"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Flockin karisemisen estäminen...

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Rutabaga
Valvoja

Flockin karisemisen estäminen...

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

tässä olen tekemässä metsää ja olen nyt flockannut pohjat. entisenä static grassin käyttäjänä minulla ei ole juuri ollut ongelmia karisemisen kanssa varsinkaan sen jälkeen kun olen lakannut sen, mutta nyt kun koitin lakata flockia niin siitä muuttui "hiekkapaperia" ja karisee vieläkin helpommin pois.

onko teistä joku keksinyt keinon jolla saisi flockin pysymään kiinni basessa...yksi vaihtoehto on se että vetää uuden erikeeper kerroksen siihen päälle, mutta sitten se rupeaa kiiltelemään ikävästi, mutta jos ei muut keinot auta niin tämä hoito on pian edessä... :(
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

maalaa se.
Cleanse and purify!
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

...tai käytä spraylakkaa ja spreijaa myös base. Auttaa myös pitämään puussa olevat jutut kiinni niissä. Jos käytät lakkaa, joka ei kiillä, ei käsittelystä ole mitään haittaa.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”