"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vampirecounttien taiat

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
McJukkis

Vampirecounttien taiat

Viesti Kirjoittaja McJukkis »

Miten on käytättekö death lorea vai necromancyä vai kenties niitä sekaisin. Itse olen ollut tähän asti puhtaasti necromancy miehiä, mutta tuumin tässä, että olisiko kova sana laittaa hyökkäävämmälle vampyyrille death lore, kun ne on enemmän tuholoitsuja necromancyn tukiloitsujen sijaan.
Ei se oo niin justiinsa
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Pelkkää Necromancyä olen käyttäny. Se jotenki on ollu aina enemmän sydäntä lähellä. Pitäis varmaa kyllä joskus kokeilla tota Lore of Deathiakin. Vaihtelu näet virkistää... No, mut rupeen varmaan tekemään kunnon Blood Dragon armeijaa. Siihen ei varmaan Necromanceria pistetä ku yksin kappalein... jos sitäkään.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

:idea: kokeilkaa joskus hippi-bloodlinea :idea: ja lore of lifeä, ööh :roll:
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Ei kannata käyttää muuta kuin necromancyä paitsi ehkä joskus death lorea jos haluaa paljon tuholoitsuja.
Wow miniatyyrejä aika pitkän tauon jälkeen
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Kyllä se Invocation on aika must loitsu Undeadeille, ilman sitä en kyllä sotaan lähtisi. Ja sitäpaitsi onhan Necromancyssäkin ihan jees taisteluloitsujakin tyyliin Gaze of Nagash ja Curse of Years (tosin siinä ne sitten taisi kaikki ollakkin...). Kyllä ne minulle silti riittää.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

bonesripper kirjoitti:No, mut rupeen varmaan tekemään kunnon Blood Dragon armeijaa. Siihen ei varmaan Necromanceria pistetä ku yksin kappalein... jos sitäkään.
Pakkohan VC:llä on olla yksi loitsimiskykyinen hemmo, ja Blood Dragon Vampiret eivät oikein siihen hommaan ole omiaan... no, kyllähän joku Vampire Lordi, mutta kuitenkin.

Minä puolestani ottaisin hyvin mielelläni vastaani armeijan, jossa ei loitsijoita ole... tykkään siitä, kun magic phaset ovat minun yksinoikeuttani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

Miksi tarvita monta tuho taikaa, kun on kaksi loistavaa?

Ainoa loitsu miksi otan joskus deathin, silloin yleensä V.lordille, viimeinen taika -3 ld heittoihin. Erittäin kätevä yli buustattua unittia vastaa, jossa on monta heroa jne... Taika niskaan, ja seuraavalla vuorolla terrorikärry viereen :lol: Kyllä on vastustajan hermo kireällä kun 800pts unitti kipittää paskat housussa ulos kentältä äidin huomaan.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
anatti

Viesti Kirjoittaja anatti »

tai sitten kun pistääkin bansheet vinkumaan siihen unittiin :-)
Mene itseesi ja pysy siellä.
Cain

Viesti Kirjoittaja Cain »

yleensä mun armeijassa on 3x2 lvlin maagia vämpyyrillä käytän aina death :) ja necromancerit käyttää necromancy
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Hmm... Sanotaan näin, että Necromancyssä ei ole yhtään turhaa taikaa, siis loitsijan unelma. Aina saa haluamaansa nannaa.

Lore of Deathissa on hienoja loitsuja, mutta samaan käyttökelpoisuuteen se ei yllä. Dark Hand of Death, Steal Soul ja Death Dealer ovat arveluttavia. Tietysti Death Dealer on näppärä ison keihäshaltiablokin kimppuun käyvälle zombie tai skellujoukolle, kun vihollisen aiheuttamista tapoista saa aina vain lisähyökkäyksiä.

Suurhaltialistassani on lähes poikkeuksetta The Lore of Deathia käyttävä maagi.
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Hellish Vigour saa kyllä ääneni necromancyn huomoimmaksi taiaksi, otan tilalle mitä muuta tahansa.
Galleriaan pääsee tästä.
Triac

Viesti Kirjoittaja Triac »

Rejector kirjoitti:Hellish Vigour saa kyllä ääneni necromancyn huomoimmaksi taiaksi, otan tilalle mitä muuta tahansa.
Itseasiassa oikein käytettynä HV on todella hyvä taika. Sääli vain että yleensä silloin kun sen haluaisi heittää (kun vastustaja on rynnäköinyt), ei ole oma taikavuoro. Silti ne re-rollit on aina mukava asia ja pidemmässä taistelussa epäkuolleiden initiativella ei paljoa iloita, siksi siis HV.
Necromancyn kaikki taiat on jollain tasolla hyödyllisiä, mitä nyt 'hand of dust' on yleensä melko turha. Onhan se kyllä kivaa jos se yhden hyökkäyksen necromancer tappaa giantin. :D
MLO
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”