Maalaustahtinne
Maalaustahtinne
Minä maalasin eilen 8 hevosta silver helmeille joista tuli ihan hienoja lopulta, ja seuraavana päivänä maalasin muutaman silverhelmin.
Mikä on teidän minimimäärä figuja päivässä, silloin kun ylipäätään maalaatte? Onko hyvin jos maalaa päivässä 8 hevosta ja 3 silvuu, eikä huitaise vaan vähän maalia päälle?
Mikä on teidän minimimäärä figuja päivässä, silloin kun ylipäätään maalaatte? Onko hyvin jos maalaa päivässä 8 hevosta ja 3 silvuu, eikä huitaise vaan vähän maalia päälle?
-
baretul
Laskeskelin täs yhtenä päivänä että jos kaikki maalaamani figut lasketaan yhteen ja jaetaan niin monella päivällä kun olen miniatyyripelejä harrastanut niin sain tulokseksi, että saan yhden figun valmiiksi noin 2 viikossa.
Yleensä keskityn maalaamaan yhtä figua kerrallaan ellei ne sitten ole gobboja.
Yleensä keskityn maalaamaan yhtä figua kerrallaan ellei ne sitten ole gobboja.
Gorbag
no TODELLA HYVIN!!! Minä olen kyllä taas vähän sellainen, että tahti riippuu päivästä, tuulesta ja perseeni räjähdysherkkyydestä!! Joskus tahti voipi olla jopa 3rivi-empireä/päivä (noin on käynyt kerran!!:D) Mutta yleensä en maalaa pitkissä jaksoissa.Kadehdin maalareita ,joilla on taipumusta tuollaiseen urakointiin! Mutta vastapainoksi laiskuudelleni ovat rivimokunikin sentään jonkun näköisiä... vaikkeivat siltikään hienoja!:DOnko hyvin jos maalaa päivässä 8 hevosta ja 3 silvuu, eikä huitaise vaan vähän maalia päälle?
Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
mä maalaan 1tyypin noin.7 tunnissa ja kuinka monta päivässä riippuu ihan fiiliksistä 
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
-
baretul
- minisaarnaaja
Mulla menee yhteen rivimieheen sellainen kolmisen tuntia. Yksilöihin käytän ehkä viidestä kahdeksaan tuntia ja maalauskisoihin osallistuvat miniatyyrit ottavat tyypistä ja muutosten määrästä riippuen jotain kymmenen ja viidenkymmenen tunnin välillä per nappula. Tuo lähes kymmenen hevosen päivätahti on kyllä aika hurja, mutta voisihan siihenkin päästä jos on hyväkuntoinen ja tarpeeksi suuri pensseli, värit jo valmiiksi selvillä ja figut nätisti rivissä:) Harvemmin kuitenkaan.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
Näin kesällä kun on aikaa, olen onnistunut maalamaan viisikin! rivimiestä päivässä tai sitten yhden vähän isomman hahmon/päivä. Mutta määrät vaihtelee suuresti ajan ja muiden yleisten riesojen mukaan, joten aivan Mahtava suoristus tuo 8 heppaa!
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
-Alivaltiosihteeri
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
-Alivaltiosihteeri
-
|Agarwaen|
- Viesti:
No jos innostun, niin teen rykmentillisen(5-15) tyyppiä päivässä... No ne ei ole sitä kauneinta kastia, mutta sinne yksikköön ne uppoaa ihan hyvin. Multa loppuu ton takia maalaaminen tosi nopeasti, kun kerran aloitan :x ...
EDIT: Ja siinä välissä ehtii vielä käydä ulkona ja sellasta...
EDIT: Ja siinä välissä ehtii vielä käydä ulkona ja sellasta...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
characterit on joku 6-10h nykyään per äijä. Perusmokut chaosmariineilla n. 2-3 h.. skavenit syö aikaa vaan jonkun 1h maximissaan per clanrat (en oo ees vähään aikaan niitä sutinut). sotakoneitten ja chariottien ajoista en tiedä. Tahti on nykyään jotain figu viikossa, todella hidasta, olen nykyään laiska, ennen meni jotain 5 päivässä. 
1+1=10
Muutaman Krootin olen maalannut 1/päivä, ja niistä tuli yksilö tasolla hienoja, ainakin muut ovat kehuneet. Firewarrioreita 4/Viikko, Hammerhead.. 1/KESÄ.. XV[8,88] 1/viikko. Tämä kaikki JOS jaksan keskittyä maalaamaan kolmea tuntia enempää päivässä..
Nyt on ollut kaverin Baneblade puol vuotta maalauksessa (pensselillä sudin)
Nyt on ollut kaverin Baneblade puol vuotta maalauksessa (pensselillä sudin)
Hope is the first step on the road to disappointment.