The Purge patrol detu

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
mv40k2
Viesti:

The Purge patrol detu

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

The Purge on Nurgleen päin kallellaan oleva CSM posse jonka ideologiana on tuhota kaikki elämä galaksista.
https://warhammer40k.fandom.com/wiki/Purge,_The

THE PURGATOR

Ex. Chaos Lord joka on nykyisin Daemon Prince ruttovasaralla ja ruttosapelilla (pelillisesti Malefic Talons).
Pohjana brutaalin oloinen Ogre Tyrant, jolle lisätty siivet ja 3D tulostetut sarvet kypärään ja mahaan tuomaan kaaosfiilistä.
eBaysta hankittuna figu oli vaalean vihreä, joten lisäsin päälle likaa, verta, limaa, jne.
Olalla olevaa grottia(?) en jaksanut lähteä veistelemään pois, joten yritin vain häivyttää sen huomaamattomaksi.

Kuva

Kuva

Kuva

THE PURGEMACHINA

Contemptor Dreadnought jonka tehtävänä tuhota koneet ja liha niiden sisällä.
Perustuu vanhaan Scotia Grendel War Golem resiini-dreadnoughtiin joita ostin joskus eBaysta 3 kpl eri käsillä. Makasi laatikossa 15v, kunnes vihreä pohjaväri herätti idean lisäämään mukaan purge-joukkoihin.
Lisäsin 3D-tulostetut sarvet ja tulenlieskan savupiippuun.
Maalauksessa sama juttu kun edellisellä, eli lisätty likaa, verta, ym että saatu lisää fiilistä ja sidottua värillisesti yhteen.

Kuva

Kuva

THE FLESHPURGE

Näiden Chaos Marineiden tehtävä on muuttaa kaikki liha kuolleeksi.
Näistä koko homma lähti liikkeelle, kun näin eBayssa squadin tuplasahamiekoilla ja vanhoilla RT-era chaos backpackeillä.
Väriteemasta ja miekoista tuli flashbackkinä heti mieleen fluffi The Purgesta, ja syntyi samalla idea mini-detusta jolla saisin samalla vähän closis-voimaa mun työn alla olevaan Death Guard armeijaan.
Pohjaväri matchas hyvin edellisiin, lisäsin vaan varjostukset, korostin metalleja, ja lotrasin reippaasti verellä.

Kuva

Kuva

TZEENTCHIAN TWIST:
Suurella manipulaattorilla on näppinsä pelissä. Thousand Sons sorcererien avulla on luotu suuri illuusio jonka avulla The Purge detachment luulee näkevänsä vain turhaa elämää tuhottavaksi. Todellisuudessa seuraavassa pelissä niille tulee vastaan pelikaverin Death Guard joukot. Tavoitteena antaa sen Plague Zombie merelle kunnon kyytiä :)
NorjanPaavi

Re: The Purge patrol detu

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

On siinä hienoa jälkeä. Drekkis on komee ja mukava versio, ehkä hivenen laatikkomainen, mutta ottaen huomioon kunniotettavan teini iän niin onhan se hauska.

Iso demoniprinssin on kanssa hauska idea ja oikein veikeä toteutus. Grotti olis jääny huomaamatta jos et olisi maininnu.

Myös closis maroissa on mukavasti vauhtia ja vanhaa klassisia osia.

Tykkään kovasti dredin selkeästä maalauksesta. Värit on onnistuneet ja se on sopivassa suhteessa kärsiny. Prinssi ja marinet on oikein kivoja vähän vaan häiritsee tuo chaosmainen sotkuisuus. Toki itse olen pelkistetymmän linjan kannattaja. Toki myös näissä on aina se että ne on tosi vaikee kuvata ja näyttävät luonnossa varmasti paremmilta. Toki siis noi sopii Nurglen teemoihin hyvin. Toki eihän nyt joka tapon jälkeen ole aikaa putsata miekkaa. Mutta kyllä nää on mageeta settiä.
mv40k2
Viesti:

Re: The Purge patrol detu

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

NorjanPaavi kirjoitti:
Su 31.05.2020 20:15
On siinä hienoa jälkeä. .... Prinssi ja marinet on oikein kivoja vähän vaan häiritsee tuo chaosmainen sotkuisuus. Toki itse olen pelkistetymmän linjan kannattaja. Toki myös näissä on aina se että ne on tosi vaikee kuvata ja näyttävät luonnossa varmasti paremmilta.
Kiitoksia. Joo, kuvissa ei oikein näy matta ja kiiltävä oikein. Prinssissä on paljon limaisia kiiltäviä kohtia jotka ei tule esille. Marsuissa taas on matta iho, satiini panssari ja kiiltävä veri - sekään ei oikein näy kuvista. Itse olen livenä katseltuna lopputulokseen tyytyväinen. Oma maku tosiaan että kaikki Nurgleen liittyvä on sotkuista, veristä, tulehtunutta ja inhottavaa joten vedin prinssin sitten sen mukaisesti lotraten lakalla ja washeilla. Ja GW:n (minulle) uudella Blood for the Blood God efektimaalilla oli kiva leikkiä kunnolla, nyt kun oli tarve tuoda esille The Purgen 'tapa kaikki' ideologiaa. Kieltämättä kaikki toi veri ottaa vähän fokusta pois unitin figuista, mutta menköön.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”