FB/9th age peliseuraa Porista/Satakunnan alueelta

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

m31

FB/9th age peliseuraa Porista/Satakunnan alueelta

Viesti Kirjoittaja m31 »

Moi!

Löytyisikö peliseuraa faba 8th edikkaan tai 9th ageen Porista tai Satakunnan alueelta? Kasuaali pelailu kiinnostaisi.

-M31
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: FB/9th age peliseuraa Porista/Satakunnan alueelta

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Porissa oli joskus jonkun kokoinen porukka pelaamassa 8th:ia suhteellisen aktiivisesti. Age of Sigmarin jälkeen puolestaan hiipuva kiinnostus Fabaa kohtaan sai lopullisen loppunsa ja siitä asti väki on joko myynyt armeijoitaan pois tai laittanut pelaamisensa jäihin tämän pelin osalta. 9th Agea minun tietojeni mukaan ei ole vielä kertaakaan julkisesti oman kellarin ulkopuolella pelattu enkä tunne ketään, joka osaisi pelin muuttuneet säännöt edes.

Faban kuolema on avannut portteja mm. Kings of Warille, josta itse olen yrittänyt ainakin tämän vuoden puolella tehdä tunnettua kaikkien ex-Fabailijoiden keskuudessa. Peliähän pystyy pelaamaan Faba-kokoelmallaan varsin mainiosti. Olen kuullut yhdeltä KOWittajalta (Ville Myllynen aka Runt) kaipuun Fabasta ja 8th:n pelaamisesta, mutta en tiedä kuinka tosissaan hän oli väitteensä kanssa. Sen minä tiedän kuitenkin varmasti, että minusta ei saa peliseuraa kumpaakaan noista pelesitä vaikka armeijan omistaisinkin. Minulla ei ole kiinnostusta pelata näitä, koska tiedän omasta mielestäni kivemman ja puolet nopeamman pelin, jota pelata.

Meillä on Porin alueella infolista, josta näkee kuka käyttäjä omistaa minkäkin pelin. Se on vähän raakile, kun sitä ei päivitetä ahkerasti ja armeijat muuttuvat tuon tuosta. Joistain ei ole kuultukkaan mittään pitkiin aikoihin, jotka tuolla listalla notkuvat. Sieltä saa kuitenkin jotain osviittaa, että kehen olla yhteydessä, jos peliseura kyseiseen peliin kiinnostaa.

Ps. En voi olla vastustamatta tilaisuutta myös saada meidän KOW-jenggiin uutta pelaajaa. Voidaan demottaa, esitellä, kehua, tuputtaa ja myydä kultakehyksissä sulle vaihtoehtopeliäkin nappuloillesi.

- Anton
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Tervetuloa vaan nurkille. Kuten Anton sanoi, niin fantasy on kokenut pientä kuolemaa jo hetken. Mutta tosiaan rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä ja elvyttämään Fabaa. 9 hommelista en kans tiedä, et onko ketään perehtyny. Nimimerkit Runt, Henkka1986, Tou84, Julmala, ArkkiError ja ManAtArm sekä tietysti allekirjoittanut. On aikanaan ollut aktiivisia faba pelaajia. Noita heppuja vaan tökkimään rohkeasti. Itellä on kans viel melkoista motivaation puutetta Fabaan. Mutta josko sekin jossain kohtaa palautuu.

- Jarkko
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Mukavaa että uusia naamoja tännekkin tupsahtaa. Itselläni ei nyt niin suuria poltteita tuohon Fabaan enään ole, joka johtuu pitkälti siitä ettei muutkaan sitä pelaa. Tuohon kun lisää todella rajalliset harrastus mahdollisuudet aikataulujen puolesta niin vähän lässähtää koko homma. Ei ole täysin poissuljettua että 8th:ta pelaisin pelin tai kaksi (jos vain aikaa jostain sellaiselle helposti löytyy) mutta melkeimpä mielummin tuota KoW:tä tällä hetkellä pelaan.
9th:sta itselläni ei ole pienintäkään hajua joten siihen kelkkaan en lähde ennen kuin muutama muukin naama saadaan mukaan pelaamaan.

Kuten El Capitan/Anton tuossa mainitsikin niin itsekkin suosittelen KoW:tä (ainakin tutustumaan sääntöihin kun ilmaiset ovat), ihan hyvä ja varteen otettava vaihtoehto Faballe. Nykyäänhän me kaikki KoW pelaajat pelaamme tuota peliä Faban nappuloilla pitkälti, joten visuaalinen puoli ainakin on tuttua ja turvallista. Pelimekaniikaltaan myös melko lähellä Fabaa.

Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”