Harmistuksen aihenna on nyt, että miten saa maalattua static grassia pilaamatta koko basea? Tarkoitus olisi saada siitä juuresta tummanpunaista ja kärkiä kohti vaalenevaa, mutta drybrushaamalle ei saa (tai ainakaan minä en ole saanut) tarpeeksi väriä ruohoon ja jos sitä koittaa ihan vaan maalata tapahtuu pian flood ja sitten onkin jo base piloilla.
Kuinka siis saa maalattua static grassia?
static grassin maalaaminen
-
KyberAntti
- Viesti:
static grassin maalaaminen
Thereafter, the world came to know an age of darkness...
-
baretul
Hmmh... Olen nähnyt ihan maalattua static grassia turkkina, eli ruskeana. Punainen voi olla vaikea toteuttaa, kannattanee varmaan tehdä ensin drybrusheaja valkoisella tai keltaisella ja sitten löydempi drubrushaus punaisella siitä sitten vaalentaen samalla (pohjaväri siksi että punainen peittäisi vihreää ja erottuisi nätisti).
Bare mielestäni staattinen ruoho jota ei ole maalattu näyttää aika muoviselta. Ja hassulta jos kaaossoturit kävelevät ilosen keväisellä nurmella (versus ruskea kuivunut ruoho joka on joistain paikoista kärventynyt mustaksi ja toisita on veren tahrimaa :-)). Kyllä yleensä kannattaa maalata kaikki elementit mitkä pistää figuun, tämän meidän 1:1 skaalan värit pitäisi maalata figujen skaalaan jotta ne näyttäisivät siinä skaalassa "luonnollisilta".
Bare mielestäni staattinen ruoho jota ei ole maalattu näyttää aika muoviselta. Ja hassulta jos kaaossoturit kävelevät ilosen keväisellä nurmella (versus ruskea kuivunut ruoho joka on joistain paikoista kärventynyt mustaksi ja toisita on veren tahrimaa :-)). Kyllä yleensä kannattaa maalata kaikki elementit mitkä pistää figuun, tämän meidän 1:1 skaalan värit pitäisi maalata figujen skaalaan jotta ne näyttäisivät siinä skaalassa "luonnollisilta".
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
maddog
Olen maalannut juuri drybrushaamalla. Käyttänyt vanhaa penseliä, kokoa 1, josta on leikattu harjakset noin 4mm mittaan. Tällaisella pensselillä on niin paljon jäykkyyttä, että kun sillä harjaa ruohoa voimall niin se ottaa väriä kunnolla. eli eka väri tällä, ja sitten voisit tavan pensselillä highlihgtata varovaisella wetbrushilla ruohosi.
-
baretul
Mä en oo koskaan maalannu static grassia
. Siis mulla o jotain woodland sceniksin tollasta about camo greeenin väristä ruohoa missä on punasia "karvoja" messissä se näyttää iha hyvältä, eikä yhtään muoviselta, mutta sellaset vaalean vihreet teko nurtsi static grassit kyl o aika hirveitä. Ne kai sit pitää maalaa.