa saan 2 ilmasta croakkia. 75 pisteeseen lisään yhen unitin ja saan ottaa kolmannen croakin ilmaseks, mutta miten käy jos mun kolmessa listassa ei ookkaan kun ne kaks croakkii? Samanlainen tilanne voi helposti käydä jos vaihtaa 75 pisteeseen themen/nostaa tieriä jne jne.
Samaten kun mennään gauntletti roundeille saanko maksaa niistä kahesta croakista pisteet jotka oli jo mun listassa ja sit ottaa kaks ilmasta croakkia tieri bonarina ja näin päädyn 4 croakkiin vaikka 50 pinnan listoissa oli vain 2?
Iron Gauntlet ja theme forcet
- Cor Leonis
Iron Gauntlet ja theme forcet
Pora on miehen sielu.
Re: Iron Gauntlet ja theme forcet
PPn foorumit tahmaa ni en saa tsekattua, mutta väittäisin että 50p ja 75p listat on täysin irrallisia listoja, ja 50p listat toimii vaan poolina, mitä modeleita saat käyttää. Jos sulla on 50ssä kaks ilmaista sammakkoa, saat pelata samoja sammakoita 75ssä mutta maksaa niistä normaalisti (tai sit jos saat pidettyä tierit niin ilmaiseksikin). Sit taas jos sulla on vaan ne kaksi ilmaista Croakkia 3x50:ssä, et voi ottaa kolmatta (ilmaista tai maksettua) Croakkia 75:ssä.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Itsekkin tuota tavailleena olen päätynyt aika samanlaiseen vastaukseen kuin Teemukin. Kyse on modeleista, jos sulla on kyseinen modeli ollu sun 3x50 listoissa (ilmanen tai ei) niin saat käyttää sitä 75 pts matseissa (oli se siellä ilmanen tai ei).
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Mä sain hommaan järkeä ku ajattelin sillee fluffillisesti. Lähet kolmella valmiilla armeijalla sotaan. Alkukierrosten jälkeen sitte pistetää leiri pystyyn ja pidetään taukoa. Safkan jälkeen yks casteri kerää näistä kolmesta yhteen kerääntyneestä armeijasta itelleen yhden uuden 75p armeijan jolla jatkaa tappelua. Sama toistuu uudella 75p kiekalla.
Neljän kiekan jälkeen siis ikään ku pyyhitää pöytä tyhjäks ja pelataa peli kerrallaa niil figuil mitä on. Eli homma menee tietääkseni just noin ku Teemu sanoi. Mä vaan tarvin ton mielikuvan et sain kii ideast.
Neljän kiekan jälkeen siis ikään ku pyyhitää pöytä tyhjäks ja pelataa peli kerrallaa niil figuil mitä on. Eli homma menee tietääkseni just noin ku Teemu sanoi. Mä vaan tarvin ton mielikuvan et sain kii ideast.
Kielitieteellinen ellipsi.shoddie kirjoitti:Mä sain hommaan järkeä ku ajattelin sillee fluffillisesti.
Hyva Sami!
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.