"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WTC 2015 -Hakijat

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Sopuli

WTC 2015 -Hakijat

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Sama kuvio kuin viime vuonna
Tähän topicciin jokainen voi ilmoittautua halukkaaksi lähtijäksi, sekä esitellä itsensä miksi on hyvä lisä tiimiin. Lisäksi hakemuksessaan on hyvä mainita mitä faktioita pelaa ja vähän millä todennäköisyydellä pääsee lähtemään.

Huom! Jokainen kirjoittaa tähän topicciin max yhden viestin, jota voi sitten editoita jos keksii lisää hyvää sanottavaa itsestään. Keskustelu hakijoista, hakumenetelmistä, WTCstä yleensä ja possuista muihin topicceihin. Ja tarkoittaa myös, että jos kirjoitat viestin tähän topicciin, niin haet ensi vuoden tiimiin. Kiitos!
Valitsijamiehinä toimii: 1. tiimi Jaakko ja Teemu ja 2. tiimiin edellä mainittujen ohella Samu

Hakijat - Faktiot:

Niko - Skorne/Cryx
Tero - Circle/cryx
Pauli - Cryx/minions (legioona, skorne)
Henry - PoM (legioona, cryx)
HP - Possut/peikot
Janne - Circle
Sami - Banet (Cryx)
Robin - Retri
Jani - Peikot/PoM
Mika - Peikot
Jonne Laine - Cygnar
Toni Korlee - Cygnar
Tatu - Khador/Circle (+muita)
Mikko - PoM/Legioona
Viimeksi muokannut Sopuli, Pe 15.05.2015 00:44. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
shoddie

Re: WTC 2015 -Hakijat

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Niko Ranta vois kopata skornella kaikki doomikset. EDennyt dodgaan.

Legioona on houkutellu mua tässä jo pidemmän aikaa. Saattaapi olla että lähtee lohikäärmet tilaukseen.
Mootissa kävin koppaa 1-1 ja 0-2 skottien wtc-pelaajia vastaan.
Viimeksi muokannut shoddie, Ma 24.11.2014 01:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Mä voisin kokeilla kans.

Faktioina tod näk circle tai cryx, epätodennäköisemmin Khador tai Merc (jos cephalyxit saa toisen casterin!)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

Minäkin voisin ainakin lähtä yrittämään mukaan. Pauli Lehtoranta ja faktionina toiminee cryx tai mun valttikortti MINIONIT (nää onkin tosi kova juttu nykyään hei). Harrastelen myös legioonaa ja skornea eli tarvittaessa löytyy eväät niihin, jos vähän petraa match uppeja ennen kisoja. Tavoitteena on tuoda weeteeceehen mukaan väriä sieltä "muu Suomi" osiosta kuin Turku/Helsinki.

Olen tässä kevät fanatikista asti käynyt tietääkseni kaikissa 50 pisteen warmahordes turnauksissa (+ escalataationissa) ja vaihtelevaa tulosta on saatu, mutta suunta ollut nyt lähinnä parempaan päin ropeconin jälkeen. Mainittakoon ropeconin Iron Gauntlet (2. sija / Cryx), Kurry : Killbox (1. sija / Minions), Kouvolan nimetön (2. sija / Minions, täydet voitot), syys Fanatic (9. sija / Minions) ja muutama muu top 10 sijoitus. Rankingissa kirjoittamis hetkellä 11. mutta korkeammalle tähdätään.

PS : pelaan possui paremmin ku HP ja pelaan krokoi kans.
Pora on miehen sielu.
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Moi oon Henry Hyttinen ja pelaan Protektoraatilla (ja välillä muillakin (legioona, cryx)). Noin vuoden sisään oon pärjänny turnauksissa ihan ok (paitsi Talvisodassa, mut siel pelasinki paskaa faktioo), kevätfanassa menin 4-1 voittajajoukkueessa ja voitin syysfanan. Olin kans mukana voittamassa OETC:tä 2011.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Moi, oon Henri-Pekoni ja tuun WTC:hen kans. Yleensä en oo pärjänny turnauksis mut joskus oon jättäny possut kotii ja vetäny ihan ok. Oon joku Suomen 8. paras minionpelaaja. Täl hetkel oon ihan #allintrollbloods2015 ainakin siihen asti et OP pelin toisiks paras minion battle-engine tulee mut toki jos WTC kutsu tulis ni oisin valmis ottaan taas ykkösfaktion haltuu ja pelaa possuil.
Intoo WTC:hen lähtemiseen ois, meriittei ei eli katellaan miten peikot rupee taipuun.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Jos mä nyt sit.

Oon Janne, pelaan Circlee. Kuluvan vuoden WTC:ssä kipparoin toista tiimiä, kesällä voitin Tampereen turnauksen ja syksyn fanassa tuli 2. sija. Turnaukset menny muutenki ihan jees.

Oon opiskelijavaihdossa Tammikuusta Huhtikuun alkuun, enkä ota figui mukaan. En myöskään lupaa olla kiinnostunut pelaamaan palatessani Suomeen, fiilikset näkee sitte.
Arctico

Viesti Kirjoittaja Arctico »

Cryx / (Mercs)
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Jos läpällä?

Moi, olen Robba, ja oon suomen innokkain Kaelyssapelaaja!! Joskus vaihtelun vuoksi juoksutan muutakin retriä tai arkkienkeliä. Pelaajana derppailen paljon ja metani nojaa enemmän fluffiin ja ulkonäköön kuin pelitehoon, mutta kompensoin painotetuilla nopilla. Kerran väänsin itseni viidenelle sijalle jossain semi-isossa turnauksessa, muuten tulee yleensä ryypättyä liikaa ja sijat putoaa vielä enemmän. Kaks vuotta oon pelannu mutta puolet pelin säännöistä ja napeista on vielä täysin hakusessa. Olen suomen hitain maalaaja.

Matkakumppanina ja Suomen edustajana multa löytyy kaikki tarvittavat ominaisuudet. Läppäni on kuivaa, kuorsaan, eksyn helposti ja pieruni haisevat enemmän kuin sun pierut. Oon kummiskin hyvä kielissä enkä ujostele isojen masiinanimien edessä, koska en tunnista niitä.

Olen svenska talande bättre folk, joten välj mig att edustaa i wtc turneringen!
en mä oikeesti haluu mukaan, pitäkää hauskaa :)
Hän on puhunut.
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Eli olen Jani ja pelaan niitä cowboy-trolleja.
Ensi vuonna voisi viimein olla sellainen syksy, että ehtisi keskittymään WTC:henkin. Trollit olleet muutaman vuoden pää-factio, mutta meniitit saa lämmitettyä. Oon pelannut myös cygnaria, mutta siitä tuskin riittää WTC:hen asti. En ole ihan niin kilpailullinen kuin monet muut täällä ilmoittautuneet, ja sen myötä en pelaa yleensä ihan kaikkein main-stream listoja.
Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie »

Mikke "MMK" Ketola

Röllyskät, ei tosin täysin yhtenäisissä maaleissa... :)

Ei mitään saavutuksia. Joukkueessa lupaan tehdä kaikkeni että homma saatais toimimaan. Tiedän ottavani homman ns.tosissani.

Valmis pelaamaan joukkueessa, jos se kunnia kohdalleni osuu, mutta en saa tod. näk. pelattua treenipelejä toukokuun jälkeen.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
jonez2

Viesti Kirjoittaja jonez2 »

Laitetaan ny oma kiinnostus esille eli Jonne Laine. Pelaan cygnarin kanssa. Ei mitään kehuttavia saavutuksia.......
demel

Viesti Kirjoittaja demel »

Toni Korlee, pelaan Cygnarii, olen aika huono, mutta innokas oppimaan lisää. (turnauskokemusta on, mutta ei mainittavia voittoja)
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Off-topic, ei näin. -t. valvoja Squirreli 8.1.2015 klo 16.13

Asiaa vähän liipaten: Pelin pitää näköjään olla kovatasoista, sillä yhden amerikaanon suoritus hylättiin.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Toki pelissä mukana, vaikka onkin ollut pientä sapattivapaata toistaiseksi.

Faktioina edelleen Khador, circle pelatuimpina, ja sit olis legioonaa, PoMia, cyggeä ja kellopelejä myös mahis pyörittää pienen treenin jälkeen.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Merimetsä kirjoitti:Asiaa vähän liipaten: Pelin pitää näköjään olla kovatasoista, sillä yhden amerikaanon suoritus hylättiin.
Tämä on asia, johon meidän koko masiinayhteisön Suomessa pitää kiinnittää huomiota - ja viime kädessä siis valitsijamiesten, kun meidät nyt on valittu. Suoranainen huijaaminen nyt on selkeästi täysin tiimistä poissulkeva temppu, mutta myös epätarkan pelaamisen ja figujen liikuttelemisen enemmän tai vähemmän vahingossa ylimääräistä jne. harrastaminen on asia, johon valinnoissa kiinnitetään huomioita. Toivottavasti tämä osaltaan parantaa pelaamisen tarkkuutta niin meillä kuin maailmalla.

(nämä eivät tosin ole tähän topicciin suoraan kuuluvia asioita, vaan tämän soisi olla pyhitetty hakijoiden viesteille, joten voisiko nämä siirtää johonkin paremmin sopivaan otsikkoon?)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

ellei valkkarit halua omaa ilmotustopicciaan tehdä, niin kyllähän tämä tänne sopii varsin mainiosti, ainakin alkuunsa, kyllähän ainakin vielä porukat tän huomaa
Aliquando Insanire Iucundum Est
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Off-topic -t. valvoja Squirreli 8.1.2015 klo 16.13
Der Dexter kirjoitti:ellei valkkarit halua omaa ilmotustopicciaan tehdä, niin kyllähän tämä tänne sopii varsin mainiosti, ainakin alkuunsa, kyllähän ainakin vielä porukat tän huomaa
Olettaen asiaan liittyvän keskustelua tämä topicci ei todellakaan ole oikea paikka siihen. Kuten avausviestissäkin sanotaan:
Huom! Jokainen kirjoittaa tähän topicciin max yhden viestin, jota voi sitten editoita jos keksii lisää hyvää sanottavaa itsestään. Keskustelu hakijoista, hakumenetelmistä, WTCstä yleensä ja possuista muihin topicceihin. Ja tarkoittaa myös, että jos kirjoitat viestin tähän topicciin, niin haet ensi vuoden tiimiin. Kiitos!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Kai määki.

Pelaan pääosin Meniittejä ja Legioonaa. Nyt tosin ajattelin ottaa hieman peikkoja työntelyn alle seuraavaksi vuodeksi. Jos valinta osuu kohdalle, niin röllit voidaan jättää myös tulevaisuuden projektiksi tarvittaessa. Nappeja löytyy muihinkin faktioihin, joten tiimin puolesta voin pelata muutakin roolia.

-Milg
Rats keep running!
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Off-topic, ei näin XD XD XD XDD. -t. valvoja Squirreli 8.1.2015 klo 16.13

Haistkaa v***u
T. kikki Hiiri
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”