"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

EoT huijareita

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
naulapaa

EoT huijareita

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

niin onko kellään tullu noita huijattuja tuloksia eot kamppanjassa...itse hävisin 10kertaa joillekin "tuntemattomille" äijille...kyllä ottaa päähän..onko kellään muulla käynyt näin
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Jooh todistetusti sinne ei oo kauhean vaikeaa väärentää tuloksia.. Omakohtasia kokemuksia ei ole (toistaseksi) omista tappioista, mutta veikkaan tämän olevan aika yleistä..
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Jos joku on niin säälittävä että huijaa niin sopii minun puolestani, se kertoo ihmisestä jotain että väärentää tuloksia figupelissä. Itse en ole toistaiseksi törmännyt huijareihin, ja itse en halua huijata.
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

Ne on ne samat tyypit jotka hivuttaa yksikköjään sen tuuman liikaa, heittää noppaa jollain Tekniikalla, unohtelee aina stupidityt/frenzyt/muut ikävät erikoissäännöt jne.

Kyllähän niitä riittää..
d.d

Viesti Kirjoittaja d.d »

Yhdyn Arin kommenttiin. Jos pitää pikku-ukkoleikeissä huijata niin on kyllä ihminen vähän.. nojoo, ei tuommonen 10 peliä sinne tai tänne koko maailman mittakaavassa mitään vaikuta, varsinkin kun huijareita löytyy varmaan molemmilta puolilta. Omapa on häpeänsä.
SMW

GW:n systeemi

Viesti Kirjoittaja SMW »

Joo eli tuolla gw:n eot-sivullehan on tullu/tuli se systeemi miten ne määrittelee tulokset ja se vaikutti kyl siltä et sil saa karsittua näitä huijareita ainaki jonku verran..tosin onhan se ikävää jos joku tosiaankin tekee noin..toisaalta taas jotku pelaajathan on niin fanaattisiakin et ne tekee melkein mitä tahansa voittaakseen ja tässähän se tulee sitten se huijaaminen..

Menee se kamppanja suuntaan tai toiseen,niin siitä oon varma et fluffillisesti maailma muuttuu ainaki radikaalisesti..
Ezrael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ezrael »

Toi huijaussysteemi on kyllä aika syvältä.

Pahinta toi oli nelisen viikkoa sitten. Silloin eräs nimeltä mainitsematon Order pelaaja päätteli, että olisi hyvä 'strategia' mennä Disorder foorumiin keräämään kaaospelaajien email osoitteita ja sitten feikata voittoja näitä pelaajia vastaan.
On se ihme miten joku jaksaa.

Anyway, GW:n yritys lopettaa huijaukset oli aika hyvä. Sen voi toki kiertää, mutta silti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”