Jyväskylän peliporukka
Jyväskylän peliporukka
Löytyykö Jyväskylästä muita Infinityn pelaajia? Itse olen aloittelemassa peliä, mutta peliseuran löytäminen tuntuu olevan hieman kiven alla.
Re: Jyväskylän peliporukka
Täällä on kanssa harkinnassa Infinityn aloittaminen. Ilmeisesti alueelta löytyy jonkin verran jengiä, joilla on Infinity-figuja, mutta tilanne vaatisi ehkä jotain organisointiyrityksiä, että saisi pelit rullaamaan. Tarkoituksena olisi myös saada jonkunlainen demopeli aikaiseksi Fantasiapelien tiloissa ensi viikolla.
Jepjep, nyt näyttäisi siltä että minusta tulee Jyväskyläläinen ainakin viideksi vuodeksi, ja sattumoisin aloittelen tässä Infinityä. Tilasin Qapu Khalqin ja Imperial Servicen startterit (ja Red Veil sitten syssymmällä jos lähtee homma käyntiin) jotta voin itse harrastella kahta armeijaa ja käyttää niitä tarvittaessa demotukseen.
Aiemman epäonnistuneen figuharrastusaloituksen vuoksi (FaBa muutama vuosi sitten) otan tällä kertaa leppoisan harrastelutahdin ettei ala maistumaan puulta, ja jos tuntuu että omaa intoa riittää niin voin olla promoamassa Infinityä vaikka paikallisessa Fantsussa.
Katsellaan!
Aiemman epäonnistuneen figuharrastusaloituksen vuoksi (FaBa muutama vuosi sitten) otan tällä kertaa leppoisan harrastelutahdin ettei ala maistumaan puulta, ja jos tuntuu että omaa intoa riittää niin voin olla promoamassa Infinityä vaikka paikallisessa Fantsussa.
Katsellaan!
Minulle on kanssa pesiytynyt pieni läjä Nomadeja viime postauksen jälkeen. Jos löytäisi jostain aikaa saada loput napit kasaan ja maaleihin, niin jotain kohtuullisen pienen pistemäärän harjoitus-/demopeliä olisi ihan veikeä pelailla.
Jes, pidetään mielessä ja ollaan yhteydessä, samoin varauksin itsellä figujen valmiiksi saamisen kanssa :PZammu kirjoitti:Minulle on kanssa pesiytynyt pieni läjä Nomadeja viime postauksen jälkeen. Jos löytäisi jostain aikaa saada loput napit kasaan ja maaleihin, niin jotain kohtuullisen pienen pistemäärän harjoitus-/demopeliä olisi ihan veikeä pelailla.
Fantasiapeleissä on keskiviikkoisin 16-19 maalausilta, josta löytyy hyvää/huonoa/hyvin huonoa maalausseuraa ja oivia vinkkejä ja ideoita maalaushommiin. Ehkä ainoa syy, miksi omat maalausprojektit edistyvät EDES etananvauhtia ryömien :)Defrayer kirjoitti: Jes, pidetään mielessä ja ollaan yhteydessä, samoin varauksin itsellä figujen valmiiksi saamisen kanssa :P
Oiva vinkki, kiitos!Zammu kirjoitti:Fantasiapeleissä on keskiviikkoisin 16-19 maalausilta, josta löytyy hyvää/huonoa/hyvin huonoa maalausseuraa ja oivia vinkkejä ja ideoita maalaushommiin. Ehkä ainoa syy, miksi omat maalausprojektit edistyvät EDES etananvauhtia ryömien :)