"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wh40k -- uudet eldarit

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Timmon

Wh40k -- uudet eldarit

Viesti Kirjoittaja Timmon »

Moro,

GW ilmeisesti aikoo tosissaan rikkoa kaiken balanssin mitä tässä 40k:ssa nyt on, päätellen siitä mitä uudesta Eldar -dexistä nyt tiedetään. D-weaponeja jakoon, hinnat alas ja iso setti kohtuuhyvistä special ruleja täysin ilman hintavaikutusta. :(

Tulee milenkiintoista mietittävää seuraavan liigan kompituksesta. Luulen että ehdotan itse Eldarien suoraa bannimista, tai pakottamista vanhaan juustodexiin.

Jotenkin aivan raivostuttaa tommonen sääntöjen kirjoittaminen. Pitää varmaan vetää syvään henkeä ja lopettaa kaikki gw-rojun ostaminen tähän paikkaan.

Timo
Rune
Peliporukkavalvoja

Re: Wh40k -- uudet eldarit

Viesti Kirjoittaja Rune »

Timmon kirjoitti:Moro,

GW ilmeisesti aikoo tosissaan rikkoa kaiken balanssin mitä tässä 40k:ssa nyt on, päätellen siitä mitä uudesta Eldar -dexistä nyt tiedetään. D-weaponeja jakoon, hinnat alas ja iso setti kohtuuhyvistä special ruleja täysin ilman hintavaikutusta. :(

Tulee milenkiintoista mietittävää seuraavan liigan kompituksesta. Luulen että ehdotan itse Eldarien suoraa bannimista, tai pakottamista vanhaan juustodexiin.

Jotenkin aivan raivostuttaa tommonen sääntöjen kirjoittaminen. Pitää varmaan vetää syvään henkeä ja lopettaa kaikki gw-rojun ostaminen tähän paikkaan.

Timo
Kai se on sanottava - kuulostaa tutulta.

Terveisin
Fabaa seiskaedikan aikana aktiivisesti pelannut ja demoni- ja VC-kirjat kokenut
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Meganiikko

Re: Wh40k -- uudet eldarit

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

Timmon kirjoitti:

GG WP no re, combona edelliseen.
Mielenkiintoisesti yleinen hyperpro hardcorejonnejen mielipide kodeksiin on se, että se on "viimein tasapainossa", ja "ei ole autoinclude-unitteja". Olemme kai molemmat skrubeja jotka asiasta ei mitään tiedä jos ei osaa countteroida 120 S6 Ap6 laakia ampuvaa ja 12+2D6 liikkuvaa unittia ja D-templateja deep strikeävästä unitista.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”