"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tzeentchin Horrorit / Indigo fire...

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
DerAlte

Tzeentchin Horrorit / Indigo fire...

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Eli jäi yht´äkkiä mietityttämään toi Indigo fire taika (siis se joka muuttaa viholliset horroreiks). Kun ilmaiset horrorit syntyvät taikavuoron aikana, saavatkos ne sitten vielä nakella omia taikojaan? Itse en ole nähnyt sääntöä, joka kieltäisi heitä taikomasta... Valaiskaa minua, oi viisaat...
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Itse olen ainakin ilkeästi taikonut niillä heti samalla vuorolla, mikäs sen estäisi?

EDIT: Noniin, nyt kun lukaisin tuon toisenkin topicin samasta aiheesta on asia varsin selvä. Jos/kun kirjassa on maininta taikavuoron alussa loihtimisesta niin pitää muuttua kiltisti kiltimmäksi.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Jees. Eli jos asiasta on jollain vielä epäselvää, sen voi selvittää siinä toisessa threadissa ettei tarvi pitää kahta identtistä ketjua auki.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Säännöt”