Kiitos taas kommenteista. Busti on jo siirretty "arkistoon" ja pari päivää tehty aivan muita juttuja.. joista ei varmaan kuvia tule, kun on orjatyötä ja seuraavien omien prokkisten valmistelua.
Hammerheart kirjoitti:Hyvä tekniikka tuossa Randalfissa, mutta väriteoreettiselta kantilta tuo ei minusta toimi.
Okei, mä olen aivan eri mieltä itse, mutta ehkä voisit vielä avata hieman pidemmälle miksi? Onhan se niin, että nyt tuo busti on käytännössä kokoelma yksityiskohtia, eikä kokonaisuus. Kyl mä silti näkisin, että väriteoriassa (nimenomaan teoriassa, ei omastakaan mielestä käytännössä) tuossa on paljon kohdallaan.
Hammerheart kirjoitti:Tuo olkasuoja, vaikka hienosti tehty, on tosi outo (en oikein ymmärrä mitä siinä tapahtuu - miksi tuo musta on tuommoista ja nuo kupariset niitit - wat?) ja varastaa katseen ihan totaalisesti.
Joo, kieltämättä. Olkasuojassa oli yrityksenä saada takkiin kontrastia, jotta se nimenomaan kiinnittäisi hieman huomiota. Mustien juttujen piti olla kuluneet varoitusraidat, mutta ilmeisesti efekti ei sitten onnnistunut :D Muutenkin olkasuojasta piti tulla maximi ruosteinen ja kulahtanut.
Weatherointi on mulle tosi uus juttu, ja pitää ehkä vielä hahmottaa mitkä asiat siinä on oleellisia ja kuinka saada juttu tasapainoon kun en kerran saanut tuota myytyä.
Hammerheart kirjoitti:Samoin takkikin on tehokkaampi katseenvangitsija kuin otuksen pää.
Okei. Harmi jos näin on, ja tämä on oikea ongelma. Yritin saada silmien aluetta kiinnostavaksi, mutta hankalaa. Takkia varmaan pitäisi tummentaa, että kasvot alkaisivat näkyä.
Hammerheart kirjoitti:Ja jos lasit teet kirkkaampina (samaa mieltä, että tavallaan "pitäisi" kun tuolle linjalle olet lähtenyt) niin tehokkaasti saat katsoja katseen kiertämään kehää itse fokuksen eli kasvojen ulkopuolelle.
Dr. Icchanin palautteen johdosta vedin jo samana iltana/yönä lasien varjoja hiukka pidemmälle, mutta jo kuvien ottamisvaiheessa kirkkaimmat kohdat ovat lähes puhdasta valkeaa (Vallejo Model Color Ivory). Lasit toimii luonnossa paremmin kuin kuvissa, mutta uusia kuvia en ainakaan vielä ole saanut aikaiseksi.
Hammerheart kirjoitti:Ja tuo base on kyllä tosi surullinen.
Haha, no joo! :D Se nyt on pienellä liimatipalla kiinni, että saa bustin "johonkin". Katsotaan jos joskus tulee tehtyä parempi jalusta.