Tzeentchin Horrorit / Indigo fire...
Tzeentchin Horrorit / Indigo fire...
Eli jäi yht´äkkiä mietityttämään toi Indigo fire taika (siis se joka muuttaa viholliset horroreiks). Kun ilmaiset horrorit syntyvät taikavuoron aikana, saavatkos ne sitten vielä nakella omia taikojaan? Itse en ole nähnyt sääntöä, joka kieltäisi heitä taikomasta... Valaiskaa minua, oi viisaat...
Itse olen ainakin ilkeästi taikonut niillä heti samalla vuorolla, mikäs sen estäisi?
EDIT: Noniin, nyt kun lukaisin tuon toisenkin topicin samasta aiheesta on asia varsin selvä. Jos/kun kirjassa on maininta taikavuoron alussa loihtimisesta niin pitää muuttua kiltisti kiltimmäksi.
EDIT: Noniin, nyt kun lukaisin tuon toisenkin topicin samasta aiheesta on asia varsin selvä. Jos/kun kirjassa on maininta taikavuoron alussa loihtimisesta niin pitää muuttua kiltisti kiltimmäksi.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Jees. Eli jos asiasta on jollain vielä epäselvää, sen voi selvittää siinä toisessa threadissa ettei tarvi pitää kahta identtistä ketjua auki.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."