"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maaleista?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
LizardQueen

Maaleista?

Viesti Kirjoittaja LizardQueen »

Mies oli sitä mieltä, että kannattaisi odottaa, jotta uudet purkit tulevat, sitten vanhoja saa halvemmalla. Kun kysyin koska uudet tulevat, ei tiennyt.
Mitä mieltä muut ovat? Olenko minä ainoa, joka pitää enemmän kierrekorkeista? Sitä fläppikorkkia kun en saa edes auki (eikö voimat riitä, en viitsisi hampaitakaan katkoa).
Ostin sitten kahta oranssia. En jaksanut odottaa uusia, kumminkin tarvitsen, onko sillä väliä paljon maksaa jos tarvii.
Terkuin Kierreystävä
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

kyllähän ne on jo myynnissä, ainakin levyssä ja kasetissa näky jossain kaapin päällä niitä. Mulle on ihan sama onko se kierre vai fläppi. Mieluummin otan kierteen joka on halvempi kun fläpin joka on kalliimpi, vai onkohan niillä edes loppujenlopuksi hintaeroo ollenkaan.
1+1=10
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Noh jooh kaisaniemen fantsusta saa starter paketissa jo noita uusia purkkeja. En kyllä ymmärrä että miks pitää noita vaikeimmin aukeavina ku ne aukeaa helpommin, jos olet testannut jotain totaalisesti jumittunutta 80's citadelin vanhaa purkkia niin ei ihmekkää :D. Kannatais käyttää vallejoa ja uutta citadelia, ne o todettu aika laadukkaaks.
Vader
Viesti:

Re: Maaleista?

Viesti Kirjoittaja Vader »

LizardQueen kirjoitti:Mies oli sitä mieltä, että kannattaisi odottaa, jotta uudet purkit tulevat, sitten vanhoja saa halvemmalla.
Olen melkoisen varma siitä, että uusia ja vanhoja purkkeja myydään ihan samaan hintaan. Jos uusi muotoilu nostaa purkin hintaa niin silloin nousee vanhatkin siinä samalla, se on kumminkin purkillinen maalia eikä kierrekorkkipurkillinen maalia tai fliptopkorkkipurkillinen maalia. En näe syytä odottaa. Ja pakkohan on ostaa jos haluaa maalata, eikös? :)
baretul

Uusimassa white dwarfissa oli nähtävästi lyöty jo hinnat lukkoon ja samat hinnat eli 2.5 E per purkki ja tyhjä purkki oli 1 E.
Atsu

Viesti Kirjoittaja Atsu »

Itse ainakin ostan flapillisia, ellei hintaero oli kovin suuri kierrellisiin nähden. Jos ovat saman hintaisia niin ehdottomasti kallistun flapillisiin. Se oli oikeasti hirveää vääntää joka juuttunut kansi auki, jotta saisi katsottui missä kunnossa maalit ovat. Ei paljon huvittanut enää maalatakaan tuon jälkeen..

"Burn the old ones!"
baretul

Jep edelleenki saman hintasia ku ennenki :D.
LizardQueen

Viesti Kirjoittaja LizardQueen »

Semmonen vanha fläppikorkillinen juuri, mutta ei ollut maalista kiinni vaan vääntövoimastani. Mies sai heti auki. Onkohan se jotenkin selitettävissä sillä, että hänen tekniikkansa on paremmaksi kehittynyt vuosien saatossa kuin minun kahden vuoden kokemukseni?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”