Terve,
Olen paluumuuttanut Jyväskylään 7 vuoden tauon jälkeen ja muualla olen törmännyt tähän mainioon peliin. Noin 4-5 vuotta sitten pelasin tätä joka viikko pari peliä (häviten suurimman osan peleistä :D), mutta sen jälkeen en ole pelannut, kun tuli muutettua paikkoihin missä tätä ei pelattu.
Nyt kiinnostaisi aloittaa taas. Vuorotyön ja muun elämän takia en ihan viikottain pystyisi pelata, mutta ajattelin, että jos löytyy yksi tai useampi pelikaveri jonka kanssa esim kerran tai pari kuukaudessa tulisi pidettyä peli-ilta.
Tai toki jos tämmöisiä porukoita on niin mielellään lähden mukaan.
Olisiko kiinnostuneita? Pyrin pitämään forumia silmällä, mutta myös sähköpostilla saa kiinni, joka on: rasanen.petri (A) gmail.com
Jyväskylä Warmachine/Hordes pelit
Re: Jyväskylä Warmachine/Hordes pelit
Moro,
Itse en masiinaa vielä ainakaan harrasta, mutta voin sanoa edustavani paikallista figupeleihin keskittyvää yhdistystä, jonka riveistä paikallisia masiinapelaajia löytyy. Yritin myös huudella tuolla sisäisiä kanavia pitkin, että täällä olisi lisää verta olemassa olevaan myllyyn, mutta ajattelin myös tulla ihan yleisesti mainostamaan yhdistystä osin samoissa merkeissä.
Eli paikkakunnalta löytyy Jyväskylä Miniature Gaming ry, joka tarjoaa 10€ vuosimaksua kohti WA-ryhmää ja Discord-palvelimen pelikaverien metsästykseen ja yleiseen figuilujauhantaan. Meillä on Tourulassa isohko kellaritila, jossa halukkaat pääsevät valmiisiin pöytiin pelaamaan. Tilan käytöstä on erillinen kuukausimaksu, jolla saa oman avaimen jo tiloihin. Yhdistys myös järjestää pelitapahtumia ja 40k:n lisäksi toiseksi aktiivisin turnauspeli onkin juuri WM/H. JMG tapahtumakalenteri. Lisäksi jäsenet saavat alennuksia Fantasiapelien figutuotteista, postimaksuttomat toimitukset Sotakoneelta ja hinnan alennuksia paikalliselta Taidetarvikkeelta. Sivut löytyy https://jmgry.yhdistysavain.fi/
Terveisin yhdistyksen VPJ
lisäinffoja esim jyvaskylaminiaturegaming ( a ) gmail.com kautta tai yv
Itse en masiinaa vielä ainakaan harrasta, mutta voin sanoa edustavani paikallista figupeleihin keskittyvää yhdistystä, jonka riveistä paikallisia masiinapelaajia löytyy. Yritin myös huudella tuolla sisäisiä kanavia pitkin, että täällä olisi lisää verta olemassa olevaan myllyyn, mutta ajattelin myös tulla ihan yleisesti mainostamaan yhdistystä osin samoissa merkeissä.
Eli paikkakunnalta löytyy Jyväskylä Miniature Gaming ry, joka tarjoaa 10€ vuosimaksua kohti WA-ryhmää ja Discord-palvelimen pelikaverien metsästykseen ja yleiseen figuilujauhantaan. Meillä on Tourulassa isohko kellaritila, jossa halukkaat pääsevät valmiisiin pöytiin pelaamaan. Tilan käytöstä on erillinen kuukausimaksu, jolla saa oman avaimen jo tiloihin. Yhdistys myös järjestää pelitapahtumia ja 40k:n lisäksi toiseksi aktiivisin turnauspeli onkin juuri WM/H. JMG tapahtumakalenteri. Lisäksi jäsenet saavat alennuksia Fantasiapelien figutuotteista, postimaksuttomat toimitukset Sotakoneelta ja hinnan alennuksia paikalliselta Taidetarvikkeelta. Sivut löytyy https://jmgry.yhdistysavain.fi/
Terveisin yhdistyksen VPJ
lisäinffoja esim jyvaskylaminiaturegaming ( a ) gmail.com kautta tai yv
JMG ry, http://jmgry.yhdistysavain.fi
Oma harrastaminen yhdistystoiminan lisäksi 40K, BMG ja lauta(figu)pelit. Historian puolella FaBa(eri muodoissaan) ja Necromunda
Oma harrastaminen yhdistystoiminan lisäksi 40K, BMG ja lauta(figu)pelit. Historian puolella FaBa(eri muodoissaan) ja Necromunda
Re: Jyväskylä Warmachine/Hordes pelit
Pari meitä täällä pyörii. Useammallakin tiedän armeijoita olevan, vaan eivät oikein pidä ääntä itsestään. Itse ehdin pelailla epäsäännöllisen säännöllisesti silloin sun tällöin. Kerran kuukauteen pitäisi ainakin onnistua.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight