Jyväskylän peliporukka

Hae pelin tiimoilta seuraa ympäri Suomen.
makekin

Jyväskylän peliporukka

Viesti Kirjoittaja makekin »

Löytyykö Jyväskylästä muita Infinityn pelaajia? Itse olen aloittelemassa peliä, mutta peliseuran löytäminen tuntuu olevan hieman kiven alla.
Zammu

Re: Jyväskylän peliporukka

Viesti Kirjoittaja Zammu »

Täällä on kanssa harkinnassa Infinityn aloittaminen. Ilmeisesti alueelta löytyy jonkin verran jengiä, joilla on Infinity-figuja, mutta tilanne vaatisi ehkä jotain organisointiyrityksiä, että saisi pelit rullaamaan. Tarkoituksena olisi myös saada jonkunlainen demopeli aikaiseksi Fantasiapelien tiloissa ensi viikolla.
Defrayer

Viesti Kirjoittaja Defrayer »

Jepjep, nyt näyttäisi siltä että minusta tulee Jyväskyläläinen ainakin viideksi vuodeksi, ja sattumoisin aloittelen tässä Infinityä. Tilasin Qapu Khalqin ja Imperial Servicen startterit (ja Red Veil sitten syssymmällä jos lähtee homma käyntiin) jotta voin itse harrastella kahta armeijaa ja käyttää niitä tarvittaessa demotukseen.

Aiemman epäonnistuneen figuharrastusaloituksen vuoksi (FaBa muutama vuosi sitten) otan tällä kertaa leppoisan harrastelutahdin ettei ala maistumaan puulta, ja jos tuntuu että omaa intoa riittää niin voin olla promoamassa Infinityä vaikka paikallisessa Fantsussa.

Katsellaan!
Zammu

Minulle on kanssa pesiytynyt pieni läjä Nomadeja viime postauksen jälkeen. Jos löytäisi jostain aikaa saada loput napit kasaan ja maaleihin, niin jotain kohtuullisen pienen pistemäärän harjoitus-/demopeliä olisi ihan veikeä pelailla.
Defrayer

Zammu kirjoitti:Minulle on kanssa pesiytynyt pieni läjä Nomadeja viime postauksen jälkeen. Jos löytäisi jostain aikaa saada loput napit kasaan ja maaleihin, niin jotain kohtuullisen pienen pistemäärän harjoitus-/demopeliä olisi ihan veikeä pelailla.
Jes, pidetään mielessä ja ollaan yhteydessä, samoin varauksin itsellä figujen valmiiksi saamisen kanssa :P
Zammu

Defrayer kirjoitti: Jes, pidetään mielessä ja ollaan yhteydessä, samoin varauksin itsellä figujen valmiiksi saamisen kanssa :P
Fantasiapeleissä on keskiviikkoisin 16-19 maalausilta, josta löytyy hyvää/huonoa/hyvin huonoa maalausseuraa ja oivia vinkkejä ja ideoita maalaushommiin. Ehkä ainoa syy, miksi omat maalausprojektit edistyvät EDES etananvauhtia ryömien :)
Defrayer

Zammu kirjoitti:Fantasiapeleissä on keskiviikkoisin 16-19 maalausilta, josta löytyy hyvää/huonoa/hyvin huonoa maalausseuraa ja oivia vinkkejä ja ideoita maalaushommiin. Ehkä ainoa syy, miksi omat maalausprojektit edistyvät EDES etananvauhtia ryömien :)
Oiva vinkki, kiitos!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “CB: Peliporukat”