imperial guard

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
ökkimönkiäinen

imperial guard

Viesti Kirjoittaja ökkimönkiäinen »

Olen ajatellut alkaa keräämään imperial guardeja. Haluaisin tietää mitä niistä kannattaa alkaa keräämään. Olen itse ajatellut Catachan Jungle Fightereitä.
Jos mielestänne ei ole mitään järkeä aloittaa keräämään imperial guardeja niin voit kertoa mitä kannattaisi kerätä :D
Ascarnill

Viesti Kirjoittaja Ascarnill »

Omasta mielestäni cadianit on tyylikkäämpiä, mutta se on makukysymys, toisaata cadianeille on tulosssa muoviset heavy weaponit uuden syyskuussa( Catatchaneille ne tulee joskus myöhemmin ) joka on iso boonus. Sitä uuta Codexia kannnatttanee odottaa ennen kuin ryhtyy osteleen mitään.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Re: imperial guard

Viesti Kirjoittaja Abu »

Totta. Ja jos olet suunnitellut tekeväsi puhtaan Catachan jungle fighter-armeija, joudut toteamaan että porukkasi luultavasti ottavat turpaan kaikkialla muualla paitsi viidakossa, jossa ne vievät muita rotuja 50-0.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

Jos tykkäät Catachan figuista niin käytä ihmeessä niitä ja ei sun tartte tehdä erityisesti Catachan armeijaa.

Käytät vaan niitä figuja normaaliin armeijaan.

Ja odota syyskuuhun niin se uusi Codexi ilmestyy.

Vielä muutama kommentti itse armeijasta:

-Imperial Guard vaatii paljon figuja joten se tulee maksamaan

- Vaikka ampuma armeija usein mielletään helpoksi "no-brainer" armeijaksi niin tarvitsee IG kuitenkin hyvää taktikointia voittaakseen

- Trial Vehicle- säännöt auttavat IG:tä huomattavasti, joten pidä huoli että sinä ja pelikaverisi käyttävät niitä (näin alku ei ole sinulle niin vaikea)

- Vaikka IG:n tankit ovatkin hyviä älä nojaa niihin, vaan jalkaväki on se mikä pitää sinut pelissä, sillä se ampuu mitä vaan ja niitä on paljon
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
nedd

Re: imperial guard

Viesti Kirjoittaja nedd »

ökkimönkiäinen kirjoitti:Jos mielestänne ei ole mitään järkeä aloittaa keräämään imperial guardeja niin voit kertoa mitä kannattaisi kerätä :D
Kaikkia armeijoita on mielestäni järkea alkaa keräämään jos vain itse pitää siitä minkä valitset.
Imperial Warrior kirjoitti:- Vaikka IG:n tankit ovatkin hyviä älä nojaa niihin, vaan jalkaväki on se mikä pitää sinut pelissä, sillä se ampuu mitä vaan ja niitä on paljon
Toimii myös jos tunkee heavy weaponia joka squadiin ja tykittää niillä täysiä.
P

Viesti Kirjoittaja P »

Imperial Warrior kirjoitti: - Trial Vehicle- säännöt auttavat IG:tä huomattavasti, joten pidä huoli että sinä ja pelikaverisi käyttävät niitä (näin alku ei ole sinulle niin vaikea)
Eihän noi ole vielä virallisia ja on niissä ainakin mun mielestä jonkun verran huonookin.

Ei pelkkä Catachan Deathworld armeija niin huono ole. Pari metsäplänttiä kentällä ja ainakin yksi ambush porukka niin vihollinen voi olla ongelmissa huolellisella taktikoinnilla...
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

Nedd, tarkotin juuri tuolla tulivoimalla sitä että jalkaväellä on raskaat aseet.

Trial-säännöillä on taipumus tulla aivan virallisiksi joten niihin on syytä tutustua, esim. Trial assault-säännöt ovat käytössä lähes kaikissa turnauksissa (myös GW:n omissa).
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Imperial Warrior kirjoitti:Trial-säännöillä on taipumus tulla aivan virallisiksi joten niihin on syytä tutustua, esim. Trial assault-säännöt ovat käytössä lähes kaikissa turnauksissa (myös GW:n omissa).
Vaikka TAR käytetään lähes kaikissa turnauksissa, ne eivät ole virallisia vaan ne ovat edelleen kokeilua (trial). Tutustua niihin silti kannattaa, muttei niitä ole pakko seurata.
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

Imperial Warrior kirjoitti:Nedd, tarkotin juuri tuolla tulivoimalla sitä että jalkaväellä on raskaat aseet.
Aijjaa, tuli jotenkin sellanen kuva että niillä olis lasgunit ja ne tykittäis muita troopeja.
Naula

Viesti Kirjoittaja Naula »

catachan= arska
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”