"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

M: Blood Bowl kääpiöt ja nobility Keski-Suomi

Ylimääräistä tavaraa pyörimässä nurkissa? Täällä on mahdollisuus päästä siitä eroon. Muista hyvät ja selkeät ilmoitukset.
FrigidsMage
Viestit: 26
Liittynyt: Su 03.07.2016 17:24

M: Blood Bowl kääpiöt ja nobility Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja FrigidsMage »

Liikkuu mahdollisesti Jyväskylä-Kuopio välillä muuten postilla.
Nämä on kanssa myynnissä Torissa.

Kääpiö tiimi ja Deathroller 70€
Nobility tiimi, ogre ja Griff Oberwald 40€
Liitteet
IMG_20260625_192518.jpg
IMG_20260625_192324.jpg

Palaa sivulle “Figutori: Myynti-ilmoitukset”