Itse olen järkeillyt että ratsumies sinne alle menee, mutta monsteri ei. Mutta rulebookkia en omista, ja woodelffien armybookkia EI OLE OLEMASSA SAA**** SENTÄÄN!! Eli mitenkäs tämä asia esim. turnauksissa ratkaistaan? Mahtuu mahtuu, sattuu sattuu, tottuu tottuu...vai;)
Welffien Scoutti-viitta...??
Welffien Scoutti-viitta...??
Noniin, tätä on kai kyselty aijemminkin, mutta mielestäni suoraa vastausta ei ole tullut. ELI, saako tällä viitalla scoutata heron/lordin/archmagen joka istuu hevosen selässä, entä lohikäärmeen, entä kotkan? Toki voidaan ajatella että eihän se kärmes sinne viitan alle mahdu, mutta eipä kai tässä pelissä kaikki muukaan ole ihan "todellista"... Jos puut kävelevät ja peikkoja on olemassa, voi olla yhtähyvin viitta joka kiidättää allansa vaikka linnan paikkaan X. Eli siis millaiset ovat säännöt tästä asiasta. KIRJAIMELLISESTI!
Itse olen järkeillyt että ratsumies sinne alle menee, mutta monsteri ei. Mutta rulebookkia en omista, ja woodelffien armybookkia EI OLE OLEMASSA SAA**** SENTÄÄN!! Eli mitenkäs tämä asia esim. turnauksissa ratkaistaan? Mahtuu mahtuu, sattuu sattuu, tottuu tottuu...vai;)
"Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei olisi elämää..."
- Panbanisha
- Panbanisha
- Cacodemoni