Olen vastikään aloitellut harrastuksen uudelleen ja tarkoituksena olisi löytää peliseuraa(mielellään täysi-ikäistä) riihimäki-helsinki alueelta.
Itsellä on tällähetkellä Grey Knight armeija about 3000-4000pt arvosta.
Tarkoituksena olisi aloittaa uusi armeija vuodenvaihteen jälkeen.
Pelejä on tullut pelattua 4 kpl eli olen vielä opettelemassa.
Olen isyyslomalla vielä ensikuun alkuun joten olisi tarkoituksena päästä pelailemaan ennen sitä. Pääkaupunkiseudun pelipaikat on vähän vielä hakusessa joten jos jotakuta kiinnostaisi pelata ja tietää jonkun hyvän paikan niin voi ottaa yhteyttä.
Helmikuussa 2019 olen menossa vaimoni kanssa lahdessa järjestettävään frostbite tapahtumaan ja jos sinne on muitakin wh 40k harrastajia tulossa niin voisi vaikka sopia pienimuotoisen pelin?
WH40K peliseuraa.
- Rain-of-silence
- Viesti:
Re: WH40K peliseuraa.
Moi! Pelattiinko me Nopat & Taktiikalla kenties pari viikkoa sitten? GK vs Imperial Knights ja Salamanterit? Jos kiinnostaa uusintamatsi vähän eri porukkaa vastaan niin onnistuu kyllä kunhan päivästä sovitaan, esim. sunnuntai ois ok.
Re: WH40K peliseuraa.
War Headilla on Pasilassa Poromagian tiloissa tiistaisin figupäivä, ja siellä on yleensä tupa täynnä pelaajia. Pelejä pystyy sopimaan myös FB-ryhmän kautta: https://www.facebook.com/groups/1778579712421507/. Lisäksi War Head järjestää ajoittain erittäin aloittelijaystävällisiä turnauksia, joissa saa kanssa näppärästi sen kolme peliä päivän aikana. Juuri nyt ei taida yhtään tuollaista olla kalenterissa, mutta ne löytyvät tältä keskustelualueelta, kun niitä on.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.