O: Redemptor/Brutalis/Ballistus Dreadnought
Lähetetty: To 25.06.2026 17:29
Moi.
Yhtä "Primaris" luokan uudempaa Dreadnought mallia hakusessa mieluiten Redemptor versio.
Koottuna, osissa tai spruessa kaikki käy. Ekstra bitsejä alkuperäisestä sarjasta tervetulleita jos malli on jo koottu.
Tarjoa! Kiitän!
Yhtä "Primaris" luokan uudempaa Dreadnought mallia hakusessa mieluiten Redemptor versio.
Koottuna, osissa tai spruessa kaikki käy. Ekstra bitsejä alkuperäisestä sarjasta tervetulleita jos malli on jo koottu.
Tarjoa! Kiitän!