Mo,
Normaalisti oon tehnyt Nurgle otuksille, yms lonkerot taivuttamalla rautalankaa ja päällystämällä greenstuffilla. Ihan toimiva juttu, mutta hieman hidasta ja työlästä.
Löysin eilen oikotien onneen Ikeasta. Tuollainen noin 5 eur puska tarttui mukaan.
Siitä saan pikaisia feeding tentacleja mun työn alla olevalle Tyranids fleetille.
Plus ajattelin porata reikiä ja tökkiä lisälonkeroita mun Nurgle ja Tyranids monsuille - että saan ilkeämmän näköisiä.
Saas nähdä miten maali tarttuu ja kestää tuollaisissa muovilonkeroissa jotka on vähän taipuisia. Ajattelin vetää niihin jotain liiman ja maalin sekoitusta että saan kovettumaan ja samalla vähän elastisemman maalipinnan. Ikävä että noissa ei ollut rautalankoja sisällä, kuten on monissa myytävissä muovikasveissa.
-mv40k2
Lonkero vinkki
Re: Lonkero vinkki
https://www.greenstuffindustries.com/st ... ave_1.html
Tuommoisiakin on olemassa. En ole käyttänyt, mutta olen kuullut suositeltavan.
Tuommoisiakin on olemassa. En ole käyttänyt, mutta olen kuullut suositeltavan.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Aika jännä löytö tuo - voisi harkitakin jos saisi hieman edukkaammin.
Tuollaisiin tuubiin ja putkiin olen itse käyttänyt eBysta tilattua kokoelmaa basson kieliä. Ei ole ihan noin paksua, mutta aika hyviä tuubeja ja letkuja niistä saa AdMech/Marine/Nurgle napeille ja kaapeleiksi power aseisiin sekä dredien käsiin.
-mv40k2
Tuollaisiin tuubiin ja putkiin olen itse käyttänyt eBysta tilattua kokoelmaa basson kieliä. Ei ole ihan noin paksua, mutta aika hyviä tuubeja ja letkuja niistä saa AdMech/Marine/Nurgle napeille ja kaapeleiksi power aseisiin sekä dredien käsiin.
-mv40k2
- armored walker
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Espanjasta saa halvemmalla: http://www.greenstuffworld.com/en/roll- ... chine.htmlmv40k2 kirjoitti:Aika jännä löytö tuo - voisi harkitakin jos saisi hieman edukkaammin.
-mv40k2
Noilla on muutakin kivaa, nuita colour/clay shapereita oon etsinyt Suomesta huonolla menestyksellä ja nuo maastokuvio-rullat vois olla käteviä ajansäästäjiä.