Nopein voittakoon!
Nopein voittakoon!
Nopeimmin tähän ketjuun myöntävästi vastannut saa Turun syys-Fanaticiin ilmaiseksi lippuni. Joudun pakottavasta esteestä johtuen jäämään pois. Ainoa pätevyysperuste on pelata Masiinaa.
Terveisin,
Chisse
Terveisin,
Chisse
- GreenMeanie
Re: Nopein voittakoon!
Oikee asenne! Nyt mun ei ees tarvi techaa sepalyxei.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tarttee kyl. Antti pieksee muuten.
Feidaajat feidaa...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Ääh, sun on pakko pelata nyt et tasaluku!
Onks Helsingistä autolla lähtevii, joiden kyytiin mahtuisi viel yks Turkuun ja takas. Samaten jos majottautumisen suhteen olisi halpa ratkaisu niin voin ottaa sun turnauspaikan. :)
Palkkasotilas pitää aina olla paikalla!
Palkkasotilas pitää aina olla paikalla!
- GreenMeanie
Meilt löytyy auto, majotukset jaetaan ilmeisesti turkuses paikan päällä. Mut kuunnellaan koko automatka ihan päällikkömusaa. Tämmösii oon kelannu:
Box Tops - The Letter
Steppenwolf - Bad to the bone
Steppenwolf - Born to be Wild
Willie Nelson - On the Road Again
East Bound and Down
AC/DC - Highway to Hell
The Eagles - Life in the Fast Lane
Rihanna - Shut up and Drive (Koska RiRi<3)
Bruce Springsteen - Born to Run
Scorpions . Wind of Change
Janis Joplin - Me and Bobby McGee
Allman Brothers - Ramblin Man
Motörhead - Ace of Spades
WASP - Wild Child
Onks kellää muuten polttavaa CD asemaa?
Box Tops - The Letter
Steppenwolf - Bad to the bone
Steppenwolf - Born to be Wild
Willie Nelson - On the Road Again
East Bound and Down
AC/DC - Highway to Hell
The Eagles - Life in the Fast Lane
Rihanna - Shut up and Drive (Koska RiRi<3)
Bruce Springsteen - Born to Run
Scorpions . Wind of Change
Janis Joplin - Me and Bobby McGee
Allman Brothers - Ramblin Man
Motörhead - Ace of Spades
WASP - Wild Child
Onks kellää muuten polttavaa CD asemaa?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Onnittelut Salsa! Jos viel laitat yvllä mulle oikeen nimesi, niin ilmoitan turnausjärjestäjille. Hieno homma!
Meitsil olis kans auto jos viä on kyytiä kaipaavia. Vaihtoehtosesti voin hypätä jonkun muun kyytuin jos on avonaisia paikkoja.
Vissiin Minä, toinen Antti ja Henry ollaan näillä tiedoilla ilman kyytiä, koska Tuomas taisi mennä Kouvolalaisten kyydissä. Mulle on ihan sama ajanko vai ooko kyydissä, mutta jos sä lähdet idenpää kuin espoo, niin voi olla kätevämpää sun lähteä autolla?Lukkimus kirjoitti:Meitsil olis kans auto jos viä on kyytiä kaipaavia. Vaihtoehtosesti voin hypätä jonkun muun kyytuin jos on avonaisia paikkoja.
Juu, Jarkko huuteli itelleen paikan kans joten saadaan auto täyteen. Ja on se fiksumpaa mun autolla niin ei tarvi sahata edes takas.
Joo voisin tulla sit kans Antin autolla.
Fanaticin maastoja roudataan perjantaina kello 19:30 alkaen Drupaletilla (Maariankatu 12), lauantaina kello 06:30 alkaen sekä Drupaletilla että T-Talolla (Vanha Hämeentie 29), sekä turnauksen jälkeen sunnuntaina noin kello 17:00 alkaen sekä T-Talolla että Bunkkerilla (Tuureporinkatu 19C).
Pliis pliis pliis, osallistukaa kantamisiin. Kun moni kantaa vähän, ei kellekään tule liikaa puuhaa, vaan homma on kivaa kaikille. Viimeksi maastoroudauksiin osallistui mukavan kokoinen porukka, toivottavasti homma pelittää tälläkin kertaa niin saadaan kunnolla turnaus pystyyn ja purettua!
Drupaletilla on jotku halloweenpippalot pe-la, eli ei käydä yläkerrassa häiritsemässä. Tavataan siis sisäpihan puolella (soita järjestäjälle jos portti on kiinni), ja lastataan tavarat suoraan varastosta autoon.
Pliis pliis pliis, osallistukaa kantamisiin. Kun moni kantaa vähän, ei kellekään tule liikaa puuhaa, vaan homma on kivaa kaikille. Viimeksi maastoroudauksiin osallistui mukavan kokoinen porukka, toivottavasti homma pelittää tälläkin kertaa niin saadaan kunnolla turnaus pystyyn ja purettua!
Drupaletilla on jotku halloweenpippalot pe-la, eli ei käydä yläkerrassa häiritsemässä. Tavataan siis sisäpihan puolella (soita järjestäjälle jos portti on kiinni), ja lastataan tavarat suoraan varastosta autoon.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Täähän kivaksi topiciksi muodostui. Kiva et pysty edes näin osallistumaan. Täältä tosin Teemu ton sun tärkeän viestin löytyminen ehkä turhan sattumanvaraista.
Nojuu, spämmäsin mä tän vähä joka paikkaan. Toivottavast ees osa kävijöistä seurais ees vähän tota virallista ketjua turnauspuolella :)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "