Aloittelijan Hoarluk täydennys apua

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Renople

Aloittelijan Hoarluk täydennys apua

Viesti Kirjoittaja Renople »

Moro kaikille!
Oon viime kuukausien aikana masiinaa alannut opettelemaan ja tämmöisen 35pts Huoralukko listan saanut aikaan:
Hoarluk
Mulg
Mauler
Axer
Fennblades max+ua
Scribes max+ua
Eli noissa yhteensä se 35pts, ja mielenkiinto riittää täydentämään viiteenkymmeneen pojoon asti.
Kaverin avulla tuonkin listan väänsin, että miten kannattaisi mielestänne täydentää nuo loput 15 pojoa, turnaustoimiva lista olisi siis tavoitteena, ilman kuitenkin runes of war hässäköitä.
Itse ajattelin Earthborn+Janissa+Whelps jotka olisivat tasan 15.
Kiitos mielipiteistä! :) Toissijaiksesi listaksi taidan väsätä grim anguksen kunhan rahat riittävät.
Celebdae

Re: Aloittelijan Hoarluk täydennys apua

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Suurin bonari pelata Doomista ilman tieriä taitaa olla se, että saa Wardereita. Ne on muutenkin niin hyvä yksikkö rölleillä, että miettisin miten saa mahtumaan listaan.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Charad

Re: Aloittelijan Hoarluk täydennys apua

Viesti Kirjoittaja Charad »

Ilman tieriä myös Scattergunnerit UA:lla (min unit yleensä riittää) on kovaa juttua Hoarlukille. Ne tykkää Fortunesta aika lailla.
Rats keep running!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”