Useampi re-roll failed to hit rolls

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Glemmar

Useampi re-roll failed to hit rolls

Viesti Kirjoittaja Glemmar »

Youtubesta katselin jotain battle reportteja ja yhdessä pelissä tyypeillä oli twin-linked aseita ja preferred enemy. Uudelleen heitettäessä epäonnistuneita osumisia puhuivat, että nuo kaksi asiaa eivät mene päällekkän, eli molempia ei voi käyttää.

Yritin itse seiska edikan kirjasta katosa lukisiko jossain, että molempia ei voi käyttää, niin itselleni ei ainakaan osunut silmään mitään joka selvittäisi tilannetta eikä googlellakaan tullut vastaan mitään selvitystä tähän.

Itse pelaan Astra Militarumilla (tai Imperial Guardilla, miten nyt ikinä haluaa sanoa) joten jos otan warlordiksi Tank Commanderin ja heitän Warlord traits listalta itselleni 2:n joka antaa hänelle ja hänen yksikölleen Preferred Enemyn (johon tietenkin valitsen vastustajan Codexin), tankki komentajan yksikköön kuuluu vaikkapa yksi Leman Russ Exterminator (aseena Exterminator Autocannon, Heavy 4, Twin-linked). Ammun jotain vihollisen yksikköä tällä vaunulla (WS3) ja heitän tulokseksi vaikka 4, 3, 2 ja 2, ja jos heitän tuon kolmosen ja tupla kakkoset uudelleen ja saan uudeksi tulokseksi 6, 5 ja 1, niin saako tuon ykkösen vielä heittää uusiksi tuon Preferred Enemy säännön mukaan?
Aspecti

Re: Useampi re-roll failed to hit rolls

Viesti Kirjoittaja Aspecti »

Samaan heittoon ei voi olla kuin yksi re-roll, sivu 11 isossa kirjassa.
Salute the great Primarch
Salute the Emperor
Onward to victory!
Glemmar

Re: Useampi re-roll failed to hit rolls

Viesti Kirjoittaja Glemmar »

Aivan, kiitoksia! Ei ihmekkään, kun en itse löytänyt kun yritin shooting phase ja assault phase osioista ja ties mistä hakea, mutta en aivan nuin alusta tajunnut katsoa... liian helpossa paikassa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”