Hoi,
Nyt alkaa olla maalaamattomia mutta kasattuja Neuvostoliiton sankareita jonkin verran. Lähiviikkoina voisi pohtia pelejä.
Onko joku hankkinut Fog of War -objektiivikortteja, ja onko niillä kiva pelata?
Sitten D-Dayhyn liittyen on vissiin jokin Hero-kampanjakorttisetti tulossa, sekin kuulostaa kiinnostavalta.
Timo
Flames of War -pelejä
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Captain Lucius
Re: Flames of War -pelejä
Itse en ollut noita Fog of War -kortteja aikaisemmin edes nähnyt. Eli ei mitään kokemusta niistä. Battlefrontin tuntien ne ovat todennäköisesti täysin rikki ja epäbalanssissa, mutta voivat ne toki olla hauskojakin. En sano mitään kokeilematta ensin. :P
Syyskuussa pitäisi tulla saksa-kirjankin ulos, eli kaikkea jännää luvassa lähiaikoina!
Itse olen lähtökohtaisesti vapaa pelaamaan aina pe-ma -välillä. Joitain ykköspäiviä olen kiinni nyt lähiviikkoina Netrunnerin, Twilight Imperiumin ja Traconin kanssa, mutta aina sieltä joku väli sotimiselle löytyy.
Joel ehdotti jo aiemmin jonkinlaista neljän pelaajan massiivimähinää, tämä kuulosti hyvältä idealta!
Syyskuussa pitäisi tulla saksa-kirjankin ulos, eli kaikkea jännää luvassa lähiaikoina!
Itse olen lähtökohtaisesti vapaa pelaamaan aina pe-ma -välillä. Joitain ykköspäiviä olen kiinni nyt lähiviikkoina Netrunnerin, Twilight Imperiumin ja Traconin kanssa, mutta aina sieltä joku väli sotimiselle löytyy.
Joel ehdotti jo aiemmin jonkinlaista neljän pelaajan massiivimähinää, tämä kuulosti hyvältä idealta!
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
Ensiviikolla voisi hyvinkin pelata matsin tai pari, kun sain viimein loput Amerikkalaiset maalattua.
Eipä ole tullut kokeiltua Fog Of War -kortteja. En ole edes nähnyt niitä missään myynnissä. Vaikuttaisi olevan vähän samanhenkisiä 40K maelstorm-korttien kanssa. Piiloitettuja/julkisia erikoisobjectiveja joista saa voitto pisteitä. Voisihan sellainen olla ihan vaihtelua perinteisen "tapa kaikki ja jyrää objectivelle" meiningin sijaan.
Eipä ole tullut kokeiltua Fog Of War -kortteja. En ole edes nähnyt niitä missään myynnissä. Vaikuttaisi olevan vähän samanhenkisiä 40K maelstorm-korttien kanssa. Piiloitettuja/julkisia erikoisobjectiveja joista saa voitto pisteitä. Voisihan sellainen olla ihan vaihtelua perinteisen "tapa kaikki ja jyrää objectivelle" meiningin sijaan.
-
Captain Lucius
Tällä viikolla pelataan yksi FoW-matsi perjantaina 23.8. klo 12, ja siihen perään eli klo 15 on demotusta yhdelle uudelle pelaajalle. Haluaako Timo tulla harjoitusvastustajaksi?
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
Ei valitettavasti huomenna pysty. Tai en ainakaan uskalla luvata.
Timo
Timo
-
Captain Lucius
Löysin vielä yhden uuden demotettavan perjantaille 6.9. klo 18, paikkana tuttuun tapaan Fantsu. Haluaisiko joku teistä uusista tulla ko. herralle harjoitusvastustajaksi? Timo, Teemu?