"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Poista

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
maddog

Poista

Viesti Kirjoittaja maddog »

poista
Viimeksi muokannut maddog, To 09.10.2003 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Muuten hyvä idea, mutta vuoden päästä kun tuota päiväkirjaa lukisin, niin pyörtyisin järkytyksestä, että kuinka sensuroitu:n paljon rahaa voi palaa muovisiin ja metallisiin pikku-ukkoihin, sekä niiden maaleihin.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

s2pid kirjoitti:kuinka sensuroitu:n paljon rahaa voi palaa
Kauhistun sitä jo nyt ilman päiväkirjaakaan. Viime viikolla yhdessä päivässä meni 80 euroa ja se on vain jäävuoren huippu. Eniten kyllä epäilyttää se, että miten käy kun vaimo pääsee siihen kirjaan käsiksi. Pitäisikö jättää hinnat mainitsematta. :wink:

PS: idea on muuten mielenkiintoinen, voisin kokeilla pitää sellaista sähköisessä muodossa.
maddog

Sähköinen päiväkirja tapaa kadota (kokemusta on :D ). siksi pieni taskuallakka on paras!

Itse pistän ostosten hinnat myös ylös. Välillä voi sitten laskeskella miten on rahaa mennyt tavaroihin. Tämä tietty ei ole pakollista, sillä useimmat meistä muistavat tavaroiden hinnat ulkoa (GW kamalla kun varsinkin on vakiohinnat!)

Mutta suosittelen tällaisen kirjan pitämistä lämpimästi. sitten vanhana äijänä näitä kirjasia on mukava selata :wink:
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Nyt on kyllä silleen et selaan kyllä vanhana äijänä mielummin jotain ihan muuta kuin FIGUpäiväkirjaa. :|

Päiväkirjan kirjoittaminen sinänsä on ihan fiksua puuhaa mielestäni, mutta eikö sitä kuitenkin olisi parempi kirjoittaa elämästä, ja voisi sitten välillä mainita jos figurintamalla tulee menestystä, tai on muuten vaan kivaa, tai kurjaa. Luin itse hiljattain muuton yhteydessä päiväkirjaa jota kirjoitin perheeni asuessa Englannissa. Loistava walk down the memory lane, joka ois muuten jääny tekemättä, tai kokemus ois ollu laimeempi.

Ihan vaan ajatuksena, uskon että saatat olla jopa 50vnä kiitollinen, että kirjoitit elämästä figujen sijaan. En todellakaan tarkoita tätä bashauksena harrastusta kohtaan, harrastan itsekin suht intensiivisesti :wink:

Niinkuin viisas nettisurffaaja taannoin totesi.

"What's wrong with 40k lifestyle?
-When a hobby becomes a lifestyle"

toivoo Captain KillJoy
☠️
maddog

Tässä on nyt kyse figupäiväkirjasta, EI tavan päiväkirjasta. :roll:
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

Joskus ajattelin tehä sellasen armeija päiväkirjan... Armeija oli laadittu, maalattu ja fluffi kirjoitettu (charrutkin ite konffaamia). Ideana oli kirjottaa lyhyt raportti sillä armeijalla (tai armeijalla, jossa se pää charru oli) käydyistä taisteluist. Kyl mä niist ekoist taisteluist muistiinpanot tein, mut en sit kummiskaan jaksanu niit ylös kirjoitella. Tulis vaan siistii jälkee, ku olis personalisoitu characteri jolla on tausta fluffii ja ihan oikeisiin peleihin perustuvaa fluffii, vaik ei mitään kamppanjaa edes pelais.
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Itse pidän eräänlaista journaalia näistä. Se ei ole mikään päivuri vaan enemmänkin muistio. Siihen suunnittelen väriteemat, maaleilla. Armeijalistan tynkää, varusteluoptioita, maastoa, yms materiaaleja. Ehkä tärkeimpänä seikkana kirjaan ylös käyttämäni värit ja niiden yhdistelmät että saa jatkossakin jopa parin vuoden päästä saman sävyisiä huppuja ja takkeja rivimiehille. Eli pikku reseptikirja.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
vc

Viesti Kirjoittaja vc »

Minusta tuo on mainio idea.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Ruotsin läksyissä on ihan tarpeeksi jo :D..... Muistan muutenkin milloin olen mitäkin maalannut, koska maalaan nimeni ja vuosi luvun ja joskus päivänki hahmojen pohjaan.
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

Itse kirjoitan maalausjärjestysnumeron figun pohjaan, näin figut voi sitten laittaa järjestykseen ja katsella miten maalaustaidot ovat kasvaneet. :) Päiväyksien tai edes vuosilukujen kirjoittaminen johonkin listaan voisi olla paljon fiksumpi homma kyllä.
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Vader kirjoitti:Itse kirjoitan maalausjärjestysnumeron figun pohjaan, näin figut voi sitten laittaa järjestykseen ja katsella miten maalaustaidot ovat kasvaneet. :) Päiväyksien tai edes vuosilukujen kirjoittaminen johonkin listaan voisi olla paljon fiksumpi homma kyllä.
Tein tuota n. 300 asti 15-16 vuotiaana. Ei kannata ;)
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

archon kirjoitti:
Vader kirjoitti:Itse kirjoitan maalausjärjestysnumeron figun pohjaan, näin figut voi sitten laittaa järjestykseen ja katsella miten maalaustaidot ovat kasvaneet.
Tein tuota n. 300 asti 15-16 vuotiaana. Ei kannata ;)
Olen nyt tehnyt 362:een asti 25-vuotiaana. Tiedä sitten miten nelinumeroiset luvut enää mahtuu, kun kolmekin tekee välillä tiukkaa. Kaikenlisäksi numerointi on pariin kertaan mennyt vähän väärin. :( Mutta pitäähän sitä jotenkin pitää kirjaa tekemisistään, näin teen kunnes keksin jotain parempaa.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Äidinkieli nelos vitosel ei paljoo kirjotella :(
JA viel kun käsiala on vielä mitä on (muistuttaa alkeellista Dark Tonqueta)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”