"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maalaustahtinne

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Gorbag
Viesti:

Maalaustahtinne

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Minä maalasin eilen 8 hevosta silver helmeille joista tuli ihan hienoja lopulta, ja seuraavana päivänä maalasin muutaman silverhelmin.
Mikä on teidän minimimäärä figuja päivässä, silloin kun ylipäätään maalaatte? Onko hyvin jos maalaa päivässä 8 hevosta ja 3 silvuu, eikä huitaise vaan vähän maalia päälle?
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Onha se hyvin ite maalaan max 3 hahmoa per pvä ja siinä menee about 6h. Yleensä haluan pitää hyvän tason joka hahmolla.
Lagitus

Viesti Kirjoittaja Lagitus »

Laskeskelin täs yhtenä päivänä että jos kaikki maalaamani figut lasketaan yhteen ja jaetaan niin monella päivällä kun olen miniatyyripelejä harrastanut niin sain tulokseksi, että saan yhden figun valmiiksi noin 2 viikossa.

Yleensä keskityn maalaamaan yhtä figua kerrallaan ellei ne sitten ole gobboja.
Elder

Viesti Kirjoittaja Elder »

todella todella hidasta...joskus ei saa mitään aikaan ja joskus taas saa kork. muutaman modelin
kaikki yritetään tehdä mahd yksityis kohtaisesti...
että hyvä jos sen 2 modeliä päivässä... :oops:
StaG

Viesti Kirjoittaja StaG »

Gorbag
Onko hyvin jos maalaa päivässä 8 hevosta ja 3 silvuu, eikä huitaise vaan vähän maalia päälle?
no TODELLA HYVIN!!! Minä olen kyllä taas vähän sellainen, että tahti riippuu päivästä, tuulesta ja perseeni räjähdysherkkyydestä!! Joskus tahti voipi olla jopa 3rivi-empireä/päivä (noin on käynyt kerran!!:D) Mutta yleensä en maalaa pitkissä jaksoissa.Kadehdin maalareita ,joilla on taipumusta tuollaiseen urakointiin! Mutta vastapainoksi laiskuudelleni ovat rivimokunikin sentään jonkun näköisiä... vaikkeivat siltikään hienoja!:D
Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
_mursu

Viesti Kirjoittaja _mursu »

¨Ömh.

Kun maalailin (liikaa) chaos Choseneita, niin parhaassa päivässä väsäsin 4 päivässä. Aikaa meni noin... 1,5 tuntia?

Maalaustahti vaihtelee. Spawnit meni esim 1/päivä.
Ei jaksa maalata koko ajan, vaikka aikaa olisikin. :)
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

ehkä 1-2 jalkaväkityyppii viikossa
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

mä maalaan 1tyypin noin.7 tunnissa ja kuinka monta päivässä riippuu ihan fiiliksistä :)
MattiL

Viesti Kirjoittaja MattiL »

ehkä yks tyyppi päivässä parhammillaan kaks :D
zaruman89

Viesti Kirjoittaja zaruman89 »

Wow voiko nui nopeasti ees maalata? Itte maalailen 1:n figun KUUKAUSI vauhtia.

Pitäis varmaan alkaa maalailla...

*katsoo tuhansia maalaamattomia figujaan*
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
mauno
Valvoja

Viesti Kirjoittaja mauno »

Olen tässä vuoden aikana saanut maalattua 8 firewarrioria ja yhden stealth suitin...repikää siitä. Maastoa on tullut tehtyä myös pari länttiä.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Mjooh noh se 3 figuria maalasin joskus 3kk sitte 3 urukhaita, mutta siis vuoden aikana oon maalannu about 10 figuria, ku pitää päästä ylioppilaaks, ajaa autokoulussa ja käydätöissäki, niin ei oikeen ehi maalata :(.
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Mulla menee yhteen rivimieheen sellainen kolmisen tuntia. Yksilöihin käytän ehkä viidestä kahdeksaan tuntia ja maalauskisoihin osallistuvat miniatyyrit ottavat tyypistä ja muutosten määrästä riippuen jotain kymmenen ja viidenkymmenen tunnin välillä per nappula. Tuo lähes kymmenen hevosen päivätahti on kyllä aika hurja, mutta voisihan siihenkin päästä jos on hyväkuntoinen ja tarpeeksi suuri pensseli, värit jo valmiiksi selvillä ja figut nätisti rivissä:) Harvemmin kuitenkaan.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

Rivimiehiin menee sellainen tunti, puolitoista + pohjamaalaus + alusta + lakkaus x 2. Päämiehiin menee sitten sellainen reilu pari tuntia plus nuo edelliset oheistoiminnot. Riippuu sitten ihan käytettävästä ajasta, että kuinka paljon noita sitten valmistuu päivässä/viikossa/kuukaudessa/vuodessa.
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Näin kesällä kun on aikaa, olen onnistunut maalamaan viisikin! rivimiestä päivässä tai sitten yhden vähän isomman hahmon/päivä. Mutta määrät vaihtelee suuresti ajan ja muiden yleisten riesojen mukaan, joten aivan Mahtava suoristus tuo 8 heppaa!
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
|Agarwaen|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Agarwaen| »

Hyvä kun jaksaisin maalaa yhtä viikossa :D ku satun olemaan hyvin laiska... :wink: nääh! kyllä yleensä yhen figun päivässä yritän maalaa ja nyt kun lomailen niin kyllä enemmän menee...
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

No jos innostun, niin teen rykmentillisen(5-15) tyyppiä päivässä... No ne ei ole sitä kauneinta kastia, mutta sinne yksikköön ne uppoaa ihan hyvin. Multa loppuu ton takia maalaaminen tosi nopeasti, kun kerran aloitan :x ...

EDIT: Ja siinä välissä ehtii vielä käydä ulkona ja sellasta...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Thor

Viesti Kirjoittaja Thor »

Ehkä pari figua viikossa,riippuen innostuksesta ja esim. ilmoista.
Let the Hammer Fall
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

characterit on joku 6-10h nykyään per äijä. Perusmokut chaosmariineilla n. 2-3 h.. skavenit syö aikaa vaan jonkun 1h maximissaan per clanrat (en oo ees vähään aikaan niitä sutinut). sotakoneitten ja chariottien ajoista en tiedä. Tahti on nykyään jotain figu viikossa, todella hidasta, olen nykyään laiska, ennen meni jotain 5 päivässä. :P
1+1=10
Stone

Viesti Kirjoittaja Stone »

Muutaman Krootin olen maalannut 1/päivä, ja niistä tuli yksilö tasolla hienoja, ainakin muut ovat kehuneet. Firewarrioreita 4/Viikko, Hammerhead.. 1/KESÄ.. XV[8,88] 1/viikko. Tämä kaikki JOS jaksan keskittyä maalaamaan kolmea tuntia enempää päivässä..
Nyt on ollut kaverin Baneblade puol vuotta maalauksessa (pensselillä sudin) :roll:
Hope is the first step on the road to disappointment.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”