"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mark of chaos?

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Elder

Mark of chaos?

Viesti Kirjoittaja Elder »

Niin siis asia menee näin?
kun ostat unitille esim mark of tzeech niin se unitti generoi 1 power dicen per vuoro

mutta entäs jos on kyseessä generic mark of tzeech?
generoiko esim horror unitti tämän power dicen?
jos se kirjassa lukee niin olen vain ollut tyhmä ja en ole sitä löytänyt.
mutta kiitos jos joku voi selventää asiaa.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Kauhut, kiljut ja tulimato ei generoi power noppia. Vain ne, jolle voit ostaa sen merkin joka tuottaa noppia, tuottaa noppia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
jullevi
Valvoja

Hordes of Chaos, pg 55,: kirjoitti: All Daemons and Spawn of Chaos of one of the four Greater Powers are assumed to have the Mark of their god, although they may not necessarily have the exact rules benefit associated with that Mark.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Elder

eli minä en siis vain tyhmyyttäni huomannut sitä.
kiitos nyt kun joku viisaampi sen löysi.
Elder

aika huono juttu silti...nimittäin eihän tuosta all daemon army pelaajat hyödy mitenkään (itse sellainen)
olisi se ollut järkevää jos nekin generoisivat? eikös?
jullevi
Valvoja

Elder kirjoitti:aika huono juttu silti...nimittäin eihän tuosta all daemon army pelaajat hyödy mitenkään (itse sellainen)
olisi se ollut järkevää jos nekin generoisivat? eikös?
Enpä tiedä, horrorithan kuitenkin taikovat ilman power daissia. Eiköhän demonicharrulle riitä itse generoimat nopat + armeijan 2.
Elder

no tavallaan mutta eihän se muutama extra power dice huonolta omalta kannalta huonolta mutta vastustajalle se voisi olla piikki lihassa..:D
ainakin niin uskoisin.
no saahan tuohon armyyn nytkin 14 p diceä... aika moisella säädöllä..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”