EoT huijareita
EoT huijareita
niin onko kellään tullu noita huijattuja tuloksia eot kamppanjassa...itse hävisin 10kertaa joillekin "tuntemattomille" äijille...kyllä ottaa päähän..onko kellään muulla käynyt näin
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
GW:n systeemi
Joo eli tuolla gw:n eot-sivullehan on tullu/tuli se systeemi miten ne määrittelee tulokset ja se vaikutti kyl siltä et sil saa karsittua näitä huijareita ainaki jonku verran..tosin onhan se ikävää jos joku tosiaankin tekee noin..toisaalta taas jotku pelaajathan on niin fanaattisiakin et ne tekee melkein mitä tahansa voittaakseen ja tässähän se tulee sitten se huijaaminen..
Menee se kamppanja suuntaan tai toiseen,niin siitä oon varma et fluffillisesti maailma muuttuu ainaki radikaalisesti..
Menee se kamppanja suuntaan tai toiseen,niin siitä oon varma et fluffillisesti maailma muuttuu ainaki radikaalisesti..
Toi huijaussysteemi on kyllä aika syvältä.
Pahinta toi oli nelisen viikkoa sitten. Silloin eräs nimeltä mainitsematon Order pelaaja päätteli, että olisi hyvä 'strategia' mennä Disorder foorumiin keräämään kaaospelaajien email osoitteita ja sitten feikata voittoja näitä pelaajia vastaan.
On se ihme miten joku jaksaa.
Anyway, GW:n yritys lopettaa huijaukset oli aika hyvä. Sen voi toki kiertää, mutta silti.
Pahinta toi oli nelisen viikkoa sitten. Silloin eräs nimeltä mainitsematon Order pelaaja päätteli, että olisi hyvä 'strategia' mennä Disorder foorumiin keräämään kaaospelaajien email osoitteita ja sitten feikata voittoja näitä pelaajia vastaan.
On se ihme miten joku jaksaa.
Anyway, GW:n yritys lopettaa huijaukset oli aika hyvä. Sen voi toki kiertää, mutta silti.