paakin? No itse teen puut ja metsät itse( hienoja omasta mielestäni
olen ostanut kukkulat kaupasta( en ollut perehtynyt maaston tekoon vie-
lä) ja mulla on yksi hieno kaupasta ostettu raunio.
Figuihin menee niin tolkuttomasti rahaa, että maaston teossa sitten pihistellään. Maaston tekeminen "tyhjästä" johtaa tosin siihen, että mitään ei voi heittää koskaan pois, koska "tästähän tulee todella tyylikäs ties-mikä", joka voi johtaa jonkinasteisiin yhteenottoihin asuinkumppanin kanssa... Jonkun verran huippuraakamateriaalia tulee siis heitettyä pois perhesovun säilyttämiseksi. Itse rakennetusta maastosta saa ainakin persoonallisen näköistä ja "juuri sellaista kuin haluaa", tai niin ainakin voi suunnitella.Orion kirjoitti:Päätin nyt kysyä, että teetkö itse maastosi vai ostatko, vai kenties kum-
paakin? No itse teen puut ja metsät itse( hienoja omasta mielestäni),
olen ostanut kukkulat kaupasta( en ollut perehtynyt maaston tekoon vie-
lä) ja mulla on yksi hieno kaupasta ostettu raunio.
no pienosmallimaaleja... eikai ne nyt pelkille lentokoneille oo...nedd kirjoitti:Teen aina itse. Maalit löytyy: mulla noin 200 purkkia serkuilta saatuja pienoismallilentokone maaliä
Joo ei tietenkään vaan lentokoneilleFooqa kirjoitti:no pienosmallimaaleja... eikai ne nyt pelkille lentokoneille oo...nedd kirjoitti:Teen aina itse. Maalit löytyy: mulla noin 200 purkkia serkuilta saatuja pienoismallilentokone maaliä