Delf Coldone Knight ongelma !
Delf Coldone Knight ongelma !
Eli on vaikeeta kokoo delffien knightii ku yks knighti ei mahu coldonen selkään en tiiä miksi. virhe pakkaus? 
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
- Old Dwarf Saying
Olen Ircissä Channulla #makkaralahti , #sotavasara QuakeNetissä
Nimellä Immuuni
- Old Dwarf Saying
Olen Ircissä Channulla #makkaralahti , #sotavasara QuakeNetissä
Nimellä Immuuni
-
Jake da evil
-
The Scientist
-
Janne Forsell
- Viesti:
Niinpä. Jouduin tekemään operaation jokaiselle cold one knightilleni. Sitten greenstuffia ratsun ja ratsastajan väliin ja valmista tuli.Garoth kirjoitti:Hemmo on vain vähän painunut kasaan elämänsä varrella. Noita sattuu, kun blisteri ei suojaamaan figua kaikelta.
Eipä muuta kun haaroja leventämään joillain työkaluilla. Normaalia elämää...
-
Routamieli
Kannattaa varovasti vääntää, eikä mielellään kovin usein, sillä metalliset osat napsahtavat irti joku kaunis päivä, kun niitä tarpeeksi vääntelee.
Mulla on sama ongelma nimittäin corsairien metallimiekkojen kanssa. Ne sapelit vääntyy ihan yliluonnolliselle mutkalle, ja kun niitä sitten tarpeeksi vääntelee takaisin, niin voi lopulta käydä huonosti =(
Mulla on sama ongelma nimittäin corsairien metallimiekkojen kanssa. Ne sapelit vääntyy ihan yliluonnolliselle mutkalle, ja kun niitä sitten tarpeeksi vääntelee takaisin, niin voi lopulta käydä huonosti =(
Kiitoksia.
- I.C. Wiener
- Viesti: